Po GO napravy auto huci
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Otázka zní co jsi použil za ložiska, jednou jsem znouze dal nějaký polský do těhlice u feldy a vydrželo jen jednu cestu 30km, zpátky už jsem hučel jak piliňák.
U Golfa jsem dával před pěti roky do těhlice FAG dodnes nemá žádnou vůli a to už má 130 000 km.
U Golfa jsem dával před pěti roky do těhlice FAG dodnes nemá žádnou vůli a to už má 130 000 km.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
ahojte, tak auto ma najazdene 200km od opravy a aktulane za prejavila este jedna zaujimava vec, pri jazde do kopca alebo z kopca ked ide auto do zakruty a je v naklone a nasledne vyrovnam volant tak kdesi cosi pukne.... po rovnej ceste je to problem nasimulovat. ale dost casto to urobi ked sa ide po vacsich jamach ked auto dost peruje.... pri otacani volantom na mieste resp. perovani nic nepuka...
-silenbok stabilizatora je powerflex
-tlmice, ulozenie, loziska struny nove + 15mm podlozka na zdvihnutie,
-na geometrii som este nebolale zbiehavost to asi nebude robit
kedysi davno po prejazde nejakou nerovnostou mi vrzgal stabilizator ale to bol uplne iny zvuk...
-silenbok stabilizatora je powerflex
-tlmice, ulozenie, loziska struny nove + 15mm podlozka na zdvihnutie,
-na geometrii som este nebolale zbiehavost to asi nebude robit
kedysi davno po prejazde nejakou nerovnostou mi vrzgal stabilizator ale to bol uplne iny zvuk...
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 986
- Registrován: 15 črc 2010, 16:45
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4641
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Tam je takových změn a dle popisu čím udělány,že tohle může být cokoliv.
Geoška stále ne a ptáš se.
Geoška stále ne a ptáš se.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
geo nechem robit pokym to nie je vsetko ok, lebo ak to budem znova rozhazdovat zas geo...martinsidlo píše:Tam je takových změn a dle popisu čím udělány,že tohle může být cokoliv.
Geoška stále ne a ptáš se.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
-klby nove Ruvillesenioring1 píše:Pravdepodobne zvuk pochádza z klbov . Na vine môže byť zdvihnutie , čím sa zmenila poloha klbov voči prevodovke .
K ložiskám - neublížil si im pri montáži ?
-loziska tak isto.. niesom si vedomi ze by som ich nejako poskodil
-chalani zo skodahome to bezne dvihaju aj o 3cm takze to zdivhnutie skor nie
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
mechanik to videl a povedal ze to je zatim ok, teda resp. hucali loziska tie sa vymenili a auto tide ticho takez diferak sa prestal riesitPája 19 píše:Vyřešil si nějak tu vůli diferenciálu?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
to pukanie moze byt naboj v lozisku... uz sa mi to stalo par krat...len nove lozisko a novy naboj don...a verit ze to nie je vola loziska v tehlici..
niekedy to tak vobec nevyzera ...a drbne ta ze to robis dva krat. naposledy rovno novy nsboj..radsej.. a geometria zla dokaze byt pricinou hluku .
niekedy to tak vobec nevyzera ...a drbne ta ze to robis dva krat. naposledy rovno novy nsboj..radsej.. a geometria zla dokaze byt pricinou hluku .
GIV var asz 4mot upraveny
Ano, měl jsem stejný problém, vše nové a vždy když se srovnal volant do středové polohy tak v předku cosi hrozně křuplo. Stačilo jet pomalu a točit volantem z prava do leva a občas to udělalo občas ne, ale rana to byla jako by mělo něco prasknout.
Zkoušel jsem vše až nakonec mi tu jeden člen poradil, abych ložisko do těhlice nalepil. Prý se otom píše i v jedné z verzí dílenské příručky.
Ač jsem byl přesvědčený, že ložisko v těhlici vůli nemá, protože jsem ho tam lisoval a je dost široky nato, aby se tam mohlo jakkoli pohnout, udělal jsem to.
Nenapadlo mě čím už by to mohlo být, když se vše vyměnilo a světe div se, od té chvíle mám klid. Stálo mě to celkem tři nový ložiska, jeden nový náboj a strašných nervů kde ten problém může být.
Momentálně řeším hučení v předku auta při hodně pomalé jízdě, jako když se něco převaluje, když jsem došel k závěru, že problém bude nejspíš diferenciál, koupil jinou převodovku.
