Zavarim hlinik oblukovou zvarackou ? Vid foto

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Zavarim hlinik oblukovou zvarackou ? Vid foto

Příspěvek od Fenix9555 »

Zdravicko mojou nesikovnostou ruka ušla flexa sa zahryzla do klimi
(noteeth) nechcem to zhadzovat, je tam dobrý pristup mám len oblukovu zvaracku videl som na internete ze sa daju aj elektródy kupit podla zvaraneho materialu, diera je to max do pol mm. Stačí bodnut no hlinik som nikdy nezvaral. Rád si vypocujem názory.


Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8929
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Na 80% nezavaříš on se rozsvítí zaplápolá a bude tam větší díra.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Nepoznáš niečo čím to zalepiť ? Nejaký tekuty kov ?
STIB
Přispěvovatel
Příspěvky: 651
Registrován: 13 bře 2009, 09:20

Příspěvek od STIB »

Zajed k někomu kdo má TIG a má na něm možnost pulzního sváření. Bude to v pohodě.
OCTAVIA- ALH
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

Tak pekne odmastnit a tig ac/dc a pekne to zavari
BMW 330 ix
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

presne tak, Tig na hlinik a nechat to zavarit. zadna elektroda ani lepeni. pak samosebou otlakovat dusikem
CFHC
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

V tomto pripade pokial je tam dobry pristup tak by to slo po dokladnom odmastneni a vycisteni zavarit aj TIGom, ale to by bolo trapenie. Za mna osobne by som jednoznacne odporucil hlinikovu tvrdu pajku. Netreba sa bat, ze sa ti to prepadne a pod. ako pri zvarani.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Já bych to nechal zavařit jedině TIGEm, je tam přeci jen i přes 20barů a nebo rovnou dát nový chladič, protože jestli už je načatý a zase někde uteče tak je 1000 Kč v háji, protože chladivo už je 800Kč kilo a má jít na 1500Kč.... :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Nakoniec som to skúsil elektrodov na hlinik kus 1,25 hrubky 60cent
Zvaracka nastavena na A/C 27V. 120A. Bolo umenie udržať obluk dlhšie ako 1sec. Elektrodu nelepilo, no zatial som to pekne obrusil.

No neodporúčam túto metódu, ale keďže sa jednalo o pol mm dierku tak ma to lákalo skúsiť. Väčšia diera by rozhodne nešlo zvarit elektrodov.
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“