Octavia 1 Větší brzdy

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

techi
Přispěvovatel
Příspěvky: 265
Registrován: 17 čer 2012, 08:47
Bydliště: Písek

Příspěvek od techi »

O1 je obecně hoodně shit podvozek. Když se v těch vůli v silentblokách přidá ještě r15 pneu, fakt to dost plave.

O2 na stejných r15tkách se chová 100krát lépe a citím se vní bezpečně při stejném výkonu (okolo 140HP)

Druhá věc je styl jízdy. Velké brzdy určitě ano, ale rozdíl proti origo se projeví výrazně až při opakovaném brždění. Při nouzovém brždění (jednou za čas) ten rozdíl není fakt moc velký. V autosalonu nebo kde testovali O2 77kw (280mm brzdy) vs M3 ze 160ti a ta ofce byla snad o metr lepší jak to bávo ! (LOL)
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

OI může mít 205/60/15 to za prvé. A zadní brzdy 256 z RS mají jen pístek 38mm. Na 232kotouč mají 41mm. Co brzdí lépe?
Kotouče a desky,jejich kombinace dělá velké divy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Mas pravdu 205/60 R15 mat moze a cena za kus je tak 15 eur vacsia ako R16.Ano 41mm piestik vie vyvinut vacsi tlak ako 38mm.Cize je tam vacsia citlivost ale kotuc sa prehreje lebo ma obvod 232mm a nieje vnutorne chladeny.256mm a tak platnicka dosada dalej od stredu naboja.Tym bysom povedal zanika vyhoda 41mm Piestika + - a kedze je tento kotuc vnutorne vetrany je mensia pravdepodobnost prehrievania vadnutia brzd.Pouzitie materialov robi divy ;)
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Je zajímavé,že 256 má jen OI RS. Jinde v koncernu ne,ať S3,Cupra,atd.
Ptám se proč?
A R15 pneu jsou lacinější jak R16.Dvakrát do roka si je kupuji.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

256 má třeba G4 1,8T 132kW nebo auta s VR6 ve 4x4...


podvozek O2 je fajn ale dost záleží na stavu
..
standa123
Aktivista
Příspěvky: 2358
Registrován: 13 kvě 2014, 18:32

Příspěvek od standa123 »

256 má taky leon cupra4 v ARL......
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
aktuál : leon cupra R310 CDLA - 310ps+ 450NM
Uživatelský avatar
Misík
Přispěvovatel
Příspěvky: 606
Registrován: 11 bře 2009, 19:52
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od Misík »

Ako aby si niekto nemyslel ze tu proti niekomu bojujem abo ho poucujem trebars o brzdach abo tak.Viem ze su tu odbornici a viem aj ktori to su kedze toto forum uz navstevujem niaku dobu.Ja som len chcel poukazat na fakt ze ak niekto upravuje auta tak je fajn ked je to upravene kompletne aby niaka cast natom aute nebranila vyuzitiu tej druhej.A teraz k teme :D
No R15 su vseobecne lacnejsie v rozmere 195/65 R15 oproti 205/55 R16 ale napisany rozmer bol 205/60 R15 a ten je drahsi ako 205/55 R16 a to koli tomu ze v tomto rozmere sa nevyrobi take mnozstvo Pneu cize atyp a tym padom je cena vacsia :) Takze ak uz 205 tak R16.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“