1.4 Tsi rozdelenie motorov

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
toby66kw
Aktivista
Příspěvky: 2353
Registrován: 16 bře 2008, 10:35
Bydliště: Vyškov

Příspěvek od toby66kw »

Rayx píše:No já vím jen o holanďanovi co dělá nejen Audi tuning atd., Pedro Hartog, ten to řeší právě mapou.
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... 26#1151026
Takový hrubý řešení je sundat konektor z magnetu na variátoru, ale ta mapa je řešení, kterýho bych chtěl docílit ;)
Ahoj

Mám 1,4 tsi 94kw , rv 2017
Kde to můžu skusit odpojit :roll:
G5 TDI - 66KW - 3X OFF + VB + čip a Plusko jede líp

G5+ko TDI -77KW + 3X OFF + Oleg Hybrid = 142 MAHA kw Mvolessoft
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Dost mladý autí na pokusy :) takhle mladý 1.4TSI neznám, ale stejně jako u tý 1.8 řídí sací vačkovou hřídel ventil N205, kterej je tady umístěn na ventilovým víku. Ale, tady je variátor taky na výfuku, ten řídí ventil N318 ... Takže tady bych to nepokoušel a pokud přeci, tak jen při odpojení obou, tedy sací i výfukové strany. Ale před odpojováním konektoru bych si to nejdřív minimálně nalogoval, a počítej s tím, že se po 3tím startu rozsvítí kontrolka motoru ...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“