Klasická indučka a kondík - kde koupit ?

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Klasická indučka a kondík - kde koupit ?

Příspěvek od roman1648 »

Dá se to ještě někde sehnat ? Máme to na veterána ( Škoda Superb rok 1942 dělaný za Hitlera ) má to klasickou hliníkovou indučku, rozdělovač s palcem, kondenzátor ( ne scintila vertex )
Motor se pořád hádá,tlaky a vůle OK
Samozřejmě vůle v rozdělovači přiměřené stáří,ale vačka i kladívka vypadají cajk
Klasický šroubovaný pertinaxový fajky na scvíce ( nebo co to je za matroš ),nejlíp i ten kabel kdyby někde šel koupit v metráži
Je to řadovej šestivál,káble přeházený nejsou,lobčas to má záchvěvy že to jede normálně,pěkně na všech 6,jinak se to ale hádá a hlavně v tahu to jede tak na 4,5 válce...
díky za případné rady
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je třeba zkotrolovat víčko a palec, cívek je hafo, kondenzátorů také, pokud má rozdělovač odstředivku a je vyběhaná, i tam jde vyměnit pružinky a kabely jsou na internetu tisíce metrů , černé nebo červené...divím se, že je s tímto problém. Pokud to má tlaky a dobrý karboš , tak jen použít /třeba jen na zkoušku/ botky bez odporu...Hlavně to nekřížit s novodobými vynálezy-např. uhlíkovými kabely...
P.S. a je třeba mít na paměti, že 6V rozvod/pokud to jej má/ musí mít kabely s větším průřezem a perfektní spoje, takže zkontrolovat staré spínací skřínky, přepínače apod.
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No víš jak, pracuju ( po chvílích ) s tím co je, karb je sice Solex, ale jestli je to origo nebo ne bůh suď, a stejně to dneska nikdo neopraví, velikost trysek se dá tak jen odhadovat ale podle barvy svíček myslím že dobrý
Zkusím místní mototechny co ještě fungují snad to budou mít no,sice k tomu mám i původní příručku s Hakenkreuzem kde je všechno rozkreslený vč. objednacích čísel ale to by bylo sehnatelné tak před 50ti lety že, ne te´d
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3461
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Cívku bys mohl uspět v hanhart Morkovice a kondík záleží jaký tam je. Určitě by tam šel uzpůsobit třeba z nějaké staré jawy. Určitě bych se ale ohlídnul po té odstředivé regulaci. To mne kdysi sakra vyškolila škůdka hundrtka.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak nová cívka od Magneti-Marelli asi 300 a novej kondík 90 korun, furt se to sehnat dá...
Jo je to na tohle auto:
Obrázek
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Je bezva, že to máte komplet..i s katalogem dílů ..Je to rarita a ten motor se používal i u speciálu 3 nápravového vozu Škoda pro Wehrmacht a vozil soudružku Gottwaldovou s manžílkem po roce 1948..U nás je velké veteránské hnutí a firmy, které vyrábějí téměř vše a sehnat lze buhvíco. Zrovna teď v pátek je ve Velké Dobré u Kladna velká burza v sobotu.. TAM BUDE VĚCÍ..Jinak Chotusice vyřeší téměř vše, co člověk požaduje, to je asi za týden po Velké Dobré... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jo no,kdyby to bylo moje nebo alespoň majetek SDH tak by to vypadalo jinak,ale je to majetek obce a za poplácání po rameni u piva už nikdo dneska nedělá že (rofl)
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“