Opel Astra - po vymene hlavy tuka

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Opel Astra - po vymene hlavy tuka

Příspěvek od oregan »

Ahoj prijel ke me opel atra H 1.7cdti 74kw.U auta byl problem ze se po ujeti pak km vylitala voda,a strasne to tlakovalo.Voda byla ve vyfuku a vse slo do expanzky.Za cca 3km byla expanzka venku voda.Kdyz dojel domu a nechal do rana vystidnout motor,otevrel rano vicko od expanzky tak voda vylitla ven i kdyz auto bylo studeny a stalo do rana. On stim jezdil 3 nedele a kazdy den dolival vodu.

Ja jsem zjistil po vyndani hlavy ze je praskla a ze na 2 valci je vylesteny pist,ostatni byly cerny od spalovani.Po vyndani hlavy bylo trosku vody na dne pistu 2 valce.

sehnal jsem uplne novou hlavu,chlapek mi udelal hlavu ( ventily puvodni ze stary hlavy,novy simerinky na ventilech,ventilovy vule mi udelal. Vse jsem namontoval.Ale je problem. Ponastartovani motor bezi rovnomerne,ale je hlucny a za motorem neco tuka. Rezonuje to po celem motoru,jelikoz je motor i sani kovove. vypada to jako ze to jde za motorem,ale vetsi hluk jde spise ze spod motoru jakoby od kliky.Sundal jsem vanu a vule jsem zadny nezjistil.Muze byt problem ze by byla ohla ojnice a nebo vytluceny pistni cep kvuli vode?

jinak auto melo pekny vykon do mirneho tahleho kopce 150km/h.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Teoreticky to samo možný je,aby spíš neťukal ventil o píst, ale to se mě taky nezdá říklas hlava nová a vůle udělaný..
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

roman1648 píše:Teoreticky to samo možný je,aby spíš neťukal ventil o píst, ale to se mě taky nezdá říklas hlava nová a vůle udělaný..
hlava uplne nova,ventily zabrouseny,a vule udelany.zde se to dela podlozkama.jinak jsem daval pisty do HU a mel sundany viko a jeste mackal ventily niz a maji mezi pistem a ventily jeste vuli
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Tak to jo tim to nebude...takže asi bude fakt ťukat něco na spodku, hele na druhou stranu žádnej div jestli to bylo stokrát uvařený, za to si může majitel sám..
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

roman1648 píše:Tak to jo tim to nebude...takže asi bude fakt ťukat něco na spodku, hele na druhou stranu žádnej div jestli to bylo stokrát uvařený, za to si může majitel sám..
a kde to spis hledat? zkousel jsem ojnici na klice a nepripada mi ze by to melo vuli.zkousel jsem aby se mi nekdo oprel nahore o pist pres diru od vstriku a ja sel zespodu.poprve to vuli melo ale ted ne.jak to zjistit kdyz tam mam hlavu? uz jsem z toho auta hotovek :-(nechce se mi zbytecne sundavat hlava:-(
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

může to dělat i samotnej píst jak vakle ve válci, ta demontáž tě nemine...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

A nedělá to přihnutá ojnice ? Nebo ta se projevuje jak ?
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Může to tlačit někam víc ke stěně
Uživatelský avatar
hansdob
Aktivista
Příspěvky: 8913
Registrován: 17 zář 2009, 18:21
Odpovědi: 1
Bydliště: Vysočina-Dobronín

Příspěvek od hansdob »

Hledat badat hodiny nebo cely rozdelat. 1,7dti,cdti vydrzi mrak ale kdyz se do nej leze je potreba projit vse je nachilnej i na detaily.

Osobne si typnu ze klepe volnej vstrikovac.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

hansdob píše:Hledat badat hodiny nebo cely rozdelat. 1,7dti,cdti vydrzi mrak ale kdyz se do nej leze je potreba projit vse je nachilnej i na detaily.

Osobne si typnu ze klepe volnej vstrikovac.
nevis jakej je o krouzek ns vstriku u tohodle motoru?nemohl jsem vyndat vstrik ze stary hlavy tocit do stran sel,ale nahoru ne.Pak jsem ho vyndal i ze sachtou ale o krouzek byl KO,tak jsem tam dal podobnej,myslis ze by to mohlo bouchat ono?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Ta voda dělá pěkný bordel, nejdřív bych zkusil bez žhaviček ručně pomalu protáčet motor a poslouchat nebo zjištovat, zda u všech válců je situace stejná...Pak bych tam dal žhavičky, stejně ručně bych zkoušel kompresi a také poslouchal..A pak zkusit "odpojit" při běhu jednotlivý válec, zda to nezmizí..Jelikož je tady mechanika na zvedátkách, tak nic nebude potencionální poťukávání pohlcovat..Pokud bude mít ten válec co byl utopen jakoukoliv odchylku od těch ostatních, bude muset píst s ojnicí ven..Jinak jak píše hansdob , klepající vstřik je zakuklený průser, já kvůli tomu kdysi dělal kompletní go a po natočení jsem byl zase tam, co předtím... :)
nepropadat panice...
oregan
Přispěvovatel
Příspěvky: 959
Registrován: 12 zář 2016, 05:09

Příspěvek od oregan »

a jak se vam ty vstriky projevovali? a jak jste to odstranily? zkusil jsem na ne dat vetsi o krouzky a znovu jsem je pretahl. Myslite ze ventilovy vule u tohodle motoru 0.4 jsou ok? hlavar mi je nasteloval na tuto miru.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

jestli je to klepání slyšet jakoby zezadu motoru a nese se to do kabiny, klepe nejčastěji píst o stěnu válce
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Jojo jak jsem psal ten píst tam vakle a poklepava
Odpovědět

Zpět na „Opel“