
Když jsem vyvažováky sundal z bloku, vypadlo na mě kus zdvihátka:

A teď otázka - má smysl nechat vyvažováky opravit a zkusit motor rozchodit a nebo to je rovnou na výměnu motoru? Jasně, trochu jako věštit z koule :-/..
Moderátoři: šulda, Moderátoři
vanilka píše:Pár nových zjištění:
1) Turbo je skutečně KO - axiální vůli sice nemá, ale radiální je příliš velká.
2) Šály na klice a vačce se zdají být v pořádku. Jediný místo, kde je vidět opotřebení kluzných ložisek, je na vyvažovácích (respektive šály jsou v pořádku, ale lehký vydření je na hřídeli v místě závaží).
3) Vyměnilo se olejový čerpadlo a..motor běží. Tlaky jsou ale jen kolem 12-14bara hooodně podfukuje (asi kroužky?). Co mě překvapilo, že i přes ty tlaky chytá i běží normálně bez vynechávání nebo nezdravýho zvuku. Poslední co ještě zkusím je sundat hlavu, vyndat písty a zjistit v jakym stavu jsou kroužky. Přeci jen sada vychází na pětikilo na píst..
Tak doufám, že si to pak koupí nějakej tvůj příbuznej. 😤syncon píše:vanilka píše:Pár nových zjištění:
1) Turbo je skutečně KO - axiální vůli sice nemá, ale radiální je příliš velká.
2) Šály na klice a vačce se zdají být v pořádku. Jediný místo, kde je vidět opotřebení kluzných ložisek, je na vyvažovácích (respektive šály jsou v pořádku, ale lehký vydření je na hřídeli v místě závaží).
3) Vyměnilo se olejový čerpadlo a..motor běží. Tlaky jsou ale jen kolem 12-14bara hooodně podfukuje (asi kroužky?). Co mě překvapilo, že i přes ty tlaky chytá i běží normálně bez vynechávání nebo nezdravýho zvuku. Poslední co ještě zkusím je sundat hlavu, vyndat písty a zjistit v jakym stavu jsou kroužky. Přeci jen sada vychází na pětikilo na píst..
je to hnusny ale kdyz to bezi tak hura do aček nebo podobnyho
a po vymene kruzkov zistis ze to fuka tak či tak pretoze nik nezmeral ovalitu a budu valce do vajca.vanilka píše:Pár nových zjištění:
1) Turbo je skutečně KO - axiální vůli sice nemá, ale radiální je příliš velká.
2) Šály na klice a vačce se zdají být v pořádku. Jediný místo, kde je vidět opotřebení kluzných ložisek, je na vyvažovácích (respektive šály jsou v pořádku, ale lehký vydření je na hřídeli v místě závaží).
3) Vyměnilo se olejový čerpadlo a..motor běží. Tlaky jsou ale jen kolem 12-14bara hooodně podfukuje (asi kroužky?). Co mě překvapilo, že i přes ty tlaky chytá i běží normálně bez vynechávání nebo nezdravýho zvuku. Poslední co ještě zkusím je sundat hlavu, vyndat písty a zjistit v jakym stavu jsou kroužky. Přeci jen sada vychází na pětikilo na píst..