vito 112 cri 2.2 9O kW motor OM611DE22LA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
vito 112 cri 2.2 9O kW motor OM611DE22LA
hoši kde to má diag žásuvku,
auto normálně jezdilo, začali na tom brousit a kytovat kastli a za týden nejde natočit,
kontrolka žhavení problikne ale někdy i trvale svítí, na sprej chytá na lanostarter je to tupé, sem tam má snahu chytit, nebo někdy po spreji půl minuty běží na volnoběh, dík
auto normálně jezdilo, začali na tom brousit a kytovat kastli a za týden nejde natočit,
kontrolka žhavení problikne ale někdy i trvale svítí, na sprej chytá na lanostarter je to tupé, sem tam má snahu chytit, nebo někdy po spreji půl minuty běží na volnoběh, dík
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 01 pro 2018, 15:59, celkem upraveno 1 x.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
no právě na OT rysce nazasuneš musíš jít tak ještě skotný centák a když to napneš tak si pomalu dva centáky, na vačce nic střihlé není a pochybuju že by se střího něco na klicejericho-3 píše:To je divné, klika OT, na vačkách kola tečkami k sobě a kolík zastrčit , řetěz napnout a musí motor jít přetočit. Pokud ne, je něco ustřiženo, nebo špatně..
ale to je zákazník špek za špekem P307 HDi nešlo nastartovat tři vstřiky KO, jezdím 14 dnů, předávám nešlo nastartovat, v sacím koši se pojebala klapka a nešla nafta, jezdím 14 dnů předávám auto nešlo nastartovat, na čerpadle odešla jedna hlava, jzdím čtrnáct dnů dávám mu auto a nešlo nastartovat tlak na rejlu 715 atm, přehodím piezočidlo jezdím 14 dnů a jezdí to už tři roky,
ted zas pasat, egr, pak dpf, a nakonec půl elektriky,
prostě nekdo se v těch mrdkách vyžívá nebo co
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
nic není ustříženo ani špatně, je prostě ryska OT 2 cm mimo dopředu, motor je venku a borec z sk řekl že je prej vadné čidlo na vačce a kecá,jericho-3 píše:To je divné, klika OT, na vačkách kola tečkami k sobě a kolík zastrčit , řetěz napnout a musí motor jít přetočit. Pokud ne, je něco ustřiženo, nebo špatně..
přeju mu mnoho úspěchů,
podle mě je to celé na kokot musí se dát nové vačky s kolama a možná i klika
Je třeba natuti ověřit, že značka OT je opravdu úvrať pístu, možné je vše. Já si vždy myslel, že čidlo buď funguje neno nefunguje..Pokud funguje "jindy"je to k zamyšlení..Dobré by bylo, kdyby vedle byl podobný motor a v OT prověřit polohu vaček u obou motorů..Mám zato, že tady není moc možností, jak by se vačky pootočily..
nepropadat panice...
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="jericho-3"]Je třeba natuti ověřit, že značka OT je opravdu úvrať pístu, možné je vše
OT je prověřena drátem, tady když chceš sdělat ventildekl tak musíš sdělat vstřikovače, tak přes střik prověříš,
1354 vymažeš, zatočíš motorem start a je tam zas 1354
za poslední období jsem to měl fiat skudo a 2.O partner motor chytal na sprej ale řj nedala pokyn ke startu, nebyly tolerance vačka klika,
stejné je to i zde motor točí lehce skočit nechce na sprej OK chytne hned, chalan z sk má iný názor vadnéí čidlo na vačke, přeju mu bohovské štastie
OT je prověřena drátem, tady když chceš sdělat ventildekl tak musíš sdělat vstřikovače, tak přes střik prověříš,
1354 vymažeš, zatočíš motorem start a je tam zas 1354
za poslední období jsem to měl fiat skudo a 2.O partner motor chytal na sprej ale řj nedala pokyn ke startu, nebyly tolerance vačka klika,
stejné je to i zde motor točí lehce skočit nechce na sprej OK chytne hned, chalan z sk má iný názor vadnéí čidlo na vačke, přeju mu bohovské štastie
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
dopadlo to tak že majitel zatáhl auto na sk k borcovi co dělá medvědy, podle mě podložilt vodítko a dostal se do tolerance měsíc motor jezdil a je to tam kde to bylo
ryska centák po HU při zaaretované vačici a zas P1354 kolísání úhlu vačkového hřídele vůči klikovému hřídeli
borci s diag zjistili prd ale je totam
otočíš motorem tlak paliva skočí na 50 atm ale v ten moment skočí P1354 a tlak klesá, jak se u tohoto motoru dostat do tolerance to nevím jedině podložit vodící lištu řetězu nebo vyměnit vačky
máteli někdo nápad ? děkuji
ryska centák po HU při zaaretované vačici a zas P1354 kolísání úhlu vačkového hřídele vůči klikovému hřídeli
borci s diag zjistili prd ale je totam
otočíš motorem tlak paliva skočí na 50 atm ale v ten moment skočí P1354 a tlak klesá, jak se u tohoto motoru dostat do tolerance to nevím jedině podložit vodící lištu řetězu nebo vyměnit vačky
máteli někdo nápad ? děkuji