Fabia II vibrace předních brzd
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
To je asi pravda, ale co jezdím s tímto autem (přes 100 tkm), tak na něm nebyla utahovačka použitá ani jednou.NOVON píše:No ty deformace naboje u kolovych šroubů,to jsou ti mecháni v servisech..Přece nebudou dotahovat kola rucne a na moment.
Kupoval jsem ho ale se 150 tkm, takže co bylo před tím nevím. Starý brzdy ale nekopaly a věřím tomu, že kdybych tam rovnou namontoval origo brzdy, tak ty lehké deformace nábojů by ničemu nevadily a brzdy by byly OK.
Omezení CU v destičkách má na ničení kotoučů asi svůj vliv, ale já jsem přesvědčenej, že došlo u těch druhovýrobních kotoučů v rámci snižování nákladů k vypuštění nějakýmu tepelnýho procesu který z kotouče odstraní vnitřní pnutí.
Tuto teorii podporuje pokus který právě dělám. U tý druhý sady brembo se kterou jsem byl v HR, jsem na soustruhu srovnal kotouče a namontoval je na svou služební fabii 1 1,4 TDI kde původní brzdy taky kopaly.
Použil jsem i původní destičky brembo který jsem jen srovnal. Teď mám na nich přes 6 tkm a zatím je to OK.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
já nevím, mě to snad přijde hop nebo trop...
kdysi jsme hodně dávali kotouče Bendix, pak Valeo, ATE,TRW,Brembo, Zimmermann
někdy celou dobu OK, někdy se to dovlnilo za 1000km
řeší se to tu pořád, někomu pomůžou nový náboje,jinýmu silentbloky atd atd
největší provar jsem nedávno dal na A6 3.0TDi vrtaný Zimmermanny sport a za měsíc třepaly jak blbý, házivost ca. 0,25mm
dal jsem zpátky starý ( naštěstí je nevyhodil ) a dobrý
tak jsem je nechal stočit, matorš říkal kámoš co to točil že je tvrdej a tmavej fest, tak už fakt nevím...
kdysi jsme hodně dávali kotouče Bendix, pak Valeo, ATE,TRW,Brembo, Zimmermann
někdy celou dobu OK, někdy se to dovlnilo za 1000km
řeší se to tu pořád, někomu pomůžou nový náboje,jinýmu silentbloky atd atd
největší provar jsem nedávno dal na A6 3.0TDi vrtaný Zimmermanny sport a za měsíc třepaly jak blbý, házivost ca. 0,25mm
dal jsem zpátky starý ( naštěstí je nevyhodil ) a dobrý
tak jsem je nechal stočit, matorš říkal kámoš co to točil že je tvrdej a tmavej fest, tak už fakt nevím...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32834
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tomxass píše:Ma niekto skusenost, ci sa skrutili original kotuce od Skodovky, ktore menili v autorizaku?
Nikde som to necital.
kotouče kroutí destičky, pokud máš desky ok můžeš dát jakékoliv kotouče,
ted se situace trochu mění protože zakázali dávat měd do směsy tak už dávají asi jen samotný bambus, a to přesně nikdo neví jak budou fachčit
Už jsem montoval origo brzdy ze škoda dílů. Jsou taky OK, vypadá to, že jsou opravdu origo.tomxass píše:Ma niekto skusenost, ci sa skrutili original kotuce od Skodovky, ktore menili v autorizaku?
Nikde som to necital.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Mne zacali triast najprv predne, su tam ATE + dosky ATE.
Tie sme dali zrovnat s tym strojom procut na aute (sustruh), chvilu je pokoj, ale znova piskaju.
Co som ale necakal, zvlnili sa uz aj zadne kotuce, menene neskor asi o dva mesiace.
Kopu do pedala, ked zatiahnem za jazdy rucnu je to este viditelnejsie...
Skoro som kvoli tomu nepresiel cez STK, prave zadne malo ovalitu skoro cez 20.
Takisto dosky a kotuce ATE + ATE.
Rozmyslal som, ze dam predok 312 a zadok 272 z RS, ale vyslo by to na nejakych 900€.
Takze som sa pekne objednal o tyzden do autorizaku, dame tam 4x nove original SKoda kotuce + Skoda dosky, cena cca 355€ diely, 70€ praca.
Za tie ATE som dal s pracou asi 450€, takze som neusetril, ale este som sa osral...
Mechanik mi radi, ktory robil tie ATE, ze mam dat nove loziska 4x plus 4x nove strmene, nove kotuce a dosky, to vyjde cca na 800€... auto mam od nova, ma 180tis km, 175tis km preslo na povodnych kotucoch Skoda a dosky sa menili vzdy sa originalne v autorizaku...
