1.6 tdi octávia 2009 DPF a EGR

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

210 tis vše origo
BMW 530D E53 2005 160 kw
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

to buď klidnej :) já mám na stejným motoru aktuálně 260 tis. km a taky vše origo, jen měněný EGR, a z výfuku by se dalo jíst, jak je čistý :)

dodržuju jen základní věci - do nafty přidávám VIF, nechávám dokončovat regenerace a nejezdím jak důchodce, ale snažím se využívat plných 77kw skromného výkonu (noteeth)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
martas112
Přispěvovatel
Příspěvky: 156
Registrován: 22 dub 2015, 19:51
Bydliště: Trhová Kamenice

Příspěvek od martas112 »

jak poznáš regeneraci mě nic nesvítí ani neupozornuje.Dále tankuju vervu + vif
ale je pravda že to tak nevytáčím nemám moc kde a když se dostanu na dálnici tak ji očadím ale to je tak jednou měsíčně.
BMW 530D E53 2005 160 kw
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

za jízdy regeneraci skoro nepoznáš, na volnoběh to ale zjistíš hned - otáčky zvýšené na 1000ot/min a smrad :D v zimě to jde poznat i za jízdy snadno, když máš zaplé topení - začne to topit jako čert a za chvíli máš saunu :D
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
Uživatelský avatar
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34705
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Odpovědi: 1
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

Klidně to vytluč Všechno vypni a pak sem napiš kolik tě stála oprava resp . uvedení do původního stavu protože tě vyhodili z emisí a nikdo se nenechá uplatit kvůli tomu ze máš pocit ze je něco špatně každý sveho štěstí strůjce. ..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32862
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="martas112"]

taky si myslím že máš problémy s egrem,
Uživatelský avatar
dury2
Aktivista
Příspěvky: 1681
Registrován: 03 črc 2006, 17:22
Bydliště: Ústí nad Labem

Příspěvek od dury2 »

Obrázek

Kdyby to naopsal někdo jiný, tak mu s klidem řeknu, že je blbec a vůbec netuší, proč se DPF do aut s vysokotlatkým systémem vstřikování paliva dáva!!!
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“