Koupit Mondeo, Passata nebo P 508 okolo rv 2010
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Koupit Mondeo, Passata nebo P 508 okolo rv 2010
Ahoj, řeším nákup rodinného naftového auta okolo cenovky 150 - 220 tis.
Do výběru se mi dostalo:
Mondeo 2.0 TDCi či 2.2 TDCi do 2010 (před FL) Cena okolo 150tis
Mondeo 2.0 TDCi či 2.2 TDCi nad 2010 (po FL) Cena okolo 210tis
Passat B6 2.0 TDi CR + udělat vyvazovak Cena okolo 180tis
Passat B7 2.0 TDi CR (tam by neměl být uz problém s vyvazovakem) Cena okolo 210tis
Peugeot 508 2.0 HDi cena okolo 200tis
Vše v kombíků, kvůli kočárku a dětem... A vse by bylo s nájezdem okolo 170 - 200tis km.
Mám se něčemu úplně vyhnout nebo něco zase upřednostnit ??
Díky za postřehy, názory a jinou diskuzi
Do výběru se mi dostalo:
Mondeo 2.0 TDCi či 2.2 TDCi do 2010 (před FL) Cena okolo 150tis
Mondeo 2.0 TDCi či 2.2 TDCi nad 2010 (po FL) Cena okolo 210tis
Passat B6 2.0 TDi CR + udělat vyvazovak Cena okolo 180tis
Passat B7 2.0 TDi CR (tam by neměl být uz problém s vyvazovakem) Cena okolo 210tis
Peugeot 508 2.0 HDi cena okolo 200tis
Vše v kombíků, kvůli kočárku a dětem... A vse by bylo s nájezdem okolo 170 - 200tis km.
Mám se něčemu úplně vyhnout nebo něco zase upřednostnit ??
Díky za postřehy, názory a jinou diskuzi
No, masochista ani ne, mám známého ,který má C5 - téměř poslední model , který používá na dlouhé cesty a kdykoliv se jej ptám, tak co C5? Coby, nic tady není co řešit, jen olej ..A pak má druhé staršího kombíka , které honí jeho žena po městě a je to obdoba..Naposled jsem měnil gumy v ramenech a kuláky a krásná inteligentní práce, která je za chvilku a dobře ohodnocena. A motory? Má 2.0 HDi osmiventil a 16V a v zimě jen volal, že v těch velkých mrazech mu to chytlo hned, ale chvilku to šlo na 3..Má cenu tohle řešit?Samozřejmě ten první model byl problémový, ale postupně to patrně vychytali..
nepropadat panice...
C5 120kw je uplne v pohode zena ich mala v robote dost kusov ziadny problem a najazdy boli aj 300tis ked isli prec akurat automat je trosku prispaty inam motor super a podvozok na nase cesty luxus len zavidnik to nie je ani rychle zatacky mu nevonaju ale ako rodinne auto myslim super pohodlne.508 bude motricky to iste len nema hydroactiv podvozok
BMW 330 ix
Povím Vám dnešní příhodu, jdu takhle kolem garážníka a vrtá se v Seatu, tak se ho ptám co dělá?
A on že chce vyměnit žárovky, obrysovky, ale aby se tam dostal musí sundat:
-palivový filtr
-nádržku chladící kapaliny
-odmontovat držáky těchto součástek
-odmontovat autobaterii
-odmontovat držák autobaterie
hmm... docela rozumné auto, má to olejovodní chladič, přístupnej olejovej filtr, krapet dlouhé sání zpoza předního chladiče, ale přístupnej airbox, prostě jednoduchá krásná nafta, ale tohle nevychytali.
Říkám mu : "Hele tady na světlech jsou krásně dva šrouby, není lepší a jednoduší odmontovat světla? "
A on: "Ne, protože to je přimontované zespodu a musel bych sundat nárazník!"
Já: "ok ok ok..."
Po půlhodině se vracím a borec leží pod autem a nárazník důle.
Se ho ptám: "Co je? Objevil jsi nějakou závadu? "
A on: "Ne, ale žárovka mi spadla dovnitř světla a tak musím odmontovat světla abych tu žárovku od tama dostal! To co u normálního auta trvá pět minut tady trvá 2 hodiny!"
To je srandy se slavným koncernem, jahahahaha
Jsem mu ještě chtěl říct, že u Japonca mají za světlem místo na piknik, Mochito, pivečko, klíče, mobil a stejně tu žárovku vyměníš jednou rukou a druhou se můžeš škrábat na zadku! Ale bylo mě ho líto, tak jsem mu to radši neříkal.
Jinak mě překvapilo, že to vozidlo saje horký vzduch zpoza chladiče, neboli ohřátý vzduch z chladiče. Mě by zajímalo, která pomatená hlava to vymyslela, navíc když je Seat hlavně určenej do horkého španělska kde sáním horkého vzduchu ještě ohřáteho od chladiče musí výkon jít do háje a turbína musí být strašně moc namáhaná. Prostě nechápu ty inženýry že se nemůžou domluvit na tak základních věcěch jako je prostor za světlem a sáním vzduchu. Bůh ví co je ještě ojebané uvnitř. Koncern? Už nikdy, co jsem poznal Japonce, tak se koncernu směju a ujíždím jim.
A on že chce vyměnit žárovky, obrysovky, ale aby se tam dostal musí sundat:
-palivový filtr
-nádržku chladící kapaliny
-odmontovat držáky těchto součástek
-odmontovat autobaterii
-odmontovat držák autobaterie
hmm... docela rozumné auto, má to olejovodní chladič, přístupnej olejovej filtr, krapet dlouhé sání zpoza předního chladiče, ale přístupnej airbox, prostě jednoduchá krásná nafta, ale tohle nevychytali.
Říkám mu : "Hele tady na světlech jsou krásně dva šrouby, není lepší a jednoduší odmontovat světla? "
A on: "Ne, protože to je přimontované zespodu a musel bych sundat nárazník!"
Já: "ok ok ok..."
Po půlhodině se vracím a borec leží pod autem a nárazník důle.
Se ho ptám: "Co je? Objevil jsi nějakou závadu? "
A on: "Ne, ale žárovka mi spadla dovnitř světla a tak musím odmontovat světla abych tu žárovku od tama dostal! To co u normálního auta trvá pět minut tady trvá 2 hodiny!"
To je srandy se slavným koncernem, jahahahaha
Jsem mu ještě chtěl říct, že u Japonca mají za světlem místo na piknik, Mochito, pivečko, klíče, mobil a stejně tu žárovku vyměníš jednou rukou a druhou se můžeš škrábat na zadku! Ale bylo mě ho líto, tak jsem mu to radši neříkal.
Jinak mě překvapilo, že to vozidlo saje horký vzduch zpoza chladiče, neboli ohřátý vzduch z chladiče. Mě by zajímalo, která pomatená hlava to vymyslela, navíc když je Seat hlavně určenej do horkého španělska kde sáním horkého vzduchu ještě ohřáteho od chladiče musí výkon jít do háje a turbína musí být strašně moc namáhaná. Prostě nechápu ty inženýry že se nemůžou domluvit na tak základních věcěch jako je prostor za světlem a sáním vzduchu. Bůh ví co je ještě ojebané uvnitř. Koncern? Už nikdy, co jsem poznal Japonce, tak se koncernu směju a ujíždím jim.