vw golf 7 R

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Nie nemyslim...
Nove auto = problem. Holt smola. Kupim druhu vacku a jazdim dalej. Neviem kde je problem. To ze to stoji par korun viac? Opice = banany. Novsi vw motor = hnoj. Treba sa s tym zmierit alebo prejst na nieco ine
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

jaj tak,

no jasne, sacia 560, vyfukova 490 :D

ale to v tom pripade treba rozobrat a pozriet ze ci vazne tam je pruser.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Ale co je to v porovnani hodnoty vozidla? Nerobis jednotkovu ovcu... Je to primerane k hodnote auta. Neviem co riesite. Ak to chcete vsetko opravovat za 5 korun tak vam gratulujem...

A co ked to rozoberes, obzres.,. Co tam zistis? Minimalne znamky poskodenia... Ktore maju za nasledok tieto chyby nakolko tie motory "hovno mazu" tlak oleja je nizky a rj s tym pocita
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

hosi tak opraveno...bylo to opravdu tim magnetem...ten starej byl vevnitr celej zaseklej a nechodilo to jak to melo...dal se novej a uz to maka jak ma...ale otazka ? v tom starem se to zaseklo z jakeho duvodu ? ze by spony z vydrene vacky nebo neceho jineho?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak to jsem nečekal, ale je to ta nejlepší varianta, gratulace ;)
Těžko říci, proč se ta osička kousala, to můžeš zkusit rozebrat a prozkoumat když je k nepotřebě, třeba je to jen vadný kontakt na cívce ...

https://www.google.cz/search?q=06L109259A

Obrázek
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

Taky jsem rad ze to dopadlo takhle :) ale stejne pro jistotu se cca za mesic udelaj rozvody a cele se to zkoukne. Jinak co jsi poslal tak ma na konci A a ja daval s indexem D. Dekuju za rady :)
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No počítal jsem s tím, žes vyndal A a dal D, jestli už tam bylo D a stejně kleklo, víš co tě čeká :D
S těma rozvodama, kde je necháš dělat, nebo se do toho pustíš sám? Si zkoukni aspoň ten napínák a posuď podle jeho vysunutí protažení řetězu, když nevěříš samohlídání, který do ECU implementovali po průserech s Gen1 a Gen2 (třeba BZB/CAWB a CDAA/CCZA) ;) Bude tam jistě už P, 7 zubů je limit.
jirka.p
Přispěvovatel
Příspěvky: 536
Registrován: 17 pro 2013, 16:11

Příspěvek od jirka.p »

Jj rozvody u nas na dilne. Otec zalozil firmu pred 30lety a ja s tim pokracuju a spis se zameruju na motory a podvozky nez na ty blby gumy :D jinak co jsem koukal na ty ruske stranky tak tam se to hodne zadira pod tema brejlema.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm :)
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No až to rozhodíš, postni sem foto těch konců hřídelí a i tý ložiskový stěny=brejlí jak na tom budou. Poslední revize H tý stěny má mít rozšířený uložení a užší kanálek pro olej k řídícímu ventilu. Jak už psal kolega, dáš jen origo VAG díly, že? Myslím že je pro ně stále dělá Morse (BorgWarner), vše ostatní je cesta k problémům ... Jo, a Gen3 má psaný, že všechny šrouby na motoru jsou hliníkový, to by mě zajímalo, co je na tom pravdy :) tak momeňták bude kamarád ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“