Regulace 2260vk bmw 160kw e60 swap to nissan patrol

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Regulace 2260vk bmw 160kw e60 swap to nissan patrol

Příspěvek od mesi3 »

Zdravím, nainstaloval jsem motor z e60 530d 160kw M57 D2 do nissan patrol, všechno funguje až na jednu podstatnou věc. Regulace na turbodmychadlo, kterou jsem musel otočit o 180° nahoru (není tedy už směrem dolů, ale nahoru) jenže je problém, že nyní funguje zrcadlově obráceně. Když má přivírat tak otevírá a opačně, to má za následek pytel ve spodku, chvilkové zrychleni v prostředním pásmu, a nemožnost vytočení přes 3000ot.

Otočení je nutné překáží tam šasi vozidlo a to dost dramaticky.

Prý existují regulace levé a pravé?

Případně někdo nápad jak to jinak řešit?

Díky
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

No je moznoznost napisat algoritmus na ovladanie tlaku invertovane, ale neviem ti zarucit ci servo ovladane invertovanym signalom bude vyuzivat cely svoj regulacny rozsach ( chod, drahu tiahla regulacie od dorazu po doraz ). To zalezi od konkretneho typu serva a turba. K tomu by sa mali vyjadrit fundovanejsie osoby ako ja.
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Pripadne, prerob na podtlak a pouzi banku z CR. Podtlakom sa vysuva. Tak som to rieisil ja a som spoko.
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Není to škoda rušit elektro a předělávat na podtlak?

btw nevíš jak bych to předělal kdyby náhodou? dám banku to je jasný, ventil, ale není mi jasný jak ho budu ovládat...
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Uživatelský avatar
mecKo
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 09 pro 2014, 15:39

Příspěvek od mecKo »

Pwm prevodnikom na rovnakej frekvencii. Btw viem ze to nie je najlepsia moznost, ale funguje
http://mmotor.sk/ - Autoservis, chiptuning, úpravy vozidiel Trnava
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

Nechám si to určitě jako náhradní řešení... Nejlepší by byla opačně fungujíí regulace. Přehrát to na opačnou dráhu je prý nemožné.
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Tak jedině nějakou kladku s pružinou nebo pákoví (crazy)

A nebo si to servo přestavět ;) Ale fotka jak přesně to vypadá nyní v nové pozici by řekla nejvíc.

Obrázek
Uživatelský avatar
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10231
Registrován: 16 říj 2007, 23:18

Příspěvek od TDI tech »

mesi3 píše:Nechám si to určitě jako náhradní řešení... Nejlepší by byla opačně fungujíí regulace. Přehrát to na opačnou dráhu je prý nemožné.
Mapu regulacie plniaceho tlaku napises naopak (invertovane). Len potom sa mozu vyskytnut ine nezrovnalosti ako som to uz napisal vyssie.
mesi3
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 19 lis 2012, 17:33
Bydliště: Hradec Králové

Příspěvek od mesi3 »

vypada ze vyreseno, zatim ne uplne ale ubrousil jsem svar ze zajisteni vacky na actuatoru a tocil palec obracen, vyrobil zavit a stahl sroubkem, nyni budu osazovat emp cidlem a cidlem plnicicho tlaku a postupne doladovat i delku tahla aby chodila po optimalnim rozsahu a snad buye vyhrano :)
Oktávka AHF 185 HP / 428 N.m - POWERED BY DIESELPOWER - Sold
MB E63s 585 HP / 800 N.m- Série
Žolík
Přispěvovatel
Příspěvky: 196
Registrován: 27 čer 2011, 00:53
Bydliště: Chomutov

Příspěvek od Žolík »

proto stačí obyč obvod na 555 a můžes si s regulací hýbat po celém rozsahu a nastavit tak regulaci nebo vyrobit držák :-) tak to dělám já mám obvod s potenciometrem kterým si s regulací hýbu a a přesně hned vím kde je problém a na kolik % střídy můžes nastavit regulaci
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“