Ahoj, koupil jsem od borce tady tento set a tvrdil mi že lamela a přítlačák mají najeto 5000, že to drželo 502nm a že přítlak je z VR6 jenže když se podívám tak jsou na něm loga LUK ,lamela je taky od LUK, setrvačník asi SACHS .Lamela je bez problémů obložena 2x3,5mm. Ale ten přítlačák mi vrtá hlavou. Dá se nějak poznat že je to z VR6 ? Měl by být nějak zesílený ne ? Otázkou ale je, jak je to myšleno ,jestli použily na pružiny lepší materiál ,nebo zda je tam o jednu víc .. Měl jsem za to,že teď už SACHS přítlačák = označení VR6, ale že by vyráběl LUK na VR6 o tom nic teda nevím. Co jsem tak četl tak by dokonce LUK a Sachs mělo vyjíždět ze stejné linky ... Neobjasnil by mi to někdo ? Mělo by to fungovat na cca 400nm Díky
Pošli číslo z přítlačáku, VR6 silnější přítlak se již delší dobu nedělají, sjednotili to pro další motorizace a dnes koupený nový LUK nebo SACHS už tak silnej přítlak nemají.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Já teď měním automat za ruční převodovku u Corwette 1968 a k ruce bylo několik lamel, přítlačáků , tak jsem taky laboroval , protože se mi zdálo, že při utahování přítlačáku je malý přítlak...Takže si to chce změřit chod ložiska versus lamela, a lamelu prostě obložit vyšším obložením..Přítlak se zvýší a bude tam nějaká rezerva.. Samozřejmě V8 je jiná liga hlavně v demontáži převodovky, ale ty obrovské nárůsty výkonů u těchto motorů byly řešeny jednoduše a prakticky.A co mě zarazilo a je tam čistá mechanika táhly, jak krásně ta spojka jde lehce.. o.
ten přítlak hod do šrotu a za 1200 kup novej a 400Nm ti to udrží bez problému..ten přítlak co máš bych do auta nedal ani omylem a jestli má najeto 5tis,no to snad ani nepotřebuje komentář
Lamela má na posuvku 8,5mm a měla by být přeobložená, ta tloušťka je v pohodě ne ? A ten přítlačák by měl být VR6 a jak psal kolega teď už ty se zesíleným přítlakem nevyrábí ,tak není lepší mít starší ale s větším přítlakem ? Nebo radši koupit od Sachsu nový ? Co má větší smysl ? Svou funkčnost bude plnit i ten starý ne ?
No spíš ten starej bude vymačkanej a bude mít menší přítlak než ten novej to se stalo přesně mě dal jsem starej VR6 něco podobného jako máš ty a neudrželo to ani origo výkon takže zbytečná rozborka a sborka.
V životě bych už nedal nic jetého co se týče spojky, ale jestli tě vzrušuje vyndávat neustále převodovku kvůli spojce tak proč ne. Dej na radu RudisTDci! Jestli chceš jít přes 400Nm tak tam rovnou dej 240mm 6-kvalt.
Ten přítlak je napatlanej nějakou barvou?
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 605.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
to se snad koupalo v solný lázni, ne? vypadá to na obyč druhoškovou sadu Luk, což není žádnej zázrak. Lepší by byla jetá origo ATD, ta je tuším taky Luk, ale má silnější lamelu dvoupružinovou a lepší přítlačák. Jak píše Rudis, tenhle přítlak hoď do šrotu a kup za pár korun novej Sachs - není to taky kdoví co, ale 400Nm udrží, mám ho taky
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Koupils nejakou starou sračku která nekde nekomu lezela na zahradě v trávě. Se ti divím že když to máš na zvysování výkonu ze na tom chces šetřit a kupuješ tenhle šrot. Koupit vše nové od sachsu a lamelu preoblozit za pár korun. Mě kit z ATD držel s organikou na toledu 430NM uplne v pohodě......tak nevím co vymýšlíš.
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.