Demontáž a oprava turba vrchem

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
tsimpi
Nováček
Příspěvky: 11
Registrován: 28 bře 2016, 11:41

Příspěvek od tsimpi »

Mám 01 1.8T AGU turbo původní K03 a nové je K03S které jsem sehnal. Při čistění se mi turbo podařilo rozpůlit a já se chci zeptat na to hnědé co je na obrázku je to původní těsnění? Nebo zatuhlý olej. Kdyby to bylo těsnění, kde ho seženu v ČR nebo Svět díky předem.
Obrázek
Uživatelský avatar
salate
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 07 zář 2010, 22:12
Bydliště: Senec

Příspěvek od salate »

Ahojte, poprosim o radu, mam Skoda Octavia II, r.v.2010, 1.9DTI, 77kW,BXE, 190.000km, povodne turbo. Vcera sa mi objavil problem, pri 3000 ot./min. pokles vykonu a prechod do nudzoveho rezimu. Po vypnuti a znova nastartovani OK, ale problem sa uz opakuje. Dnes som urobil diagnostiku na 4-ke, plny plyn od 1500-3000ot. a pripajam log 01-03-11, urobil som 3 rozne logovania.

https://uloz.to/!ZEyFiX9cBad7/mylog-01-001-003-011-csv

Chyba v pamati zavad:
000564 - regulace plniciho tlaku
P0234 - 000 - meze regulace prekroceny

Poprosim o pozretie logu a nazor co odchadza, alebo odislo, popr. co mozem skusit este skontrolovat kym auto odveziem do servisu  ​​​​​​​

dik
Skoda Octavia II FL, 1.9DTi, 77kWh, BXE, r.v.2010
kocin
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 dub 2017, 13:59

regulace octavia asv 81kw 2004

Příspěvek od kocin »

Ahoj, auto mi občas padne do nouzáku. Před 2 rokama čištěno v turbosportu. V tu dobu jsem měnil i ventil N75 protože mi to i po čištění někdy spadlo do nouzáku. Pak to dělalo dobrotu ale ted po zime zase zlobí. Hadičky jsou dobrý, akorát jsem koukal že mám orezlou tyčku u baňky, tak jsem jí vyndal očistil a prostříkal wdčkem. Kontroloval jsem funkčnost i těsnost a byla v pohodě. Chtěl jsem se zeptat jak lehce mají jít lopatky po odpojení bańky. Dolu jdou uplně bez odporu ale nahoru mi přijde jako kdybych překonával nějakej lehkej excentr. Proste uprostřed jako by lehce pružily a pak zase lehce ale zase to není tak hrozný že by to ta banka nepřetáhla. Hlavně teda u studeného když jsem tu banku vyndaval tak bylo turbo ještě teply a to slo mnohem lip. Udělal jsem log 11 jestli z toho někdo něco nevyčte. DěkujiObrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Lopatky bez baňky musí jít volně.Po zimě to prožeň po dálnici a bude to chodit. Na jaře to má skoro každý přituhlý.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
kocin
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 16 dub 2017, 13:59

Příspěvek od kocin »

Ok dam tomu na prdel (noteeth) diky.
Tukanisko1988
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 kvě 2017, 20:49
Bydliště: Kostice

Stary pasik 81kw afn

Příspěvek od Tukanisko1988 »

:D Zdravím pánové, chtěl bych radu asi jako většina ohledně padání do nouze.Na aute preventivně vyměněny paliváč,vzducháč,n75ventil,vyčistěné sání - Takže ano otázka váha x turbo.Kamarád dělal log tak mám v raru níže.Já vag nemám takže nemám screeny abych mohl vložit.Budu rád za každou radu.První log - roztahla 3ka cca do 4000ot/min a druhá na 3-4st cca od 60km/h až 150km/h 0be zrovna bez nouze.Uplne prvni se nam smazlo to bylo od 60km/h-1500ot/min a cca u 110km/h nouze.

Vsem moc diky za reakce.


