fabia 1 chyba 17559 netusim

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

fabia 1 chyba 17559 netusim

Příspěvek od OťasTDi »

Fabia 1 1,4 16V 55kw. Sviti kontrolka motoru a chyba je 17559 Rada valcu 1: prizpusobeni smesi rozsah 1 - system priliz chudy.....netusim po cem mam jit
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Najskôr by som vylúčil falošný vzduch
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

kde to nejcasteji prisava? Kolem domecku skrtici klapky?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

To snad ani ne, i když těmhle motorů se nezdá kde co, taky je obvyklá hláška o nízkém průtoku spalin přes egr apod., ale zkontroloval bych vzadu odlučovač oleje a jeho plastovou hadici do bloku, je tam taková kostka a u novějších včetně výhřevu protože to v zimě zamrzalo.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

dobry tip. Proverim. Tome a co rikas na ventil na nadobce s aktivnim uhlim? Blba uvaha?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Já dost bojoval se švagrovou AUA a ze zadu sání je nějaký ventilek. Gumový. Nevím na co tam je ale bylo to zadrbané karbonem a tahalo tama luft. Jinak tuším že je na to update softu. Na tu chybu myslím. Jo a mrkni jestli není dírka ve vlnovci, aby to netahalo falešný luft před druhou sondou.
Jinak ano. Nelíbí se tomu cokoliv. Motor jako takový není špatný ale ta bižu okolo nic moc. Nechápu jak mohli splnit vyšší emisní normu tím že odstranili egr.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Tomas6
Aktivista
Příspěvky: 3450
Registrován: 27 črc 2009, 14:16
Bydliště: Zlínsko

Příspěvek od Tomas6 »

Mrkni sem https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... D&start=15
Je tam napsáno jak se bojoval já. .. a ji s tím ventilkem
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

OťasTDi píše:dobry tip. Proverim. Tome a co rikas na ventil na nadobce s aktivnim uhlim? Blba uvaha?
Ten odskoušíš jednoduše,.sundáš z ventilu hadičku a nasaješ pusou.Těsní-netěsní.
Jinak kontrola toho odlučovače,jinak sprej na sání při chodu motoru,těsnost hadice k posilovači...Nic víc v tom nehledej.
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14261
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Ten ventilek na sání je explosní pojistka, některé verze jí mají, ale pozdější pokud vím už ne.
Třeba na 1.6MPi jsou a poslední MPi na O2 kódově BSE už měly sání bez toho, sání je obvykle kolem toho zafrcané od oleje jak ventilek občas pšoukne ven.
Uživatelský avatar
OťasTDi
Aktivista
Příspěvky: 4314
Registrován: 22 led 2010, 17:22
Bydliště: Děčín

Příspěvek od OťasTDi »

vse co pisete omrknu
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2015 + Škoda Fabia 1,2 12V BME, rv 2006...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
geo
Aktivista
Příspěvky: 4633
Registrován: 16 zář 2010, 16:59

Příspěvek od geo »

Změřit i tlak paliva.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

OťasTDi píše:vse co pisete omrknu
sdělej karbec, pokud tam uvidíš krápníkovou jeskyn budeš doma, i ten můj test natrojku přesně 40 a drb tam pětku a plný kotel a pokud ti to bude do šedesáti cukat tak ucpané vstřiky,
obje tyto závady způsobí kvalitní palivo a jízda bez VIF

:roll:
navíc se závada může opakovat po 15.OOO km, neznám jiné řešení než EO optimal a + vif
cheno
Přispěvovatel
Příspěvky: 171
Registrován: 23 lis 2011, 18:13
Bydliště: hc

Příspěvek od cheno »

mne to robila lambda zistil to az na osciloskope po vymene ok
Octavia 2 1.9 BXE
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“