vw golf 7 R
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
Ale co je to v porovnani hodnoty vozidla? Nerobis jednotkovu ovcu... Je to primerane k hodnote auta. Neviem co riesite. Ak to chcete vsetko opravovat za 5 korun tak vam gratulujem...
A co ked to rozoberes, obzres.,. Co tam zistis? Minimalne znamky poskodenia... Ktore maju za nasledok tieto chyby nakolko tie motory "hovno mazu" tlak oleja je nizky a rj s tym pocita
A co ked to rozoberes, obzres.,. Co tam zistis? Minimalne znamky poskodenia... Ktore maju za nasledok tieto chyby nakolko tie motory "hovno mazu" tlak oleja je nizky a rj s tym pocita
hosi tak opraveno...bylo to opravdu tim magnetem...ten starej byl vevnitr celej zaseklej a nechodilo to jak to melo...dal se novej a uz to maka jak ma...ale otazka ? v tom starem se to zaseklo z jakeho duvodu ? ze by spony z vydrene vacky nebo neceho jineho?
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Tak to jsem nečekal, ale je to ta nejlepší varianta, gratulace
Těžko říci, proč se ta osička kousala, to můžeš zkusit rozebrat a prozkoumat když je k nepotřebě, třeba je to jen vadný kontakt na cívce ...
https://www.google.cz/search?q=06L109259A
Těžko říci, proč se ta osička kousala, to můžeš zkusit rozebrat a prozkoumat když je k nepotřebě, třeba je to jen vadný kontakt na cívce ...
https://www.google.cz/search?q=06L109259A
Taky jsem rad ze to dopadlo takhle ale stejne pro jistotu se cca za mesic udelaj rozvody a cele se to zkoukne. Jinak co jsi poslal tak ma na konci A a ja daval s indexem D. Dekuju za rady
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
No počítal jsem s tím, žes vyndal A a dal D, jestli už tam bylo D a stejně kleklo, víš co tě čeká
S těma rozvodama, kde je necháš dělat, nebo se do toho pustíš sám? Si zkoukni aspoň ten napínák a posuď podle jeho vysunutí protažení řetězu, když nevěříš samohlídání, který do ECU implementovali po průserech s Gen1 a Gen2 (třeba BZB/CAWB a CDAA/CCZA) Bude tam jistě už P, 7 zubů je limit.
S těma rozvodama, kde je necháš dělat, nebo se do toho pustíš sám? Si zkoukni aspoň ten napínák a posuď podle jeho vysunutí protažení řetězu, když nevěříš samohlídání, který do ECU implementovali po průserech s Gen1 a Gen2 (třeba BZB/CAWB a CDAA/CCZA) Bude tam jistě už P, 7 zubů je limit.
Jj rozvody u nas na dilne. Otec zalozil firmu pred 30lety a ja s tim pokracuju a spis se zameruju na motory a podvozky nez na ty blby gumy jinak co jsem koukal na ty ruske stranky tak tam se to hodne zadira pod tema brejlema.
VW Eos 2.0 TFSI 147kw BWA. 390hp/540nm
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
Skoda octavia 2 1Z - 1752,AL vstriky , C cidlo , 312/286mm ,podvozek komplet rs
No až to rozhodíš, postni sem foto těch konců hřídelí a i tý ložiskový stěny=brejlí jak na tom budou. Poslední revize H tý stěny má mít rozšířený uložení a užší kanálek pro olej k řídícímu ventilu. Jak už psal kolega, dáš jen origo VAG díly, že? Myslím že je pro ně stále dělá Morse (BorgWarner), vše ostatní je cesta k problémům ... Jo, a Gen3 má psaný, že všechny šrouby na motoru jsou hliníkový, to by mě zajímalo, co je na tom pravdy tak momeňták bude kamarád