Kolísave otačky,modrý dym
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kolísave otačky,modrý dym
Zdravím mám taký problem s mojou oktaviou 1,9 tdi 77 kw Dsg motor BLS s DPF auto za studena horsie chyta ale chytí vždy no po nastartovani ma nepravidelny chod.Ked sa pohnem a len tak drzim plyn ze auto sa pomali rozbieha na1, 2,3 ustalenej pomalej jazde do 1500 otacok auto zacne cukat a dymit na modro ked tomu hned po starte sliapnem tak ziadny dym robí to len pri tych malich rychlostiach ale len ked tak lechtam plyn po rovine .Diagnostika nic nehlási ,vstreky všetky v norme,volnobeh 0,6l ,egr vycistene v sani len olejovy film,tlak turba ok, turbo nepiska bez vole,voda neubuda,olej dolievam 2litre za 15000km.Este som si všimol ze pri deceleracii pribrzdeni,podradeni šepotaju zdvihatka
Naposledy upravil(a) Koleo dne 09 dub 2018, 21:28, celkem upraveno 1 x.
Když podfukujou vstřiky a vrchní gumky jsou OK tak olej nepřibejvá.Je ale pravda že na korekcích by to mělo bejt vidět, kdyby podfukovaly a po vyndání je pod vstřikem černej sajrajt.Já bych ty vstřiky vyndal a podival se do těch šachet.Pokud tam bude krásně čistej hliník, tak bych ty vstřiky asi vyměnil.Taky je dobrý změřit jakej tlak nafty dává tandem ale z hlavy nevim kolik má tlačit.
PS:Pokud ve vlákně odpovídáš na poslední příspěvek, tak sjeď až dolu a použij tlačítko "odpovědět" a ne tlačítko "citovat" Moderátorům ušetříš práci s úpravou vlákna.
PS:Pokud ve vlákně odpovídáš na poslední příspěvek, tak sjeď až dolu a použij tlačítko "odpovědět" a ne tlačítko "citovat" Moderátorům ušetříš práci s úpravou vlákna.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Mercedes GLK 320 CDi
Zdravim pridavam novy poznatok vycistil som egr ventil a zmena po vycisteni ziadna ale ked odpojim konektor uplne od egr tak ziadne sklbanie kolisanie ani nedymi len akurat na palubovke preblikava zhavenie a vypisuje hlasku emisia do dielne inak auto ide ok no ked pripojim ten konektor egr zas sa to vrati
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32867
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice