jaké dobre kotouče na Octavii 1 1.9tdi

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

p.s.
Aktivista
Příspěvky: 1081
Registrován: 23 pro 2010, 09:38
Bydliště: Nová Role

Příspěvek od p.s. »

Já tam mám kotouče i desky od Fremax a neni problém
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
ladynn
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 06 čer 2012, 11:20

Příspěvek od ladynn »

Máme na octavii 1 rok 2010 originál kotouče, ložiska a náboje jsou původní. Dlouho byly OK. ale teď už taky trochu kopou.
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Zadek kotouče TRW desky TRW na autě 4 roky denně v provozu (spíše dálky), třmeny 100% funkční, na STK na válcích v pohodě. Dneska tam mám druhý rok Meyle PD a desky taky Meyle a relativně v pohodě až na to, že desky by mohli být měkčí. Takže asi tak :)

Obrázek
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

Taly jsem se bál dát neorigo, ale po 80tkm ATE + ATE úplně vpohodě, kotouče jsou i pěkně vyleštěné. Asi to je hodně o stylu jízdy.
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

tukytydes: Desky jsi dal taky Meyle PD?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Master
Přispěvovatel
Příspěvky: 193
Registrován: 02 led 2007, 23:52

Příspěvek od Master »

Origo kotouce + origo desky, to opravdu funguje a zase takova raketa to neni.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

a nebo to prostě přeskládej na 288brzdy, dneska se to všechno dá sehnat za pekný peníze a máš klid. A na zimu se pořád krásně vlezou 15ctky kola.... :D
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
libor.98
Aktivista
Příspěvky: 1325
Registrován: 17 zář 2009, 18:47

Příspěvek od libor.98 »

Dával jsem textar kotouče 280 lakované + desky textar a i po 40 tis no problém ;)
Uživatelský avatar
tukydydes
Přispěvovatel
Příspěvky: 778
Registrován: 25 led 2009, 18:57
Bydliště: Budějice

Příspěvek od tukydydes »

Jo dával jsem i desky Meyle PD, ale prvních 10.000km to hvízdalo než se téměř sjela ta sešikmená hrana na destičkách. Už bych tuto kombinaci, ale nedal. Jednomu známému jsem dal kotouče Meyle PD a desky TEXTAR a tam to funguje skvěle, krásně vyleštěný a kotouče zatím nijak extra nehnijou.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel :D
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Jak to tak ctu vsude tak na desky textar sama chvala.....budu je muset zkusit :D
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Nezapoměň, že ty kotouče ti můžou kurvit špatný desky, který blbě odváděj teplo.Třeba já mám teď nandaný kotouče 280 TRW a desky Jurid White a nemůžu říct špatneho slova.Brzdy nevadnou a kotouče se nekroutí.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Original...treba na aute mam 288 koupil jsem ate + desky ate ceramic. Absolutne bez funkce. Po chvili jsem desticky hodil do popelnice a dal original. Kotouce se zkroutili asi po 15.000km takze jsem dal taky original a je klid.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Jarda-k
Přispěvovatel
Příspěvky: 755
Registrován: 21 lis 2010, 13:44
Bydliště: Kaznějov

Příspěvek od Jarda-k »

Jj já jsem taky dával kde co, většinou ale brembo a nikdy problém. Poslední dobou co omezily množství CU je to ale loterie. Když někomu dělám brzdy, tak navrhnu dát origo.
Většina lidí když se dozví cenu origa chce druhošku, tak ji namontuju, ale dopředu upozorním na možný problém.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Uživatelský avatar
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3508
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Příspěvek od JeníkRS »

Cena originalu neni tak hrozna. Pokud mas na auto a nemas na dily tak jezdi zloutenkou
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Uživatelský avatar
cin
Aktivista
Příspěvky: 1582
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Tak tak, ten origos v 280 uz neni az tak drahý , kdyz koupim druhosku a zkrouti se mi a musim koupit dalsi , opet druhosku ,tak uz v tom jsem za o hodne vic penez nez kdyz koupim rovnou origo :( Mam na mysli druhosku v bezných znackach, ne vylozene Činu
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“