Psa 100kw 2005 c-max trhanie

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Psa 100kw 2005 c-max trhanie

Příspěvek od Fenix9555 »

Zdar vospolok prejdem rovno k veci, auto c-max 2005 100kw,
Jemne chipnute, vytiahnuty dpf aj kat no holá rura od zvodou az na koniec. Zaslepeny EGR a demontovany odstaveny aj soft. nové turbo, nová spojka, repas vstreky repas cerpadlo všetko pred rokom, auto pri ustálenj rýchlosti jemne cuka počuť to na zvuku, niekedy to cuka moc a fest to cítiť no stačí o milimeter zosliapnut plin a prestane, no zasa začne po ustalenej jazde, niekedy sa stane ze pri rozjazde začne sekat z autom ale strasne ako keby ho chcelo otrhnut zo silentblokov, musim rychlo stlacit spojku, a absolvovat nanovo rozbeh, ale uz pohode, raz sa mi stalo ze som zaradil rychlost a pustil spojku nech si ide na volnobeh samo podislo 10metrov a zacalo zasa sekat celým autom ako besne. Na druhý den som to zas skúšal uz to nerobilo a pekne tahalo samo na rychlosti. Takto to pretrváva už rok a neviem prísť na to čím to je, niekto tvrdi ze mu robí hola rura zle, niekto zasa ze neodborne dpf odstavené, pocul som 100nazorov.


Pred mesiacom som ťahal 4t dodávku hore kopcom tak neviem či to ma súvis ale pár dní na to som našiel v rj zapisanu tuto chybu

P0002 – Fuel volume regulator control -circuit range/performance
Počas tahania sa nedialo nič sice v najstrmsom kopci keď som siel už len 30km, tak cítil som ako výkon na par sec klesol a potom nabehol. Inak nikdy žiadna chyba pocas toho roka.


Normálne kto mi pomôže k úspešnému vyriešeniu tejto záhady tak mu zaplatím... :)

Ďakujem... :roll:
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

merat merat merat....

ak diagnostika bude stíhať meraj tlak paliva pri trhaní.

ak nie, šup osciloskop ma snimač tlaku paliva....pri trhaní logovať.

Podla mna klasicky problem s palivom...



ale chcelo by to povozit sa s diag a spravit nejake logy....prečo to drme, technicky.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Možno odchádza jedna z týchto súčiastok, alebo kabeláž k nim?
Obrázek
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Dneska som nabehal 200km od rána, zobral som si diag a logoval skúmal nejaké nezvyčajné javy, všimol som si ze keď to zacne cukat. Tak začne skákať tlak paliva cca 25bar hore dole, a zároveň začne skákať v % to ukazuje ventil rizeni tlaku. Od 16% po 27%
Ventil rizeni objemu neskace chodi plynulo v % podla toho koľko pridám.

Priklad: tlak paliva 51 500 kPa ustalena jazda vsetko v pohode po kilometri začne cukat tlak okamžite v začne skákať 21 342 kPa až po 60 000 kPa. Milimeter pridám tlak sa zrovna na 52 000 kPa a pokračujem v jazde po kilometri ustalenej jazde je jedno aka rychlost aké otacky zasa to zacne robiť.


Na dialnici tempomat. 140km hod mozem ísť aj 5 hodin a nezačne cukat
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

pozri regulačny ventil...uvidis...

mas rozhadzany tlak paliva....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Fenix9555
Přispěvovatel
Příspěvky: 753
Registrován: 12 dub 2014, 12:18

Příspěvek od Fenix9555 »

Ten ventil som už meral, a aj skúšal neskor iný a nic
Odpovědět

Zpět na „Ford“