Při prvních metrech jízdy se zdálo, že je po problémů, ale po pár kilometrech to začalo zase hučet.
Takže buď jsem měl smůlu a koupil převodovku se stejným problémem a nebo je zrada jinde. Jenže kde když jak jsem psal, skoro vše je nové, včetně kloubů, ložisek, brzd, teď babo raď.
Původní převodovku jsem si nechal, takže se asi podívám na uložení diferáku.
Zkoušel jsem vše až nakonec mi tu jeden člen poradil, abych ložisko do těhlice nalepil. Prý se otom píše i v jedné z verzí dílenské příručky.
Ač jsem byl přesvědčený, že ložisko v těhlici vůli nemá, protože jsem ho tam lisoval a je dost široky nato, aby se tam mohlo jakkoli pohnout, udělal jsem to.
Nenapadlo mě čím už by to mohlo být, když se vše vyměnilo a světe div se, od té chvíle mám klid. Stálo mě to celkem tři nový ložiska, jeden nový náboj a strašných nervů kde ten problém může být.
Momentálně řeším hučení v předku auta při hodně pomalé jízdě, jako když se něco převaluje, když jsem došel k závěru, že problém bude nejspíš diferenciál, koupil jinou převodovku.
Při prvních metrech jízdy se zdálo, že je po problémů, ale po pár kilometrech to začalo zase hučet.
Takže buď jsem měl smůlu a koupil převodovku se stejným problémem a nebo je zrada jinde. Jenže kde když jak jsem psal, skoro vše je nové, včetně kloubů, ložisek, brzd, teď babo raď.
Původní převodovku jsem si nechal, takže se asi podívám na uložení diferáku.
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
u mna to praveze na rovnej ceste pri hociakej rychlosti nerobi, ani pri toceni volantu na mieste... len pri jazde do kopca alebo z kopca v zakrute + vymole....a cim si to lepil?favo píše:Ano, měl jsem stejný problém, vše nové a vždy když se srovnal volant do středové polohy tak v předku cosi hrozně křuplo. Stačilo jet pomalu a točit volantem z prava do leva a občas to udělalo občas ne, ale rana to byla jako by mělo něco prasknout.
Zkoušel jsem vše až nakonec mi tu jeden člen poradil, abych ložisko do těhlice nalepil. Prý se otom píše i v jedné z verzí dílenské příručky.
Ač jsem byl přesvědčený, že ložisko v těhlici vůli nemá, protože jsem ho tam lisoval a je dost široky nato, aby se tam mohlo jakkoli pohnout, udělal jsem to.
Nenapadlo mě čím už by to mohlo být, když se vše vyměnilo a světe div se, od té chvíle mám klid. Stálo mě to celkem tři nový ložiska, jeden nový náboj a strašných nervů kde ten problém může být.
Momentálně řeším hučení v předku auta při hodně pomalé jízdě, jako když se něco převaluje, když jsem došel k závěru, že problém bude nejspíš diferenciál, koupil jinou převodovku.
Při prvních metrech jízdy se zdálo, že je po problémů, ale po pár kilometrech to začalo zase hučet.
Takže buď jsem měl smůlu a koupil převodovku se stejným problémem a nebo je zrada jinde. Jenže kde když jak jsem psal, skoro vše je nové, včetně kloubů, ložisek, brzd, teď babo raď.
Původní převodovku jsem si nechal, takže se asi podívám na uložení diferáku.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Nedávno jsme řešili něco podobného na stejném autě - klekla spojka, tak se udělala a přesně jak psáno výše, pukání při točení volantem na místě, bylo to z převodovky, jak poloosa zatlačila do difu tak to jaksi přeskočilo, přitom po výměně převodovky ta stará viditelně vůli na difu neměla když jsem zkoušel tahat naoru dolu za unašeče poloos...
dnes som sa rozpraval s mechanikom ktory mi tam lisoval loziska a povedal mi ze na 99% to tym nebude.... zial pri kontrolnej jazde ja samozrjeme puknutie neprejavilo... takze asi ho k tomu budem musiet presvedcit aby sme to skusili s tym lepom...NOVON píše:favo: No nenapsal bych to lepe
jjuris: Lepidlem na ložiska od Loctite.
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, CUNA 135kW, r.v. 2016, 226tis. km