Rele 103 Sharan

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Pozri do tej druhej schemy. Tam z tej istej poistky ide stava aj do bloku c. 93 pre airbag. Teda ak je ta schema pravdiva :?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

no ja verim else ;) ale to sa nevylučuje že v tom spoji káblovom nebude viac vetiev
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
irak
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 27 čer 2013, 22:27

Příspěvek od irak »

Ja mam podobny problem na pumpaci, mne vsak ide do relatka 15ka ale rj neda kostru, ake podmienky musia byt splnene okrem teploty vody ? Ten isty problem aj ked odpojim cidlo teploty kvapaliny
Uživatelský avatar
irak
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 27 čer 2013, 22:27

Příspěvek od irak »

Este dodam ze kabel od relatka do rj ohmicky premeriam
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

RJ pri rozhodovani o zhaveni berie nasledujuce udaje: primarne teplotu chladiacej kvapaliny, sekundarne teplotu nasavaneho vzduchu, dalej sleduje aj otacky motora ( nad 2500ot. vypina dozhavovanie, pod 2500ot. naspat zapne).
Uživatelský avatar
irak
Přispěvovatel
Příspěvky: 78
Registrován: 27 čer 2013, 22:27

Příspěvek od irak »

no podla vagu su vsetky teplotne cidla pri studenom motore zhruba na rovnakej hodnote +-1 stupen :/ takze bude asi chyba niekde v riadacke
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

A ked aktivujes zhavenie v akcnych clenoch?
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

Zacal som sa vrtat v zile a natrafil som na 7 drotov len tak prestrihnutych. Tak som ich pospajal. Dalej som natrafil na zopar drotov poprepajanych krista krizom, takze som ich vsetky vratil na svoje povodne miesto. Dalej som vymontoval diletantsky dorobene denne svietenie. Problem je vsak niekde v tom centralnom hrubom zvazku nad pedalami. Ked s nim pohybem, tak zhavi. Zase s nim pohybem a znovu nezhavi. Lenze je k nemu velmi obtiazny pristup a preto sa do neho neviem dostat. Jedina moznost je vymontovat palubovku, kurenie, vystuhu a stlpik riadenia. Cize som momentalne stroskotal na mrtvom bode.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“