jaké dobre kotouče na Octavii 1 1.9tdi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Zadek kotouče TRW desky TRW na autě 4 roky denně v provozu (spíše dálky), třmeny 100% funkční, na STK na válcích v pohodě. Dneska tam mám druhý rok Meyle PD a desky taky Meyle a relativně v pohodě až na to, že desky by mohli být měkčí. Takže asi tak
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Jo dával jsem i desky Meyle PD, ale prvních 10.000km to hvízdalo než se téměř sjela ta sešikmená hrana na destičkách. Už bych tuto kombinaci, ale nedal. Jednomu známému jsem dal kotouče Meyle PD a desky TEXTAR a tam to funguje skvěle, krásně vyleštěný a kotouče zatím nijak extra nehnijou.
Oktopod 1,9 TDI, r.v. 2000, AHF, 81kW -> 113kW/355 Nm (MUDr. TDI Fun)
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
PP764, HDS57+VR6, EGR off, KAT off, zadní puky TT, 550.000km, první majitel
WEBASTO Thermo Top C, ETKA 8.1, VAG-ína 18.9.0, VIS 6.5, FiatEcuScan, FordDiag
Original...treba na aute mam 288 koupil jsem ate + desky ate ceramic. Absolutne bez funkce. Po chvili jsem desticky hodil do popelnice a dal original. Kotouce se zkroutili asi po 15.000km takze jsem dal taky original a je klid.
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Jj já jsem taky dával kde co, většinou ale brembo a nikdy problém. Poslední dobou co omezily množství CU je to ale loterie. Když někomu dělám brzdy, tak navrhnu dát origo.
Většina lidí když se dozví cenu origa chce druhošku, tak ji namontuju, ale dopředu upozorním na možný problém.
Většina lidí když se dozví cenu origa chce druhošku, tak ji namontuju, ale dopředu upozorním na možný problém.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Cena originalu neni tak hrozna. Pokud mas na auto a nemas na dily tak jezdi zloutenkou
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
Tak tak, ten origos v 280 uz neni az tak drahý , kdyz koupim druhosku a zkrouti se mi a musim koupit dalsi , opet druhosku ,tak uz v tom jsem za o hodne vic penez nez kdyz koupim rovnou origo Mam na mysli druhosku v bezných znackach, ne vylozene Činu
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A