Šrouby na PD vstřiky...

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Kluk rumunská už to jede, otázka je životnost gumiček při jeho montáži ...
https://www.youtube.com/channel/UCZ2uld ... 3HIW5dHeSQ

A docela zajímavej test při natlakování větve jako od tandemu ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Bmy5Jo5Lsvk
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Ta zkouška natlakováním se mi líbí.
O lepším uchycení vstřikovačů PD už jsem taky slyšel, ale na vlastní oči ještě neviděl.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1430
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Odpovědi: 0
Bydliště: Jemnice

Příspěvek od šulda »

Pročištěno od postů které sem nepatří a prosím aby se zde debatovalo k tématu. Spamboty jsme vyřešili, tak to tu prosím nezakydávejte svou žabomyší válkou a chovejte se jako zkušení a ne jak banda.....
Člověk se pořád učí.
Uživatelský avatar
lubomircharvat
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 kvě 2014, 14:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubomircharvat »

Měl bych prosbu.

Nemáte někdo po ruce hlavu - rozdělaný motor 1.9TDI PD?
Potřeboval bych změřit míry z obrázku v příloze.

Předem díky!

Obrázek
Díky a pěkný den.

Charvát
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Registrován: 12 úno 2008, 16:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od favo »

Sranda je, že kdyby byl vstřikovač upnut tak jak je na obrázku, tak se problém s vymačkáváním sníží na minimum.
Bohužel se konstruktéři z nějakého důvodu rozhodli mít dosedací plochu radiusovou místo plochou a problém je na světě, protože tento způsob tlačí vstřikovač spíš do boku než dolů.
Úplně nejlepší by bylo při požití jen jednoho upínače mít na dosedací ploše rybinovou drážku a upínač byl veden dvěma kolíky po stranách a vstřikovač by měl jen minimální možnost se vyvracet.
Problém vymačkávání lůžka totiž není ani tak v rázech od vahadel, protože ty tlačí vstřikovač kolmo dolů, ale ve špatném upnutí. Údery vahadel to pak celý jen umocní.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
lubomircharvat
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 kvě 2014, 14:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubomircharvat »

Nikdo nemá hlavu 1.9, šupleru a 2 minuty ???
Díky a pěkný den.

Charvát
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Obrázek

mohol si zhodiť víko a tiež za 2 minúty odmerať. :)
Uživatelský avatar
lubomircharvat
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 kvě 2014, 14:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubomircharvat »

Kdybych sundal víko, zjistil bych jen dvě horní míry. Povolovat vstřik a dávat nový šroub... každopádně díky! Tedy 30mm je hloubka M6 závitu v hlavě.

Orig šroub je M6x64. Míra se většinou uvádí bez hlavy, 64mm by mělo být jen tělo,že?
Díky a pěkný den.

Charvát
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Odpovědi: 0
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

áno, 64mm bez hlavy
Uživatelský avatar
lubomircharvat
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 kvě 2014, 14:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubomircharvat »

Plán ;)

Závit v hlavě je M6, hluboký cca 30mm do něho přijde M7, protože mají s M6 stejné stoupání , 1mm a nemusím nic vrtat, závitníky to od III po ostrý říznou přes pertolej samy.
Do otvoru ze závitem M7, přijde zkrácený stěft - svorník hlavy ze skutru Sachs - Zündapp M7x1x140, pevnost 10.9. Kostka se vrtat nemusí, 7mm se do ní vejde a matky přijdou z hlavy Suzuki GS 750-1100, jsou vysoké a kované.

Jestli má smysl předělávat z gumového VW šroubu M6 na pevnostní M7?
I když to nevyjde levněji, naopak, jistě má, a krom toho, když víš co koupit, už to předělat, až zas tak moc práce není.
Díky a pěkný den.

Charvát
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

To tam drží takhle blbě jo ?? no to si zas koncern vydělal. :roll:
Uživatelský avatar
lubomircharvat
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 09 kvě 2014, 14:42
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od lubomircharvat »

No řekl bych, že už to mají za sebou a když se podíváš po světě, vydělávají jistě dobře.
Ty motory 1.9 PD TDi se snad už ani nedělají? nebo jo?

Nicméně vyloženě špatné to nebylo, na druhou stranu, když po 1.9 PD Tdi začli s 2.0, tak už "z nějakého důvodu" předělali uchycení vstřikovačů z "osvědčeného" 1 šroubu, na jistější 2 šouby ;) možná to ale nemá souvislost :?
Díky a pěkný den.

Charvát
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Odpovědi: 0
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

No a k těm dvěma šroubům zas přidali kuželové sedlo místo plochýho těsnění přes podložku, tak si vyber, co je lepší ... ;)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33
Odpovědi: 0

Příspěvek od A6TDI »

Řekl bych že s nástupem 4místných kodů už v tom zavládl takový chaos že je to uéplně jedno a diktát korporátu už nic nezastaví..
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

lubomircharvat píše:Plán ;)

Závit v hlavě je M6, hluboký cca 30mm do něho přijde M7, protože mají s M6 stejné stoupání , 1mm a nemusím nic vrtat, závitníky to od III po ostrý říznou přes pertolej samy.
Do otvoru ze závitem M7, přijde zkrácený stěft - svorník hlavy ze skutru Sachs - Zündapp M7x1x140, pevnost 10.9. Kostka se vrtat nemusí, 7mm se do ní vejde a matky přijdou z hlavy Suzuki GS 750-1100, jsou vysoké a kované.

Jestli má smysl předělávat z gumového VW šroubu M6 na pevnostní M7?
I když to nevyjde levněji, naopak, jistě má, a krom toho, když víš co koupit, už to předělat, až zas tak moc práce není.
Jsi koumák, který si umí poradit a člověka to potěší. Šteft je prostě šteft, to je mimo úvahu..Předělával jsem jako ty takhle 2,5 TDi Hyundai H1 /Mitsubishi Pajero byl original/, protože japončíci vypili hodně Saké a zapomněli na základní veličinu u motoru /u rozvodů především/ což je TUHOST a místo šteftů dali na klávesnice šrouby..A hlavní závady byly v tom, že se šouby vytrhávaly z hlavy i se zbytkem závitů..A tak se daly vložky Heli.coil a na chvilku byl pokoj...Tak jsem se naštval a všechny šrouby jsem nahradil štefty, samozřejmě opět do vložek Helicoil a ještě je zalepil.. Bylo to knop ale moje zásoby ze starých bloků vymontovaných šteftů se mi zůročily..Je to mnoho let a já nedávno se majitele ptal, máte ještě tu H1? Samo, proč ne, jezdí pořád a dostává co proto...Ale musím podotknout, že veškerá klaviatura byla včetně rolen nová...
U toho vstřiku to může mít jednu nevýhodu, půjde patrně hůře ven, ale vytahováčkem se to eliminuje..Pokud šteft půjde rovně, zvýší se také odolnost díry v hlavě proti vymlácení..Přeji úspěch... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“