O1 je obecně hoodně shit podvozek. Když se v těch vůli v silentblokách přidá ještě r15 pneu, fakt to dost plave.
O2 na stejných r15tkách se chová 100krát lépe a citím se vní bezpečně při stejném výkonu (okolo 140HP)
Druhá věc je styl jízdy. Velké brzdy určitě ano, ale rozdíl proti origo se projeví výrazně až při opakovaném brždění. Při nouzovém brždění (jednou za čas) ten rozdíl není fakt moc velký. V autosalonu nebo kde testovali O2 77kw (280mm brzdy) vs M3 ze 160ti a ta ofce byla snad o metr lepší jak to bávo !
Octavia 1 Větší brzdy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
OI může mít 205/60/15 to za prvé. A zadní brzdy 256 z RS mají jen pístek 38mm. Na 232kotouč mají 41mm. Co brzdí lépe?
Kotouče a desky,jejich kombinace dělá velké divy.
Kotouče a desky,jejich kombinace dělá velké divy.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Mas pravdu 205/60 R15 mat moze a cena za kus je tak 15 eur vacsia ako R16.Ano 41mm piestik vie vyvinut vacsi tlak ako 38mm.Cize je tam vacsia citlivost ale kotuc sa prehreje lebo ma obvod 232mm a nieje vnutorne chladeny.256mm a tak platnicka dosada dalej od stredu naboja.Tym bysom povedal zanika vyhoda 41mm Piestika + - a kedze je tento kotuc vnutorne vetrany je mensia pravdepodobnost prehrievania vadnutia brzd.Pouzitie materialov robi divy
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Je zajímavé,že 256 má jen OI RS. Jinde v koncernu ne,ať S3,Cupra,atd.
Ptám se proč?
A R15 pneu jsou lacinější jak R16.Dvakrát do roka si je kupuji.
Ptám se proč?
A R15 pneu jsou lacinější jak R16.Dvakrát do roka si je kupuji.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Ako aby si niekto nemyslel ze tu proti niekomu bojujem abo ho poucujem trebars o brzdach abo tak.Viem ze su tu odbornici a viem aj ktori to su kedze toto forum uz navstevujem niaku dobu.Ja som len chcel poukazat na fakt ze ak niekto upravuje auta tak je fajn ked je to upravene kompletne aby niaka cast natom aute nebranila vyuzitiu tej druhej.A teraz k teme
No R15 su vseobecne lacnejsie v rozmere 195/65 R15 oproti 205/55 R16 ale napisany rozmer bol 205/60 R15 a ten je drahsi ako 205/55 R16 a to koli tomu ze v tomto rozmere sa nevyrobi take mnozstvo Pneu cize atyp a tym padom je cena vacsia Takze ak uz 205 tak R16.
No R15 su vseobecne lacnejsie v rozmere 195/65 R15 oproti 205/55 R16 ale napisany rozmer bol 205/60 R15 a ten je drahsi ako 205/55 R16 a to koli tomu ze v tomto rozmere sa nevyrobi take mnozstvo Pneu cize atyp a tym padom je cena vacsia Takze ak uz 205 tak R16.
VW Passat B5 1.9 TDI syncro 320Nm 155Ps
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... highlight=