AFN 81kw

https://ulozto.cz/!m8wfRw1LK1vt/logy-rar
FandaTDI
Aktivista
Příspěvky: 1380
Registrován: 29 kvě 2007, 19:54
Bydliště: Praha-západ

Příspěvek od FandaTDI »

Tukanisko1988 - váha už neni úplně v kondici/je na hraně požadavku (nebo si to mezí ní a turbem zlehka přisává - i proto,že při přetlaku 0,4 bar nad požadavek je pod 1000mg/h málo...) a důvodem nouzáku je ten přetlak ... začal bych hadičkama/kontrolou podtlaku a tim jak (volně) chodí táhlo na turbu, těsnost baňky, atp. ...
pašíkombi AFN B597
Tukanisko1988
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 22 kvě 2017, 20:49
Bydliště: Kostice

Příspěvek od Tukanisko1988 »

Diky za radu prave ze uz jedine co sem nemenil je vaha, je pravda ze od te doby co se vycistilo turbo tak je to uz bez nouzi ale je to porad takove jalove... :(
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 08 led 2012, 18:20

Příspěvek od janci11 »

chalani nahodil som na ASV rotacku turbo VB, po troch tyzdnoch prefuk, staci vycistit ci treba aj podlozit? mozu za to zle trysky alebo soft? (hm)
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

ak to podložíš, prastane ťahať od spodu. treba na kontrolu vstreky, pripadne soft. Soft máš upravený ? menil si aj snimač tlaku?
Uživatelský avatar
janci11
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 08 led 2012, 18:20

Příspěvek od janci11 »

trosku to je komplikovane, soft bol upravený na sériové komponenty, následne potom boli osadené šprinty 764 a VB, bol som v tom ze predsa musí to turbo zregulovat ci je požiadavka 1.2b alebo 1.5b, ale koncom týždňa idem na soft a na brzdu a musím nahodiť aj to C čidlo, teraz to vyzerá takto http://leteckaposta.cz/245573754
Leon 1M, ASV + FB S764 + HDS57
gars
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 03 led 2015, 23:01
Bydliště: havířov

Příspěvek od gars »

Zdravim mám dotaz ,jde vyndat turbo u golf 4ka,motor AHF,spodem?Sací parohy drží(inbusy)jak sv..a. A u jednoho inbusu si nejsem jisty,že je cajk.Spodem možná po sundání pravé poloosy.Díky.
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

Jo jde. Většina mechosu co má zvedák dává turba jen spodem....
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
gars
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 03 led 2015, 23:01
Bydliště: havířov

Příspěvek od gars »

Takže proleze před poloosou?Mužu najet na rampu.
gars
Přispěvovatel
Příspěvky: 66
Registrován: 03 led 2015, 23:01
Bydliště: havířov

Příspěvek od gars »

Tak jsem dnes vytáhl a vyčistil turbo.Vytáhl jsem ho vrchem,bez demontáže sacich parohu(někdo tam dal inbusy -Bláto),zkusil jsem první inbus a bylo jasno (wallbash).Šrouby vyfuk parohu jsem povolil taky zvrchu a zbytek v leže pod rampou.Turbo nebylo moc zajebané,ale lopatky už drhly všechno jsem teda vyčistil,podložil jsem valečky plíškem ze staré měrky 0,20mm.Potom jsem všechno složil....za hoooodně dlouho :roll:,nastartoval jsem at se zatím zahřeje a cca po 10 min jedu domu,olej se natlakoval a někde začal kapat.Bud z přívodu oleje do turba anebo z pancéřovky vratky do vany.Když jsem všechno skládal, ležel pod autem tak jsem našel měděnou podložku, a na panc.vratce na turbu(ta příruba na 2 torxy)má na tu podložku takové sedlo,tak jsem ji dal tam,ale nevím jestly sedla dobře.Ale možna jsem na chuja dotáhl ten přívod oleje(17 by Huml)šel mi kouř spod kapoty,ale přesně nevím odkad už jsem neměl na to sílu,něco dál.Tak zítra na to vlítnu.
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“