Zvyšování výkonu a STK popř. zahraniční kontroly

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
MIK27
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 kvě 2013, 17:18

Zvyšování výkonu a STK popř. zahraniční kontroly

Příspěvek od MIK27 »

Ahoj,

uvažuji o nějaké úpravně nad rámec SW ladění (čiptuningu) ale jelikož často cestuji po okolních státech, nerad bych měl nepříjemnosti jak zde při STK tak ani v DE či A.

Své auto jsem koupil nové tj. znám jeho historii a proto bych se raději klonil k úpravě než koupi silnějšího auta z druhé ruky.

Jaké máte zkušenosti vy? Je šance, že se na STK ani silniční kontrole nic nepozná?

M.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Pokud nebudeš kuchat kat,dpf a podobný věci tak ne
MIK27
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 kvě 2013, 17:18

Příspěvek od MIK27 »

A není to třeba udělat aby auto dosáhlo nějakého výkonu? Tj. když dám jiné turbo atd. nepotřebuji toto nijak upravit?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nevím kam chceš s výkonem jít,no na závody do vrchu dpf samozřejmě neni (rofl)
MIK27
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 kvě 2013, 17:18

Příspěvek od MIK27 »

Mám 2,0 diesel 140koní, rád bych se dostal na 250. Vubec netuším zda je to reálné - při zachování nějaké solidní spotřeby, STK, životnosti atd.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

Jestli chceš těch 250PS často využívat obzvlášť na dálnici tak určitě koupit auto s jiným motorem.
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
Uživatelský avatar
turbo kamna power
Aktivista
Příspěvky: 4221
Registrován: 15 dub 2008, 20:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od turbo kamna power »

možná by nebylo špatný napsat, o jaký auto jde konkrétně a jaký motor :)
Golf mk1 mTDI ...powered by Holz-tdi
Golf mk3 GTI "20 jahre" TDI ...powered by Moravia-Tuning
Ibiza 6k2 1.8T Cupra ...in progress
Audi A2 1.4 16V
Volvo V70 II D5
MIK27
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 kvě 2013, 17:18

Příspěvek od MIK27 »

Vyber si:
VW EOS
Ford Mondeo MK4, možná vyměním za Ford Focus 2,0 TDci 100kW

zavažuji, které upravit.

Předpokládám, že je to stejné pro všechny vozy. Nebo ne?
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Co má tohle za logiku, kupovat auto s tím, že rovnou budu chtít zdvojnásobit jeho výkon? Vždyť těch aut, co mají 250k+ je hromada a budou to zvládat i podvozkově, brzdy, převodovka atd atd.

Btw na cestování po Evropě si takovy krámy jako EOS nebo Focus nedokážu moc představit, to jsou auta spíš na krátké trasy, pak už je to za trest.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
MIK27
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 21 kvě 2013, 17:18

Příspěvek od MIK27 »

Přečti si úvodní příspěvěk.

Než koupit jinou motorizaci či jiné auto raději bych si nechal to své, kde vim od čeho je každý škrábanec. A rozdíl v ceně bych raději dal do stávajícího auta. Mé auto mi vyhovuje absolutně s výjimkou výkonu.

Kdybych vedel, ze nejsou prodejci aut podvodník vedle podvodníka tak bych toto neřešil. Ale bohužel se vozí bouračky, přetáčení kilometry, delají se rychlo opravy atd.
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Tak já reagoval na ten poslední příspěvek, že vybíráš co koupit a upravit..

Podle mě není problém koupit hezké auto z druhé ruky, nejlíp si pro něj sám zajet do Německa s někým, kdo tomu rozumí. A můžeš si rovnou vybrat něco s motorem a neřešit kraviny, kam můžeš nebo nemůžeš jezdit.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 dub 2017, 08:37

Příspěvek od Ohvecko »

Jeste si mel uvest rozpocet, tohle co ocekavas bude pekny ranec a za tu investici mas krasne auto z dobrym zakladem a bezstarostnym jezdenim.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Presne tak, a hlavne to neni jen o konich ale celkove o tom autu tim myslim brzdy, podvozek, prevodovks, spojka, atd.......to je pak dalsi ranec pokud clovek chce aby to k necemu bylo a vypadalo....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“