Podrobny postup odvzdusnenia ABS pomocou VAG-COMu
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Trochu to tu oživím...už je to nějakej čas co sem měnil zadní brzdy za větší..při výměnš si nepohlídal pořádně stav kapaliny v nádobce a nejspíš se dostal vzduch až do ABS..prostě od té doby se učinek pedálu změnil.Auto brzdilo, ale prostě nástup a krok pedálu byl jinej.No dostal sem se k odvzdušnění až po delším čase... Přez skupinu 001 to nešlo a jak zde někdo psal tak u FI- u mě výbava comfort ABS/ASR to funguje pod skupinou 010.Sice sem neviděl vyběhnout bubliny, ale pedál je o poznání citlivější a ručka najednou jde o kus mín zatáhnout...nemohl sem to vyzkoušet na silnici protože sem měl nějaký to pífo, ale hned doma na cestě sem poznal změnu při sešlápnutí pedálu a ručka jak sem psal zabírá dřív...
VW G V Variant 2.0-103Kw /Xenon/ESP/DSG/10X air./Výhřev sesdaku/Multi volant+pádla/Webasto/Panorama/Tempomat/Dešták/samost. zrc./ zas.230V/Dvojitá podl./atd..
zdravym k postupu ovzdusnenia ABS s EDS pomocou vag. je potrebne k tomu mat aj pristroj ROMESS S15 pre plnenie a ovzdusnovanie brzdoveho systemu???nejde mi dohlavy ze pocas 10 krat zosliapnutia pedalu ma byt odvzdusnovaci ventil stale otvoreny, nenasaje sa vzduch spät do systemu pri pustani pedalu?az pri 10-tom zosliapnuti, je potrebne pedal drzat az kym ovzdusnovak neutiahneme coje logicke aby sa nedostal spät vzduch do systemu.
Mam v tom trochu chaos
Mam v tom trochu chaos
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 202
- Registrován: 22 čer 2012, 09:44
- Bydliště: Mohelnice
Jak se to dělá na fabii přes vag? v kanále deset mi to píše pustit pedál, otevřít odvzdušnovák..
hlavně tam nemám to tlačítko další..
když jsme pak šel zpět na devítku, rozběhlo se čerpadlo a vyzvalo desetkrát zmáčnout..dál ty instrukce byly zmatené..
Mohl by někdo prosím sesmolit kratší návod k Fabii?
Díky
PS: používám vag 304 + klon KKL kabel.
hlavně tam nemám to tlačítko další..
když jsme pak šel zpět na devítku, rozběhlo se čerpadlo a vyzvalo desetkrát zmáčnout..dál ty instrukce byly zmatené..
Mohl by někdo prosím sesmolit kratší návod k Fabii?
Díky
PS: používám vag 304 + klon KKL kabel.
Dobrý den,
odvzdušňoval jsem pomocí VAGu několikrát a pořád to není úplně ono. Když jsem ve fázi "seslap. pedal drzet a drzet", šlápnu na pedál, rozběhne se čerpadlo ABS a asi 2 vteřiny tlačí do pedálu. Potom se ale po zbytek času roztočí do otáček jakoby naprázdno a zdá se mi, že nasálo vzduch. Nevím, jestli toto je normální, myslím, že by to čerpadlo mělo pracovat po celou dobu v zátěži proti pedálu. Poradí někdo, jak to má být a co s tím? Při klasickém odvzdušňování nemám žádné bubliny.
VW Touran, 1.9TDI PD
Předem dík.
odvzdušňoval jsem pomocí VAGu několikrát a pořád to není úplně ono. Když jsem ve fázi "seslap. pedal drzet a drzet", šlápnu na pedál, rozběhne se čerpadlo ABS a asi 2 vteřiny tlačí do pedálu. Potom se ale po zbytek času roztočí do otáček jakoby naprázdno a zdá se mi, že nasálo vzduch. Nevím, jestli toto je normální, myslím, že by to čerpadlo mělo pracovat po celou dobu v zátěži proti pedálu. Poradí někdo, jak to má být a co s tím? Při klasickém odvzdušňování nemám žádné bubliny.
VW Touran, 1.9TDI PD
Předem dík.
měnil jsem na B5,5 brzdy z 288 na 312. Te´d mám problém, že i po odvzdušnění se mi pedál propadá a pořád to nebrzdí jak bych čekal. Jelikož mi při tom vytekla skoro všechna brzdová kapalina, zkošel jsem odzdušnit i ABS skrze VCDS. Bohužel v základním nastavení nemám skupinu 001 aktivní. Aktivní mám pouze skupinu 002, jenže po aktivaci se jenom rozeběhne čerpadlo a pedál to vytlačí nahoru, což trvá asi 10 sec, pak se objeví N/A. Nic mě nevyzývá abych sešlápl pedál bo něco podobného. Stejné to je i při použití KKL kabelu. Díky
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
Správná otázka , též by mě to zajímalo Víceméně jsi si ale odpověděl sám , něco jinýho to je dělat na novým autě a něco jinýho na plnoletý ovci ,kde většinou lidi kapalinu neměni , na údržbu brzd serou a až se něco vykurví , tak to dotáhnou garážníkovi ,kterýmu samozřejmně neřeknou,že už se v tom už stihli povrtat sami, a chudák garážník se z toho zasere a ozdušnit to nedokáže.
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Jawa 250 - 559
Zetor 25A
Tady to mášjericho-3 píše:Mě by zajímalo, jak plní a uvádějí do chodu brzdy na lince při výrobě auta. Samozřejmě je vše nové, nezasrané 10 letou kapalinou , která vše zanese, ale stejně...Oni potřebují aby to odsýpalo a ne nějaké prodlevy..Není tady nějaký "arbait" přímo z jámy lvové , koncernové?
https://youtu.be/zf6UIuJTnDg?t=1978
Jo, Tomasi. cz tohle jsem viděl a dokonce jsem dělal kdysi dávno v servisu Trabant...
Ale je to jak píše cin , jen je mi divné, že já se s tím poprvé setkal u Passata .., u jiných aut to problém nebyl..Jsou tam patrně nějaká "specifika", která tohle vytvářejí...Když šlo špatně ovdzdušnit nějaké jiné auto s ABS, třeba po ráně, nebo pod. vždy stačilo ovzdušňovat jednotlivé trubky od pumpy k ABS až ke kolům a byl klid..
Ale je to jak píše cin , jen je mi divné, že já se s tím poprvé setkal u Passata .., u jiných aut to problém nebyl..Jsou tam patrně nějaká "specifika", která tohle vytvářejí...Když šlo špatně ovdzdušnit nějaké jiné auto s ABS, třeba po ráně, nebo pod. vždy stačilo ovzdušňovat jednotlivé trubky od pumpy k ABS až ke kolům a byl klid..
nepropadat panice...