NIKDY BRZDY NETRIASLI, NIKDY, KYM TAM NEDAL TIE ATE (MOZNO TO JE CHINA).
RADSEJ SOM MAL JAZDIT TIE ZHNILE SKODOVACKE KOTUCE, DOSKY ESTE BOLI OK, ALE NIE JA SOM ZNOVA NALETEL.
Takze nech si tie bajky hovori neviem komu, ziadne lozisko nehuci, ano mozno uz su na pokraji smrti, ale menit vsetky 4 naraz kvoli jeho neschopnosti nebudem... auto je jak cukrik zvonku zvnutra, podvozok vsetko, nie je to mechanik len vymienac dielov, menim spojku, odide prevodovka, menim predne tlmice nahodou odisla poloos, menim rozvody, nahodou odidu ine veci a dookola to iste, kazdy druhy mesiac 400-500€.
Som z toho znechuteny a pritom sa tvari, ze je kamarat...
Takisto tu montaz robili hur hur, urcite ten naboj ani neocistili od hrzde, len cim skor zarobit peniaze a osrat zakaznika, na strmen takisto urcite nepozreli, skoda slov.
Tie sme dali zrovnat s tym strojom procut na aute (sustruh), chvilu je pokoj, ale znova piskaju.
Co som ale necakal, zvlnili sa uz aj zadne kotuce, menene neskor asi o dva mesiace.
Kopu do pedala, ked zatiahnem za jazdy rucnu je to este viditelnejsie...
Skoro som kvoli tomu nepresiel cez STK, prave zadne malo ovalitu skoro cez 20.
Takisto dosky a kotuce ATE + ATE.
Rozmyslal som, ze dam predok 312 a zadok 272 z RS, ale vyslo by to na nejakych 900€.
Takze som sa pekne objednal o tyzden do autorizaku, dame tam 4x nove original SKoda kotuce + Skoda dosky, cena cca 355€ diely, 70€ praca.
Za tie ATE som dal s pracou asi 450€, takze som neusetril, ale este som sa osral...
Mechanik mi radi, ktory robil tie ATE, ze mam dat nove loziska 4x plus 4x nove strmene, nove kotuce a dosky, to vyjde cca na 800€... auto mam od nova, ma 180tis km, 175tis km preslo na povodnych kotucoch Skoda a dosky sa menili vzdy sa originalne v autorizaku...
NIKDY BRZDY NETRIASLI, NIKDY, KYM TAM NEDAL TIE ATE (MOZNO TO JE CHINA).
RADSEJ SOM MAL JAZDIT TIE ZHNILE SKODOVACKE KOTUCE, DOSKY ESTE BOLI OK, ALE NIE JA SOM ZNOVA NALETEL.
Takze nech si tie bajky hovori neviem komu, ziadne lozisko nehuci, ano mozno uz su na pokraji smrti, ale menit vsetky 4 naraz kvoli jeho neschopnosti nebudem... auto je jak cukrik zvonku zvnutra, podvozok vsetko, nie je to mechanik len vymienac dielov, menim spojku, odide prevodovka, menim predne tlmice nahodou odisla poloos, menim rozvody, nahodou odidu ine veci a dookola to iste, kazdy druhy mesiac 400-500€.
Som z toho znechuteny a pritom sa tvari, ze je kamarat...
Takisto tu montaz robili hur hur, urcite ten naboj ani neocistili od hrzde, len cim skor zarobit peniaze a osrat zakaznika, na strmen takisto urcite nepozreli, skoda slov.
Volkswagen Passat B8 2018 2.0 TDI DFGA 110kW 7DSG Highline Sedan
No nevím jestli je to jeho neschopnosti a dost o tom pochybuju
Mechanik namontoval to co mu dodali,nebo myslíš že si schválně pro tebe objednal polský nebo čínský padělky?? Asi ne..
Takže podle tebe když namontuju čep a on je za půl roku vybitej a klepe tak jsem neschopnej a zloděj jo?
Ja když na někoho vybalim že je nejlepší dat origo ale že stojí 3xtolik tak každej kolabuje a nechce to dát
Mechanik namontoval to co mu dodali,nebo myslíš že si schválně pro tebe objednal polský nebo čínský padělky?? Asi ne..
Takže podle tebe když namontuju čep a on je za půl roku vybitej a klepe tak jsem neschopnej a zloděj jo?
Ja když na někoho vybalim že je nejlepší dat origo ale že stojí 3xtolik tak každej kolabuje a nechce to dát