octavia II zadní náprava

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

octavia II zadní náprava

Příspěvek od zero1724 »

Ahoj, mám špatnou geometrii zadní nápravy u octy II kombi 1.9 tdi 77kw (BXE) nevím jestli je tam nějaká vůle, má najeto 170 000km, když bych to náhodou měnil, nedělá se nějaká zesílená, abych mohl auto více naložit, třeba z octy II RS, nebo nějaké plné silenty atd...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

Ne. Jedine skoda yeti ma zesilene horni rameno a tusim jeste jeden silenblok, ale je o 3cm sirsi ;) . Pokud budes delat geometrii priprav se na to, ze to nepujde seridit a budes muset vymenit spodni serizovaci srouby na odklon spolecne se silenbloky co s nima prochazi. JEdna se o rameno co drzi pruzinu. Ty horni serizovaci vetsinou jdou bez problemu rozhybat. Cena silenbloku je 327kc (LMI 29917 01) + novy srouby 170kc. 1ks.

Obcas jsou jeste spatny rameno napravy LMI 35464 01, pozor je leve a prave. Cena kolem 1500kc.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
astra-11
Přispěvovatel
Příspěvky: 276
Registrován: 20 led 2012, 20:52
Bydliště: Pha

Příspěvek od astra-11 »

pokud je z výroby tažný tak taky není jiná?
Cus
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

To netusim
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Fulltank píše:Ne. Jedine skoda yeti ma zesilene horni rameno a tusim jeste jeden silenblok, ale je o 3cm sirsi ;) . Pokud budes delat geometrii priprav se na to, ze to nepujde seridit a budes muset vymenit spodni serizovaci srouby na odklon spolecne se silenbloky co s nima prochazi. JEdna se o rameno co drzi pruzinu. Ty horni serizovaci vetsinou jdou bez problemu rozhybat. Cena silenbloku je 327kc (LMI 29917 01) + novy srouby 170kc. 1ks.

Obcas jsou jeste spatny rameno napravy LMI 35464 01, pozor je leve a prave. Cena kolem 1500kc.
Poslal bys mi prosim tě které to přesně jsou? Je to na kombíka s tažným.
Myslim kde ty díly koupit atd... Dík
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Fulltank
Aktivista
Příspěvky: 2793
Registrován: 09 pro 2008, 18:15

Příspěvek od Fulltank »

elit.cz, apm.cz. autokelly.cz

a nebo original cc-autodily.cz, skoda-autodily.cz

auto Jarov, auto Tukas


sroub - 2x 1K0501387D

rameno ( ridici tyc )- L - 1K0 501 529 F
- P -1K0 501 530 C

silentbloky 2x- 1K0 505 171 C

cisla dilu se muzou lisit, ale tam kde to budes brat poradi.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
zero1724
Aktivista
Příspěvky: 2474
Registrován: 03 srp 2008, 21:50
Bydliště: Jižní Čechy

Příspěvek od zero1724 »

Ok. Díkes
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Uživatelský avatar
amater
Aktivista
Příspěvky: 1115
Registrován: 07 bře 2007, 07:38
Bydliště: SK

Příspěvek od amater »

zadnu napravu na octaII treba riesit komplet a bude s nou zasa dlho pokoj.... jeden zakaznik ma taku s 300tis nalietanymi, a zacal mu uchadzat zadok nad 100km/h.... dali sme nove vsetky silenty, ramena, skrutky, nastavili a drzi jak oko.... a on ju zvykne nakladat papierom tak, ze lezi az na zemi chuderka....
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

Oživím téma.
Mám na autě taky asi 300k km a ty naše silnice česko-rumunského přátelství, to je radost.
Doporučíte někdo nějakou značku nebo máte někdo dobrou radu? Někde asi budou stačit silenty, jinde jen celá ramena, dost možná je ale lepší vzít komplet nápravu od jednoho výrobce.
Výrobců i cen je spousta a nechci vyhodit jen tak peníze. Počítám, že doporučení výrobci budou jako u Passata třeba Lemförder.
Jinak jsem rozhodnut vyřešit to také kompletní výměnou všeho, protože nějaké úvahy, že tahle guma je po deseti letech ještě dobrá a tak ušetříme 1000 kč asi k dobrému konci nevede.
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
Richi
Přispěvovatel
Příspěvky: 701
Registrován: 29 bře 2008, 07:25

Příspěvek od Richi »

Pořád nikdo nic? Cca 150 shlédnutí a nic. To je tak málo prováděná oprava? :)
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19315
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Ono jde spíš o tu značku dílů co tam dát...
Teď jsem dával na Partnera Teepe spodní čep Lemf?örder a za 4 měsíce po něm...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“