TDI ASV zlý N75 ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

To nemáš nějakou prdelku, kde není provoz ?
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

tak nie všade sa dá ísť 100 keď na trojke tomu potrebuješ dávať plný, pre mňa to je najlepśie logovať v noci keď je malá premávka, ale kedže bývame pod horami, bojím sa zase sriniek, každopádne, je to lepšie, ide to lepšie skúsim ešte nastaviť tiahlo a uvidíme
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Musím korigovat ten svůj názor na dlouhodobý ježdění s diodou, při zátěži to nebude dávat naftu přes limit, ale při jízdě mimo zátěž to bude dávat nafty moc, takže se zvedne spotřeba a ne všechna nafta dobře shoří se všemi důsledky.
Takže ber to opravdu jen jako dočasné řešení, nutnost bude nová váha ;)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Jasné, už riešim novú váhu, aké presne oem čislo mi tam patrí ? Bohužial už nemám etku je to ASV 2003 (012CL - koncove cislo rj motora)

Skrátil som tiahlo o pol otáčky ešte lepšie to reaguje a reguluje ale musím ho ešte minimálne o pol skrátiť lebo tlak sa drží ešte mierne pod
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Jsem zvědavý na tu novou váhu. Stím tlakem za turbem to taky nebude žádná hitparáda. Já mám třeba teď na ASV táhlo dlouhé, turbo zatáhne tak na 2200ot/min ale jakmile se nafoukne tak to reguluje na jedničku.
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Prečo máš tak predĺžené tiahlo ?

Uvidíme, ak to bude naprd aj s novou váhou tak tam nechám diodu, ajtak to auto už bude iba na také to domáce vozenie, len som to chcel ešte predtým dať dokopy aby to čo to ešte pojazdilo.

Uvidíme, hrotiť to nebudem, predpokladám že nová váha bude o niečo lepšia a musí to stačiť :D
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Source píše:Jasné, už riešim novú váhu, aké presne oem čislo mi tam patrí ? Bohužial už nemám etku je to ASV 2003 (012CL - koncove cislo rj motora)
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 56#1198756

preferoval bych 038906461C viz ETKA

OCTA
Obrázek

GOLF
Obrázek
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Ještě nebyl morál ho zkrátit. (LOL)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Chlapi, chcel by som vám vopred poďakovať za rozlúsknutie problému, síce ešte neviem ako to pojde s druhou váhou ale očividne bol problém tam.

Naozaj ďakujem za cenné rady a pomoc :)
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

;)
Tak dej pak vědět, až budeš mít novou váhu a doladěný táhlo, jak to jezdí, klidně včetně logu :) Ono na novou váhu i táhlo si to bude chvilku zvykat, smázl bych adaptace, aby se to učilo načisto z výchozího stavu ;)
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Aké adaptace treba zmazať ? Aká skupina ?
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Engine (Motor 01) > Adaptation (Přízpůsobení 10) > Channel 00 (Kanál 00)

ulož, opusť VCDS, vypni zapalování na cca 30sec.

http://www.ross-tech.com/vcds/tour/adap ... screen.php
Channel 00 is a special case. Performing a [Save] to Channel 00 resets all adaptation values to their original factory defaults.

Ale to asi znáš, jistě jsi upravoval EGR, nebo to jsi neomezil a rovnou jen zaslepil?

Jinak jen takový shrnutí nejen pro tohle ASV, váha nesmí při zátěži nikdy spadnout pod požadavek (a to ani při prvotním přefuku při náběhu turba), jinak okamžitě zafunguje omezení nafty, viděli jsme to tu od prvního logu ;) A po zregulování musí být vidět opět nárůst i na ní podle toho, jak tlačí turbo.
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

To je dost odvážný tvrzení, že váha nesmí nikdy při zátěži spadnout pod požadavek. Hodně záleží jak je definovaný torque limiter, pokud je povolena větší dávka než kolik dá zrovna váha, je úplně normální že smoke limiter zakročí, obvzlášť v létě kdy je nasávaný vzduch za coolerem hodně teplý.

A ty adaptace, je úplná zbytečnost to tam mazat.
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Si stačí porovnat průběh křivky Nasávané množství vzduchu skutečné (MAF actual) s na ní (ano, nejen na ní ;) ) závislou křivkou Omezení kouřivosti (I.Q. via air mass) z logů tagy ukázaných a asi není co řešit. Bavím se jen o sérii, tuneři ať si dělaj co chtěj ;)

No tys stejně celou dobu váze věřil že je zcela OK a teprve po nalogování sk.8 jsi pouze připustil, že to váha brzdila ale turbo bylo stále ten hlavní problém ... Pokud nebude mít turbo co roztáčet, může se snažit jak chce a nikdy to nebude na požadavek. V jakým je stavu jeho regulace to asi víme a ono samotný to nevíme nikdo ...
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 79#1199679

No a ty adaptace, k tomu jsem už napsal vše, nic nutnýho to samozřejmě není ;)
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Vzhledem k tomu, že se považuju za tunera samouka, beru to jako lehkou urážku. :D
Ne vážně, správně by ano motor měl jet v zátěži hlavně podle torque limiteru a dostatek vzduchu by měl být "samozřejmostí" - na váze ty hodnoty skáčou a proto to není to nejlepší, aby nastavovač paliva sebou pořád hýbal podle toho jak skáče váha. Ale v mezních situacích se to stávat může, pokud máš hodně špatný cooler nebo je prostě hyc, můžeš právě zaznamenávat pokes výkonu - to bývá kvůli nedostatku hodnoty na váze (některé softy mají teda i vyloženě omezení iq závislé na nasávané teplotě, ale myslím, že rotačka ještě ne)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“