TDI ASV zlý N75 ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Musím korigovat ten svůj názor na dlouhodobý ježdění s diodou, při zátěži to nebude dávat naftu přes limit, ale při jízdě mimo zátěž to bude dávat nafty moc, takže se zvedne spotřeba a ne všechna nafta dobře shoří se všemi důsledky.
Takže ber to opravdu jen jako dočasné řešení, nutnost bude nová váha
Takže ber to opravdu jen jako dočasné řešení, nutnost bude nová váha
Prečo máš tak predĺžené tiahlo ?
Uvidíme, ak to bude naprd aj s novou váhou tak tam nechám diodu, ajtak to auto už bude iba na také to domáce vozenie, len som to chcel ešte predtým dať dokopy aby to čo to ešte pojazdilo.
Uvidíme, hrotiť to nebudem, predpokladám že nová váha bude o niečo lepšia a musí to stačiť
Uvidíme, ak to bude naprd aj s novou váhou tak tam nechám diodu, ajtak to auto už bude iba na také to domáce vozenie, len som to chcel ešte predtým dať dokopy aby to čo to ešte pojazdilo.
Uvidíme, hrotiť to nebudem, predpokladám že nová váha bude o niečo lepšia a musí to stačiť
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 56#1198756Source píše:Jasné, už riešim novú váhu, aké presne oem čislo mi tam patrí ? Bohužial už nemám etku je to ASV 2003 (012CL - koncove cislo rj motora)
preferoval bych 038906461C viz ETKA
OCTA
GOLF
Engine (Motor 01) > Adaptation (Přízpůsobení 10) > Channel 00 (Kanál 00)
ulož, opusť VCDS, vypni zapalování na cca 30sec.
http://www.ross-tech.com/vcds/tour/adap ... screen.php
Channel 00 is a special case. Performing a [Save] to Channel 00 resets all adaptation values to their original factory defaults.
Ale to asi znáš, jistě jsi upravoval EGR, nebo to jsi neomezil a rovnou jen zaslepil?
Jinak jen takový shrnutí nejen pro tohle ASV, váha nesmí při zátěži nikdy spadnout pod požadavek (a to ani při prvotním přefuku při náběhu turba), jinak okamžitě zafunguje omezení nafty, viděli jsme to tu od prvního logu A po zregulování musí být vidět opět nárůst i na ní podle toho, jak tlačí turbo.
ulož, opusť VCDS, vypni zapalování na cca 30sec.
http://www.ross-tech.com/vcds/tour/adap ... screen.php
Channel 00 is a special case. Performing a [Save] to Channel 00 resets all adaptation values to their original factory defaults.
Ale to asi znáš, jistě jsi upravoval EGR, nebo to jsi neomezil a rovnou jen zaslepil?
Jinak jen takový shrnutí nejen pro tohle ASV, váha nesmí při zátěži nikdy spadnout pod požadavek (a to ani při prvotním přefuku při náběhu turba), jinak okamžitě zafunguje omezení nafty, viděli jsme to tu od prvního logu A po zregulování musí být vidět opět nárůst i na ní podle toho, jak tlačí turbo.
To je dost odvážný tvrzení, že váha nesmí nikdy při zátěži spadnout pod požadavek. Hodně záleží jak je definovaný torque limiter, pokud je povolena větší dávka než kolik dá zrovna váha, je úplně normální že smoke limiter zakročí, obvzlášť v létě kdy je nasávaný vzduch za coolerem hodně teplý.
A ty adaptace, je úplná zbytečnost to tam mazat.
A ty adaptace, je úplná zbytečnost to tam mazat.
Si stačí porovnat průběh křivky Nasávané množství vzduchu skutečné (MAF actual) s na ní (ano, nejen na ní ) závislou křivkou Omezení kouřivosti (I.Q. via air mass) z logů tagy ukázaných a asi není co řešit. Bavím se jen o sérii, tuneři ať si dělaj co chtěj
No tys stejně celou dobu váze věřil že je zcela OK a teprve po nalogování sk.8 jsi pouze připustil, že to váha brzdila ale turbo bylo stále ten hlavní problém ... Pokud nebude mít turbo co roztáčet, může se snažit jak chce a nikdy to nebude na požadavek. V jakým je stavu jeho regulace to asi víme a ono samotný to nevíme nikdo ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 79#1199679
No a ty adaptace, k tomu jsem už napsal vše, nic nutnýho to samozřejmě není
No tys stejně celou dobu váze věřil že je zcela OK a teprve po nalogování sk.8 jsi pouze připustil, že to váha brzdila ale turbo bylo stále ten hlavní problém ... Pokud nebude mít turbo co roztáčet, může se snažit jak chce a nikdy to nebude na požadavek. V jakým je stavu jeho regulace to asi víme a ono samotný to nevíme nikdo ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 79#1199679
No a ty adaptace, k tomu jsem už napsal vše, nic nutnýho to samozřejmě není
Vzhledem k tomu, že se považuju za tunera samouka, beru to jako lehkou urážku.
Ne vážně, správně by ano motor měl jet v zátěži hlavně podle torque limiteru a dostatek vzduchu by měl být "samozřejmostí" - na váze ty hodnoty skáčou a proto to není to nejlepší, aby nastavovač paliva sebou pořád hýbal podle toho jak skáče váha. Ale v mezních situacích se to stávat může, pokud máš hodně špatný cooler nebo je prostě hyc, můžeš právě zaznamenávat pokes výkonu - to bývá kvůli nedostatku hodnoty na váze (některé softy mají teda i vyloženě omezení iq závislé na nasávané teplotě, ale myslím, že rotačka ještě ne)
Ne vážně, správně by ano motor měl jet v zátěži hlavně podle torque limiteru a dostatek vzduchu by měl být "samozřejmostí" - na váze ty hodnoty skáčou a proto to není to nejlepší, aby nastavovač paliva sebou pořád hýbal podle toho jak skáče váha. Ale v mezních situacích se to stávat může, pokud máš hodně špatný cooler nebo je prostě hyc, můžeš právě zaznamenávat pokes výkonu - to bývá kvůli nedostatku hodnoty na váze (některé softy mají teda i vyloženě omezení iq závislé na nasávané teplotě, ale myslím, že rotačka ještě ne)