Tak kdo tam napáchá TDI?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- turbo kamna power
- Aktivista
- Příspěvky: 4221
- Registrován: 15 dub 2008, 20:32
- Bydliště: Praha
Horší je to s převodovkami, kámoš kdysi uvažoval o Testarosse , tak jel na inzerát asi za 1,5 mega, ale po vysvětlení problému couvnul, protože byl problém se skříní, kdy majitel Ferrari auto koupil se řvoucí převodovkou, tak ji rozebral a opravil pomocí naší improvizace, bohužel řvala dál a samozřejmě jakýkoliv pokus o nějaký díl byl nad možností majitele..Díly ani nejsou, ale celá skříň ano, ale je to prostě Ferrari, na což lidé zapomínají.. Pak jej majitel svezl a i když by akceptoval ten řev, tak samozřejmě jízda po městě je utrpením, na jedničku to vyrazí jako splašené, tak se dá 2 a je zase křižovatka atd./nikdo jí nekoupil , má jí patrně majitel dosud/.Prostě kámoš nepochopil, co si kupuje..Má Corwette a byl zvyklý na automat, který vše požere, takže s ní klidně mohou jezdit ženské do supermarketu, ale teď, když jsme tam dali ruční skříň, tak zpozorněl a už je ostražitý...Lidé vždy zapomínají, co to čítá, jak peněžně, tak pocitově....
nepropadat panice...
Strojírny Poldi a Poldi trade byly také nedávno vydraženy vysoce nad očekávání věřitelstva tzn. 261 000 000kč, ale dražitel je nezaplatil...Ladas píše:Teď tam je 759tis nechapu jak za takovej hrob nekdo nabidne takovy nesmysl vždyť je to jak tipo z devadesátých už jen když otevřete dveře. ..
Podle mě cena je tak hodnota posudku od pana znalce, nedělám si iluze že motor bude jediný problém na tomto voze.
Za 1.6 ji máš po servise a s historií tohle je stejně na machrovani ale kdo ma přehled tak ví že to je mezi ostatníma Fkama to nejlevnější co snad je proto to je v každý půjčovně za pár korun ke svezení z myho pohledu za 400 maximum
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!