1,4 MPI 50kW netáhne

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

1,4 MPI 50kW netáhne

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Zdravim, máme problém s fabii. Vysoká spotřeba a netáhne.
VAG píše: 17 526- sonda 2 obvod vyhřívání- přerušení
16 514- sonda 1 chyba v el. obvodu
Setkal se stím někdo? Jít spíš po kabeláži nebo po lambda sondách?
A nebo třeba netěsnost na svodech apod.?
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Pokud je první širokopásmová tak vyměnit zadní proměřit a pak vyměnit taky.Co je ale zásadní tak nahrát poslední SW jinak tu zadní budeš po půl roce měnit znovu.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Díky, zejtra jdu na to. A o tom SW jsem u 1,4 neslyšel. Můžeš trochu přiblížit? Na to platila i svolávačka?
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

stále stejnej problém, vyměněny obě lambdy za nový Bosch, novej vlnovec. A auto pořád netáhne. VAG momentálně čistej. Poradí někdo? Přemejšlíme vykuchat KAT, ale to až jako krajní variantu
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tlak paliva?
Myslím, že ucpatný kat by jste slyšeli když byl ko vlnovec, to syčí jak had, zažil jsem to u 1.4-16v, auto netáhlo a zadní kat jak zabetonovaný.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Hele na tlak paliva mrknu zejtra. Myslíš že by K.O čerpadlo, nebo špatnej filtr?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

filtr každopádně, on to nikdo moc nemění
těsnění pod sacím potrubím taky zlobí,ale to by spíš jakoby šlo na tři
kdyby byl kat KO tak by se to v těchto venkovních teplotách hřálo víc než je obvyklé řekl bych ale může to být taky v něm
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ve filtru je regulátor na 3Bar.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Tady jsou 2 typy toho filtru že Jo. 3bar a 4bar. A zamena by mohla zpusobit máš problém, setkal se s tím někdo?
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

chce to blok měřených hodnot a hledat okno po okně zda hodnota je správná a odpovídá skutečnosti,

zkus taky udělat test jet přesně 40 na trojku dej pětku a plný napiš co se dělo,

pokud ti to bude cukat od 40 do šedesáti máš ucpané vstřikovače


pak vlez před PZ kolo a podívej se co tam máš za filtr, ne všechny fábky mají filtr s regulátorem tlaku,


třeba minulý týden jsem měl stejný problém a vlnovec, zapalovací lišta a svíčky totálky odtrh 2mm, vlnovec moc nepomohl, svíčky jo ale až po výměně lišty to jelo jak má,
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14265
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Tomáš Čermák píše:Tady jsou 2 typy toho filtru že Jo. 3bar a 4bar. A zamena by mohla zpusobit máš problém, setkal se s tím někdo?
4bar mají novější HTP, tyhle MPíčka mají všechny 3 bar.
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7510
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

a taky mpi felda a fabka jsou haklive na svicky. k zapalovaci liste ktera je Champion jsou nej Championky RC89PYC,ktere tam patri i dle vyrobce
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

mnohdy se nenajde nic a výkon omezí snímač klepání.


nevíte někdo ve kterím okně se dá najít činnost snímače klepání ? nebo jak ho prověřit, nikdy jsem o tom nic nenašel :?
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“