Výmena riadiacej jednotky

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Výmena riadiacej jednotky

Příspěvek od Jojomk2 »

Zdravím mam motor 1.9 TDI 66kw a kód 1z a chcel by som tam dat riadiacu z 81kw afn bude mi to pasovať?
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Co tym planujes ziskat? Preco to robis?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Příspěvek od Jojomk2 »

Lebo tam chcem dat variabilné turba a bolo mi povedané ze potrebujem riadiaciu z 81kw aby to fungovalo
Jojomk2
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 21 bře 2018, 21:32
Bydliště: Žarnovica

Příspěvek od Jojomk2 »

Je to pravda ze to nebude fungovať to variabilné turba bez tej riadiacej?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Bez riadiaceho programu. RJ mozes nechat svoju, len do nej musis nahrat ten spravny riadiaci software. Ale lacnejsie riesenie, je kupa spravnej RJ motora.
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

Bude to fungovat aj s povodnou, ak chces kontaktuj ma, nieco vymyslime. Som z BB.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

TDitech, nemusi ..pojde to aj s origo, je to PWM..ale musíš upraviť logiku N75.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

A nestačí prehrať mapy N75 ?
Uživatelský avatar
toefuk
Aktivista
Příspěvky: 2864
Registrován: 15 úno 2011, 16:00
Bydliště: Čadca

Příspěvek od toefuk »

zalozit ecu AFN, VCDS- pristrojova doska, prisposobenie, 000, hodnota 00, nacitat, ulozit. vypnut kluc na 30 sekund
hotovo
A4 B5 1Z, A4 AVANT AHH, Touran 5T1 2.0TDi 110kW, G5+ BXF
Maris
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 12 črc 2017, 12:24

Příspěvek od Maris »

Také překopávám z AGR obtok na ALH variabilka. Ne není to jen řídící jednotka. Je toho X dalšího . A to nejen z důvodu, že obtok je řízen přetlakem a variabilka podtlakem. (hm) :-D
Vw Bora, 1.9 TDI 66kw AGR.
Sprint 764 DLC, chip, GT1749VB, fmic, Zexel 12mm , XHP, 380+NM
Uživatelský avatar
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

robil som ich niekolko z obtoku na vnt.
v 95% stači použiť spravny sw a maka to.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“