Kolísave otačky,modrý dym

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19

Kolísave otačky,modrý dym

Příspěvek od Koleo »

Zdravím mám taký problem s mojou oktaviou 1,9 tdi 77 kw Dsg motor BLS s DPF auto za studena horsie chyta ale chytí vždy no po nastartovani ma nepravidelny chod.Ked sa pohnem a len tak drzim plyn ze auto sa pomali rozbieha na1, 2,3 ustalenej pomalej jazde do 1500 otacok auto zacne cukat a dymit na modro ked tomu hned po starte sliapnem tak ziadny dym robí to len pri tych malich rychlostiach ale len ked tak lechtam plyn po rovine .Diagnostika nic nehlási ,vstreky všetky v norme,volnobeh 0,6l ,egr vycistene v sani len olejovy film,tlak turba ok, turbo nepiska bez vole,voda neubuda,olej dolievam 2litre za 15000km.Este som si všimol ze pri deceleracii pribrzdeni,podradeni šepotaju zdvihatka
Naposledy upravil(a) Koleo dne 09 dub 2018, 21:28, celkem upraveno 1 x.
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Nejspíš podfukujou vstřiky.Chtělo by to je vyndat,opravit v hlavě sedla a dát nový šrouby a gumičky na vstřiky.Raději vyměnit i stavěcí šrouby ve vahadlech a všechno s tim spojený.To je asitak zatim všechno co se dá udělat.Na dálku je těžký radit ;)
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19

Příspěvek od Koleo »

Mozne to je no v tom pripade by nepribudal olej ?Myslim tym ze by sa riedil naftou keby podfukovali vstreky ci to nemusi byt pravidlo?Nebolo by to podfukovanie vidno cez vcds v skupine 13 korekcie lebo tam je to ok
Pepíček
Přispěvovatel
Příspěvky: 848
Registrován: 01 dub 2016, 20:51
Bydliště: Posázaví

Příspěvek od Pepíček »

Když podfukujou vstřiky a vrchní gumky jsou OK tak olej nepřibejvá.Je ale pravda že na korekcích by to mělo bejt vidět, kdyby podfukovaly a po vyndání je pod vstřikem černej sajrajt.Já bych ty vstřiky vyndal a podival se do těch šachet.Pokud tam bude krásně čistej hliník, tak bych ty vstřiky asi vyměnil.Taky je dobrý změřit jakej tlak nafty dává tandem ale z hlavy nevim kolik má tlačit.


PS:Pokud ve vlákně odpovídáš na poslední příspěvek, tak sjeď až dolu a použij tlačítko "odpovědět" a ne tlačítko "citovat" ;) Moderátorům ušetříš práci s úpravou vlákna.
VW Golf IV 85 kW AJM
Mercedes GLK 320 CDi
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19

Příspěvek od Koleo »

Zdravim pridavam novy poznatok vycistil som egr ventil a zmena po vycisteni ziadna ale ked odpojim konektor uplne od egr tak ziadne sklbanie kolisanie ani nedymi len akurat na palubovke preblikava zhavenie a vypisuje hlasku emisia do dielne inak auto ide ok no ked pripojim ten konektor egr zas sa to vrati
Koleo
Přispěvovatel
Příspěvky: 61
Registrován: 08 dub 2018, 20:19

Příspěvek od Koleo »

Poradí niekto?
Utmir
Přispěvovatel
Příspěvky: 372
Registrován: 03 úno 2015, 10:10

Příspěvek od Utmir »

Určite ti poradí pán Huml z Brna on sa docela vyzná
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32867
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Koleo píše:Poradí niekto?
poraděné máš, celý trááááktoooor rozmontovat rozvody, vačku, tasit vstřiky vyměnit gumky, podložky, prohlídnout hlavu, prasklé hydra, změřit výšku vaček, vstřiky usadit seřídit, šrouby,

asi to někomu svěř, není to jen tak, skurvit se tam dá spousty věcí
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“