teplota EGT
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 541
- Registrován: 25 dub 2011, 21:21
- Bydliště: Karlovy Vary
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
doufám že nemyslím přímo za turbo, do výfuku, páč tam už je o 100-150st méněToreto píše:takže kam mam dať egt ? chcem kupiť raid hp alebo stack kamoš ma raid a funguje dobre ja premišlam ho dať hned za turbo cca 2cm za vyfukovu prirubu turba.
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
@Kornout: nevim, zda jsi me pochopil spravne, nemyslel jsem primo sondu ve valci, ale ve svodech hned v usti kanalu hlavy. Jinak samozrejme, ze idealni je ladit motory podle tlaku v jednotlivych valcich, ale bohuzel, to uz se pohybujeme ve vyrazne jinych cenovych relacich. Pak uz by temer odpadlo sledovani ostatnich velicin, ale bohuzel ...
@Toreto: http://www.youtube.com/watch?v=VUWCo3lD ... re=related ... uz vis, kam ho dat?
@Toreto: http://www.youtube.com/watch?v=VUWCo3lD ... re=related ... uz vis, kam ho dat?
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
To nás nějspíš během několika let čeká.Forest píše:@Kornout: nevim, zda jsi me pochopil spravne, nemyslel jsem primo sondu ve valci, ale ve svodech hned v usti kanalu hlavy. Jinak samozrejme, ze idealni je ladit motory podle tlaku v jednotlivych valcich, ale bohuzel, to uz se pohybujeme ve vyrazne jinych cenovych relacich. Pak uz by temer odpadlo sledovani ostatnich velicin, ale bohuzel ...
@Toreto: http://www.youtube.com/watch?v=VUWCo3lD ... re=related ... uz vis, kam ho dat?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
Idealne miesto je v tomto pripade stred turba . Keby som dal dlhsiu sondu zo zaslepky EGR tak by to mohlo byt v celku idealne . Pripadne rad si pozriem nejake foto kde to mate na turbe napr. u VB .
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Dovolim si dotaz decentni offtopic: umi nekdo sehnat pouze cidlo ke Stack ST3313?
Pripadne nema nekdo prosim dlouhodobejsi extremnejsi zkusenosti (rekneme alespon rok a s teplotama nad 850°C) s Racetechem nebo Raidem?
... jde o to, ze vim o zkusenosti jednoho jedince (ktery vi co dela), kteremu jedno cidlo proste uhorelo (nasledky netreba zminovat).
Predem velice dekuji za reakce s odpovedi
Pripadne nema nekdo prosim dlouhodobejsi extremnejsi zkusenosti (rekneme alespon rok a s teplotama nad 850°C) s Racetechem nebo Raidem?
... jde o to, ze vim o zkusenosti jednoho jedince (ktery vi co dela), kteremu jedno cidlo proste uhorelo (nasledky netreba zminovat).
Predem velice dekuji za reakce s odpovedi
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Co jsem se dočetl tak 950°C max..výše raději nejít (samozřejmě záleží na konstrukci turba) ale třeba se mýlím.
Nicméně chtěl jsem to čidlo aplikovat do řídící jednotky BXE , tak aby si ho přečetla a já si ho potom zobrazil na mobilu přes OBD Wifi diagnostiku
Převodník s operákama a jednoduchým displayem udělám, ale toto by se mi líbilo.
To jsem nevěděl, díky za info s tím utřepáním.
Nicméně chtěl jsem to čidlo aplikovat do řídící jednotky BXE , tak aby si ho přečetla a já si ho potom zobrazil na mobilu přes OBD Wifi diagnostiku
Převodník s operákama a jednoduchým displayem udělám, ale toto by se mi líbilo.
To jsem nevěděl, díky za info s tím utřepáním.
O2 BXE 4x4, GTB 1756V
-
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
Na K clanek existuje prevodnik, nejakym zpusobem misto jineho signalu by to slo pouzit.
Jinak nikde jsem nerekl ze diesel turbo zvladne 1000st, kratkodobe ano ale reagoval jsem na cidlo co snese, ma standartizovane parametry a osvedcene. Jinak vetsina dieselu v serii nedosahuje ani 800st a s tim je taky pocitano😉
Jinak nikde jsem nerekl ze diesel turbo zvladne 1000st, kratkodobe ano ale reagoval jsem na cidlo co snese, ma standartizovane parametry a osvedcene. Jinak vetsina dieselu v serii nedosahuje ani 800st a s tim je taky pocitano😉
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno