Poloosy + haldex

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Tákže co se týče poloos. Kontaktoval mne jistý p. Prokůpek ze společnosti
JP-AXLES, pán po delší rozpravě řekl že jsou schopni udělat na míru poloosy, že už mají za sebou zkušenosti s výrobou na koncern (zmiňoval Octavii). Pokud by na to měl příslušné frézky a kde si co si, tak se cena pohybuje od 6-10 tis.
Pokud by na to udělátka neměl cena se zvýší. Dle mého názoru myslel jen na přední nápravu, dále pak říkal, že pokud by musel nakupovat věci, že by pro mne bylo výhodnější si nechat udělat rovnou 2 sady že pak by se cena snižovala (dal příklad 15 tis) za obě sady.
Jenže já stejně potřebuji jak na předek tak i na zadek, i když zadní náprava není tak namáhaná jako přední.
kdybych našel jednoho nebo 2 uživatele co by do toho semnou šli nechám to vyrobit. Na materiál jsem se neptal, ale Foreste teď něco pro tebe, pán mi říkal že oproti sérii dělají poloosy "pružnější" a že mají zkušenosti s tím, že klouby nejsou tak rapidně "namáhané".
Dále mi sdělil že už dělali pro několik závodních aut.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Schnapi píše:Tákže ...ale Foreste teď něco pro tebe, pán mi říkal že oproti sérii dělají poloosy "pružnější" a že mají zkušenosti s tím, že klouby nejsou tak rapidně "namáhané".
Tákže ... nevěřím, že by to byla pružnost na takové úrovni, že by to nějak extrémně pomohlo. Jinými slovy, můj subjektivní názor (a rád bych se mýlil) tě chce buď podojit a nebo si na tobě otestovat a vytvořit za tvoje peníze další produkt který bude vesele dál prodávat a na tebe (jakožto mimochodem plně platícího zákazníka) se bude odvolávat jakožto referenci.

Děkuji za nabídku ale na tohle si musíš najít někoho jiného.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Pokud by na to měl příslušné frézky a kde si co si, tak se cena pohybuje od 6-10 tis.
Pokud by na to udělátka neměl cena se zvýší. Dle mého názoru myslel jen na přední nápravu, dále pak říkal, že pokud by musel nakupovat věci, že by pro mne bylo výhodnější si nechat udělat rovnou 2 sady že pak by se cena snižovala (dal příklad 15 tis) za obě sady.

Ty ceny jsou i s tvrdými polosamy ?
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Forest: jak jsem koupil tak prodávám, přesně to co mi řekl jsem napsal, takže nevím, zase na druhou stranu sám vím kolik stojí dnes práce a čas někoho šikovného. Nebohybuji se v oboru obrábění, ale myslím si že nějaký čas to zabere. Co se týče kloubů jak jsi psal... nepíšu, ani netvrdím že tyhle poloosy odlehčí 50% namáhání, proto je to psáno v “”, bráno s nadhledem, ale i přes to si myslím že nějaká úleva pro klouby tam bude...
A6TDI: ano cena 6 - 10 tis je práce, včetně materiálu ale jedná se jen o hřídele! Né klouby.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tak to je hodně předražený . tohle se dá zvládnout za 1500/kus.
Kolik to má drážek ?
Jde jen o ty drážky ? Tz.: tisícihran ?
Máš číslo toho požadovaného materiálu ?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A6TDI píše:Tak to je hodně předražený . tohle se dá zvládnout za 1500/kus.
Kolik to má drážek ?
Jde jen o ty drážky ? Tz.: tisícihran ?
Máš číslo toho požadovaného materiálu ?
Obávám se, že jsi mimo, je třeba zvážit procesy zušlechtění (zapomeň na indukční kalení) a materiál (předpokládám, že se jedná o legovaný materiál se zaměřením na vysokou pevnost tak i vnitřní pružnost). Zapomeň na to, že by ti někdo sdělil know-how v podobě Wst.Nr./ČSN/DIN/AISI normy. Obávám se, že v tomto případě nebude dostatečně nápomocen ani spektrometr.

Pakliže to má být s DPH a oficiálně, nikoliv z kradeného (chápej placeného zaměstnavatelem) materiálu na strojích zaměstnavatele a v pracovní době.

@Schnapi: Ano, věřím, že může dojít ke zlepšení maximálně v řadu jednotlivých procent a jsem přesvědčen, že by se o tom dalo ještě velice úspěšně polemizovat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Přesně jak napsal Forest. Co se týče know-how to ti nikdo neřekne a ano je to branek jako ofiko zakázka. A to co jsi napsal je přesně jak mi pán řekl povrch tvrdý střed houževnatý.Jak říkám v tomto nejsem moc dobře orientovaný ale vzhledem k tomu že je tam mrak postupů a hlavně toho někdo musel docílit tak zas taková dýně mi to nepřijde, bavíme-li se o poloosách na téměř závodní účely...
Ano polemizovat by se dalo a možná jak píše A6TDI dostali bychom se s cenou níže, ale to je jen materiál, vzhledem k tomu jak nyní trh funguje (mám na mysli práci, lidi, zakázky) tak jak už jsem zmínil nepřijde mi to jako úplně přestřelené.
Co se týče úlevy náporu má klouby, přeci jen je to “kus železa” a jak říkáš je to v řádech procent, bohužel zatím jsem nenarazil na nějakou jinou alternativu než origo, nebo neorigo. Prostě je potřeba se smířit s tím že se klouby budou měnit častěji (crazy).
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

A6TDI píše:Tak to je hodně předražený . tohle se dá zvládnout za 1500/kus.
Kolik to má drážek ?
Jde jen o ty drážky ? Tz.: tisícihran ?
Máš číslo toho požadovaného materiálu ?
Co se týče požadovaného materiálu, když se všimneš o příspěvky výše, nevím a neví to nikdo.
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Milý Foreste , já jsem nikde o zušlechtování materiálu knowhauem " nemluvil A jen Magor z toho může splodit takový příspěvek.
Niméně ...
Ptal jsem se na třídu oceli nebo na materiál.
Když nevíme , nevíme .. :(
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A6TDI píše:Milý Foreste , já jsem nikde o zušlechtování materiálu knowhauem " nemluvil A jen Magor z toho může splodit takový příspěvek.
Niméně ...
Ptal jsem se na třídu oceli nebo na materiál.
Když nevíme , nevíme .. :(
"Já nerozumět řeči tvého kmene" a upřímně, ani nemám zájem.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Uživatelský avatar
Schnapi
Přispěvovatel
Příspěvky: 373
Registrován: 19 bře 2011, 15:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Okolí Příbrami

Příspěvek od Schnapi »

Tenhle topic není pánové na hádky. Snažím se sebrat poznatky...
Seat Leon Top sport - ex - 252hp
Škoda Octavia II BKD - pracant - 233hp
Toyota Hilux - pracant - 150hp - ex
Seat Leon Cupra4 - mazel - 4XXhp
Audi A6 BiTDI - 3XXhp
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Tak zajisti ty polosy , technologie obrobení , je mi jasná
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“