206 1,1i hlava

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

206 1,1i hlava

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Zdar pánové, měnim těsnění pod hlavou, takže jsem i zkoušel těsnost ventilů(zalil jsem spalovací prostor)a za 2 hodiny prosákla asi polovina z hladiny. Co myslíte, chce to už zabrousit nebo to ještě jde, jen podotknu že auto máme jen jako pracovní :-D Popř. předpokládám, že tenhle motor nebude mít titanový sedla apod., takže by to kdyžtak mělo stačit po staru, brusnou pastou že jo :-D ? Díky za postřehy
Naposledy upravil(a) Tomáš Čermák dne 27 kvě 2018, 19:38, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19312
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

jestli to neteklo hned jak dunaj tak to nechej tak, nastavit vůle a nazdar, ty motory jezdí a jezdí...
samozřejmě jestli se ti chce s tím dělat tak tomu neuškodíš,brusku na ventily ani frézy asi nemáš takže fakt max zalapovat pastou
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Neriešiť... tesnenie si predpokladám menil len kvôli tomu že tiekol von olej? Alebo aj niečo vážnejšie?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Pokud to vydrží 2 hodiny, je to bezva. Při běhu motoru je ventil zavřen určitě kratší dobu než 2hodiny..Ale pokud máš hodně času, tak proč ne, ale nemá cenu, co fungovalo nějak narušovat, protože to už aby jsi vše pečlivě vyčistil, dal nová gufírka, poté vše vymyl a zase vyzkoušel a moožná to ani ty 2 hodiny nevydrží... :)
nepropadat panice...
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Bylo foukly těsnění pod hlavou no. Dneska se to poskládalo a když je auto nastartovany tak se hejbe hladina v nadobce když se přidá plyn. Hlava se kontroloval a a byla rovná. Blok rovnej. Co myslíte? Někde prasklý?
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

To jsi jako chtel usetrit 300 kc za to minimum (při vymene tesnení) ),jako je srovnáni hlavy?No to jsi teda ušetřil..
Hybat hladina se muze (jak u ktereho auta),ale nesmi to litat ven a ztracet se voda..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

To jsem rozhodně nechtěl. Ale potřebovali jsme to rychle a hlava byla rovna... Bylo vidět že těsnění bylo foukly, takže jsme to tlakovat nenechávali. Možná chyba no
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19312
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Nezkoumej to a jezdí,tady jsem prasklou hlavu snad v životě nevidel
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tomáš Čermák píše:Bylo foukly těsnění pod hlavou no. Dneska se to poskládalo a když je auto nastartovany tak se hejbe hladina v nadobce když se přidá plyn. Hlava se kontroloval a a byla rovná. Blok rovnej. Co myslíte? Někde prasklý?
Hladina nehladina, je tam tolik vody, co tam má být? Topí to a je motor ohřátý a spíná vrtule? Tohle jsou důležité veličiny, pokud to bude topit, chladit a hadice nebudou jako kámen, nemá cenu cokoliv řešit.A tohle není diesel , kde se může expanzka klidně zahodit a nic se nestane..A mimochodem, chce tohle vše kontrolovat se zavřenou zátkou... :)
nepropadat panice...
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Hele vrtuli jsem právě včera kontroloval a nesepla :x Když vypojim konektor od toho spínače co je nahoře na chladiči a propojim ty dva piny, tak vrtule normálně běží, takže asi bude v hajzlu ten spínač.
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Tak ventilátor už běží, ale všiml jsem si že z hlavy je trochu slyšet takový divný klepání(zní to trochu jako diesel), hlavně když se motor vytočí a pak když padaj otáčky tak to jakoby ,,zaklepe''. Vůle na ventilech to ale nejsou. Nesetkal se s tím někdo? Nemohli se třeba ohnout vahadla při dotahování hlavy? Jen dodám že hlava se samozřejmě utahovala v pořadí podle postupu, na 20Nm a pak 2x 120stupnů
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19312
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak je jedno zkontroluj ještě a víc neresit
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Koukal jsem na ně a všechno vypadá dobře
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ty vahadla neohneš, pokud na volnoběh nic neklepe, tak po přidání a ubrání mohou zaklepat ojniční /hlavní/ložiska, což kdysi býval problém těchto motorů..Motor klepal jako pendlovky, ale na funkci to nemělo vliv.. Má to asi toho hodně za sebou, ne? Pokud to má hodně, dej tam 15W-40 a jezdi jak je tady již popsáno..Těsnění zůstalo stejné/jiná možnost asi není, že/ a hlava se nebrousila, možná jste zabrousili ventily, ne? Pokud ano, tak jste vršek natlakovali a spodek "protestuje"... :)
nepropadat panice...
Tomáš Čermák
Přispěvovatel
Příspěvky: 487
Registrován: 31 říj 2009, 11:53

Příspěvek od Tomáš Čermák »

Hodně za sebou to Má, otec si to koupil jako pracovní. Bylo v hajzlu těsnění a myslím si že to bylo i uvařeny. A docela jsem z toho auta na palici :-D
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“