https://www.youtube.com/channel/UCZ2uld ... 3HIW5dHeSQ
A docela zajímavej test při natlakování větve jako od tandemu

https://www.youtube.com/watch?v=Bmy5Jo5Lsvk
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Jsi koumák, který si umí poradit a člověka to potěší. Šteft je prostě šteft, to je mimo úvahu..Předělával jsem jako ty takhle 2,5 TDi Hyundai H1 /Mitsubishi Pajero byl original/, protože japončíci vypili hodně Saké a zapomněli na základní veličinu u motoru /u rozvodů především/ což je TUHOST a místo šteftů dali na klávesnice šrouby..A hlavní závady byly v tom, že se šouby vytrhávaly z hlavy i se zbytkem závitů..A tak se daly vložky Heli.coil a na chvilku byl pokoj...Tak jsem se naštval a všechny šrouby jsem nahradil štefty, samozřejmě opět do vložek Helicoil a ještě je zalepil.. Bylo to knop ale moje zásoby ze starých bloků vymontovaných šteftů se mi zůročily..Je to mnoho let a já nedávno se majitele ptal, máte ještě tu H1? Samo, proč ne, jezdí pořád a dostává co proto...Ale musím podotknout, že veškerá klaviatura byla včetně rolen nová...lubomircharvat píše:Plán![]()
Závit v hlavě je M6, hluboký cca 30mm do něho přijde M7, protože mají s M6 stejné stoupání , 1mm a nemusím nic vrtat, závitníky to od III po ostrý říznou přes pertolej samy.
Do otvoru ze závitem M7, přijde zkrácený stěft - svorník hlavy ze skutru Sachs - Zündapp M7x1x140, pevnost 10.9. Kostka se vrtat nemusí, 7mm se do ní vejde a matky přijdou z hlavy Suzuki GS 750-1100, jsou vysoké a kované.
Jestli má smysl předělávat z gumového VW šroubu M6 na pevnostní M7?
I když to nevyjde levněji, naopak, jistě má, a krom toho, když víš co koupit, už to předělat, až zas tak moc práce není.