E46 320 d 110 kW výměna řemenice,

Moderátoři: šulda, Moderátoři

TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Jasně, že když je všechno ok a netočíš moc horlivě, tak to ničemu nevadí. Když je ale napínák už načatej, nebo některá lišta, tak riskujes.
Nemám žádnej odkaz, ale třeba v origo postupu v Istě ta poznámka bývá. U jiných motorů, než BMW nevím, neznám.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

TANN3R píše: Nemám žádnej odkaz, ale třeba v origo postupu v Istě ta poznámka bývá. U jiných motorů, než BMW nevím, neznám.
takový autodata a postupy neznám, i řeknu že bych se rád snima seznámil, byl by to pro mě malý převrat

v podstatě zařadíš u béčka v mírném kopečku jedničku a podle tebe zničíš motor, to jsem za život naštudoval mraky manuálů a nikdy jsem co píšeš nečetl,

třeba HTP pokud máš volný řetěz a zasatvíš tak že ti de vačka kvůli HU do protisměru nahromadí se ti řetěz před horní zatáčkou a po startu skočí
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

To je BMW soft, univerzální věci jako autodata apod. s tím nejdou srovnávat.

Já se s tebou nehádám, jak jsem psal. Tisíckrát s tím můžeš točit naopak a nic se nestane, ale jednou bude problém. Je to spíš extrém, když tím něco poděláš, to už musí být něco v rozvodech opravdu špatně, nebo naopak čerstvě poskládanej motor (záleží na konstrukci napínáku).

Samotného mě zajímá, co se tam událo. Třeba já jsem jednou tenhle zajišťovací klínek na klice střihnul při povolování hlavního šroubu na N62, a to jsem měl origo zajišťovací přípravek za řemenici k bloku. Ale tam šel ten šroub extra špatně povolit.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

prosimtě slovo hádání to už nepoužívej mi de jen o problém asi jak tobě a normální pokec, točení s motorem přehodnocuji jako nové poznání, co jsem udělal blbě nebo co se prostě stalo se dovíme, při povolování komplic tonda našel šestku díru na řemenici dal tam vrták opřel majzl o kompreosr klimošky a tak jsme to povolili to mám utahovačku na povolovací moment asi 1800 a nic, nám ještě utahovačku na tank ale tu jsme tam délkově nedostali k ní je hadice jak na zbíječku, ale na utažení jsem našel přesný klíč trubkový do řemenice to vyrobil před mnoha lety jeden otrok posedlý přípravkama, při tom utahování nebylo nic divného 100 nm pak jsem si očmárl 15O stuúpnů a raději navákrát se dostal na tu značku

jinak těch béček mi tu vykvetlo hlavně těch 46, na motoru jsem dělal rozvody, prasklí hlavy, pínve, stahovačku, i lořisko v zadním kole, tlumiče ramena, brzdy, a taková pičovinka kterou dělám stopro popáté mě zaskočila ;)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="TANN3R"] Tisíckrát s tím můžeš točit naopak a nic se nestane, ale jednou bude problém. Je to spíš extrém, když tím něco poděláš,

svatá pravda

tak jsme to rozdělali, řetěz totál volný, potočili doprava řetěz jak struna točíme doleva doprava řetěz jak struna, :roll: na potkana to nevypadá to by praskly vahadla,

ted nevím jak ten skokan nastavit majitel přinese techničák a kod motoru jinak moc dík
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

Jsou na to třeba přípravky. Postup ti kdyžtak můžu poslat zkopírovanej z TISu, ale ten je tuším i někde online.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

dík mě sere že já zrovna šíhnu do takovýho hnoje, co naděláš, počkáme na kod motoru, jinak řetěz skákal u čerpadla, ted jak jsem shodil ventildekl tak točím doprava doleva a furt je řetěz jak struna :roll:

ten ventildekl taky žádná hitparáda i vstřiky dolu samá past, vlevo u motoru dva měniče tlaku hadičky stvrdlé a upadlé,

přípravky jsem zatám našel jeden nad starter do setrváku a že šipky na kolech vačky, jenže ty vačky od kol volvolíš tak nevím jak vypadá ten přípravek na vačky, ale jak jsem psal tu upadlou řemenici jsem objedna podle čísla a neměl jsem kod motoru který doted nevím jinak díky moc (LOL)
TANN3R
Přispěvovatel
Příspěvky: 281
Registrován: 06 úno 2016, 21:45

Příspěvek od TANN3R »

110Kw v E46 může být jen M47N, tj první CR čtyřválec. Jediná jiná nafta byla předchozí rotačka.
Mustang GT 4.6
E63 645Ci
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

asi jo počkáme na velký TP
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

v techničáku píšou motor typ 204 D4 a podle kelly M47D20 204D4
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nemá to lisovaný kola na vačkách ??
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

na levé určitě nde když povolíš šroub tak se točí kolo, ozubené kolo pro řetěz a vačka stojí
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No, tak aspoň že tak páč klepnutý vačky s lisovanýma kolama jsou na vyhození...
Jak se ty vačky aretují - zhora podkovou ne ? Čep do setrváku, aspoň tak to bylo třeba na TDS, toto jsem popravdě nedělal..
Nastavit rozvody a pak uvidíš, dřív se nehneš
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32834
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

ty rozvody jsem sem udělal podkovama, čepem, ani kokot, vystříkal jsem tam celý brzdový, vytřískal třikrát baterku, dneska jsem to zas rozdělal nic nezjistil a chytlo to :roll: až to chytlo tak upadla hadice s kusem vodního, potrubí to je skurvystroj kde zvedneš víko motoru a celý se pojebe :roll: no hlavně že to chytá aspon se vyspím (hm)
Odpovědět

Zpět na „BMW“