Po výměně zadních kotoučů nebrzdí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 308
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
Po výměně zadních kotoučů nebrzdí
Ahojte. Prosím o radu. Dnes 13.pátek jsem měnil zadní kotouče na oktávce..pístky jsem zatlačoval jen kousek (přípravkem). Brzdový pedál je měkký, propadá se..zkusil jsem brzdit s ABS, odvzdušnit zadek,ale nic. Při odvzdušňování jsem si všimnul,že při zatažené ručce se točí levý zadní kolo. Odešel mi samostav a musím koupit celý třmen nebo to lze opravit? Díky moc
Octavia combi 1.9tdi, 81kw, 2003
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
VW Passat B6 1.9tdi, 77kW, 2007
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
VW Passat B6 1.9tdi, 77kW, 2007
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 308
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
To jsem nezkoušel pozorovat,ale na novém kotouči je vidět,že brzdí..takže pístek jezdí pravda.Tomas.cz píše:Pokud to dobře chápu, tak když zmáčkneš pedál, tak pístek z třmenu vyleze a po puštění pedálu se vrátí zpět?
Na značce kotoučů a destiček nesejde..jde o to,že se propadá pedál a brzda je měkká. Kotouče Bosch, desky Brembo.
Octavia combi 1.9tdi, 81kw, 2003
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
VW Passat B6 1.9tdi, 77kW, 2007
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
VW Passat B6 1.9tdi, 77kW, 2007
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 308
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
Tak pistek na pedál reaguje jen mi přijde,že se strašně moc vrací zpátky..zajede snad až na doraz a pak je mezi destičkami a kotoučem obr mezera. Na ručku nereaguje vůbec. Chtěl jsem pistek vyšlapat brzdou ven,ale nejde..jen povyjede a furt se vrací. Koupit nový třmen nebo lze opravit výměnou nějakých vnitřností ve třmenu? Díky
Octavia combi 1.9tdi, 81kw, 2003
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
VW Passat B6 1.9tdi, 77kW, 2007
Kia Ceed combi, 1.4, 80kW, 2009
VW Passat B6 1.9tdi, 77kW, 2007
Nechapem co ma spolocne vymena zadnych kotucov s tym ze prestalo brzdit cele auto ? Pokial si iba zatlacil piestiky a dal kotuce a dosticky, tak nijkym spsobom si nemohol zasiahnut do brzdovych okruhoch. Cize z principu je to blbost. Nasledne ked si uz zacal odvzdusnovat, da sa predpokladat, ze vtedy si natahal vzduch do systemu. Co sa bezne stava pri rucnom odvzdusnovani u tych novych aut. Jedina rada je, nechaj si to odvzdusnit strojovo u profesionalov. Potom uvidis ...
Za sebe ti poradím koupit nový třmen.
Dělal jsem několikrát repas zadních třmenů a výsledek vždy stejný, žádná hitparáda, po pár dnech ježdění začali opět přibržďovat a tak jsem koupil fungl nový třmeny a konečně auto brzdí jak má, při couvání nic nevrže a ručka funguje bez problémů.
Při repasi můžeš koupit nový píst a nový těsnění, ale problém je v těch pružnejch plechách co jsou poskládaný v pístku se šroubením a ty nikde nekoupíš a v novým pístku nejsou, musíš je vzít ze starého, takže si pomůžeš jen tím novým pístem, že bude vypadat hezky, chvíli.
Zkusil jsem napřed koupit repasovaný, ale problém byl v tom že mi poslali jeden třmen úplně sežranej oxidací i na dosedacích plochách a tak jsem to vrátil a koupil fungl nový. Sice to stálo nesmysl, ale auto brzdí a vše je nový takže dalších 10 let snad bude klid.
Dělal jsem několikrát repas zadních třmenů a výsledek vždy stejný, žádná hitparáda, po pár dnech ježdění začali opět přibržďovat a tak jsem koupil fungl nový třmeny a konečně auto brzdí jak má, při couvání nic nevrže a ručka funguje bez problémů.
Při repasi můžeš koupit nový píst a nový těsnění, ale problém je v těch pružnejch plechách co jsou poskládaný v pístku se šroubením a ty nikde nekoupíš a v novým pístku nejsou, musíš je vzít ze starého, takže si pomůžeš jen tím novým pístem, že bude vypadat hezky, chvíli.
Zkusil jsem napřed koupit repasovaný, ale problém byl v tom že mi poslali jeden třmen úplně sežranej oxidací i na dosedacích plochách a tak jsem to vrátil a koupil fungl nový. Sice to stálo nesmysl, ale auto brzdí a vše je nový takže dalších 10 let snad bude klid.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 308
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52
Samozřejmě nový je nový, už i proto, že gumičky na renovaci jsou sračky a sůl nezastaví..A je fakt, že šnek na ruční brzdu má už něco za sebou a když se ty věci sejdou dohromady, je pořád problém. Já teď jdu právě tohle dělat,/ ne u koncernu/a dal bych si raději uzla, než uvolňovat zarezlé pístky..favo píše:Za sebe ti poradím koupit nový třmen.
Dělal jsem několikrát repas zadních třmenů a výsledek vždy stejný, žádná hitparáda, po pár dnech ježdění začali opět přibržďovat a tak jsem koupil fungl nový třmeny a konečně auto brzdí jak má, při couvání nic nevrže a ručka funguje bez problémů.
Při repasi můžeš koupit nový píst a nový těsnění, ale problém je v těch pružnejch plechách co jsou poskládaný v pístku se šroubením a ty nikde nekoupíš a v novým pístku nejsou, musíš je vzít ze starého, takže si pomůžeš jen tím novým pístem, že bude vypadat hezky, chvíli.
Zkusil jsem napřed koupit repasovaný, ale problém byl v tom že mi poslali jeden třmen úplně sežranej oxidací i na dosedacích plochách a tak jsem to vrátil a koupil fungl nový. Sice to stálo nesmysl, ale auto brzdí a vše je nový takže dalších 10 let snad bude klid.
nepropadat panice...
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Ta repase by byla o něčem jiným, kdyby člověk mohl koupit opravdu vše co potřebuje a použil pouze obal, ale když Ti neprodají to nejdůležitější, tak taková repase je k ničemu, ale to zjistíš až tu repasi dělaš podruhé či potřetí a furt nechápeš, kde jsi udělal chybu.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 308
- Registrován: 28 říj 2010, 07:52