octavia II zadní náprava
Moderátoři: šulda, Moderátoři
octavia II zadní náprava
Ahoj, mám špatnou geometrii zadní nápravy u octy II kombi 1.9 tdi 77kw (BXE) nevím jestli je tam nějaká vůle, má najeto 170 000km, když bych to náhodou měnil, nedělá se nějaká zesílená, abych mohl auto více naložit, třeba z octy II RS, nebo nějaké plné silenty atd...
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Ne. Jedine skoda yeti ma zesilene horni rameno a tusim jeste jeden silenblok, ale je o 3cm sirsi . Pokud budes delat geometrii priprav se na to, ze to nepujde seridit a budes muset vymenit spodni serizovaci srouby na odklon spolecne se silenbloky co s nima prochazi. JEdna se o rameno co drzi pruzinu. Ty horni serizovaci vetsinou jdou bez problemu rozhybat. Cena silenbloku je 327kc (LMI 29917 01) + novy srouby 170kc. 1ks.
Obcas jsou jeste spatny rameno napravy LMI 35464 01, pozor je leve a prave. Cena kolem 1500kc.
Obcas jsou jeste spatny rameno napravy LMI 35464 01, pozor je leve a prave. Cena kolem 1500kc.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
Poslal bys mi prosim tě které to přesně jsou? Je to na kombíka s tažným.Fulltank píše:Ne. Jedine skoda yeti ma zesilene horni rameno a tusim jeste jeden silenblok, ale je o 3cm sirsi . Pokud budes delat geometrii priprav se na to, ze to nepujde seridit a budes muset vymenit spodni serizovaci srouby na odklon spolecne se silenbloky co s nima prochazi. JEdna se o rameno co drzi pruzinu. Ty horni serizovaci vetsinou jdou bez problemu rozhybat. Cena silenbloku je 327kc (LMI 29917 01) + novy srouby 170kc. 1ks.
Obcas jsou jeste spatny rameno napravy LMI 35464 01, pozor je leve a prave. Cena kolem 1500kc.
Myslim kde ty díly koupit atd... Dík
Mercedes Benz S124 250d (1989) EX
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
Škoda Fabia 1.9 tdi (2002)
Škoda Superb 2.0 TDI (2012)
elit.cz, apm.cz. autokelly.cz
a nebo original cc-autodily.cz, skoda-autodily.cz
auto Jarov, auto Tukas
sroub - 2x 1K0501387D
rameno ( ridici tyc )- L - 1K0 501 529 F
- P -1K0 501 530 C
silentbloky 2x- 1K0 505 171 C
cisla dilu se muzou lisit, ale tam kde to budes brat poradi.
a nebo original cc-autodily.cz, skoda-autodily.cz
auto Jarov, auto Tukas
sroub - 2x 1K0501387D
rameno ( ridici tyc )- L - 1K0 501 529 F
- P -1K0 501 530 C
silentbloky 2x- 1K0 505 171 C
cisla dilu se muzou lisit, ale tam kde to budes brat poradi.
O2 BLS - dpf off, egr pipe KIT by Cin, turbo STG190, PP1043, organika
zadnu napravu na octaII treba riesit komplet a bude s nou zasa dlho pokoj.... jeden zakaznik ma taku s 300tis nalietanymi, a zacal mu uchadzat zadok nad 100km/h.... dali sme nove vsetky silenty, ramena, skrutky, nastavili a drzi jak oko.... a on ju zvykne nakladat papierom tak, ze lezi az na zemi chuderka....
Oživím téma.
Mám na autě taky asi 300k km a ty naše silnice česko-rumunského přátelství, to je radost.
Doporučíte někdo nějakou značku nebo máte někdo dobrou radu? Někde asi budou stačit silenty, jinde jen celá ramena, dost možná je ale lepší vzít komplet nápravu od jednoho výrobce.
Výrobců i cen je spousta a nechci vyhodit jen tak peníze. Počítám, že doporučení výrobci budou jako u Passata třeba Lemförder.
Jinak jsem rozhodnut vyřešit to také kompletní výměnou všeho, protože nějaké úvahy, že tahle guma je po deseti letech ještě dobrá a tak ušetříme 1000 kč asi k dobrému konci nevede.
Mám na autě taky asi 300k km a ty naše silnice česko-rumunského přátelství, to je radost.
Doporučíte někdo nějakou značku nebo máte někdo dobrou radu? Někde asi budou stačit silenty, jinde jen celá ramena, dost možná je ale lepší vzít komplet nápravu od jednoho výrobce.
Výrobců i cen je spousta a nechci vyhodit jen tak peníze. Počítám, že doporučení výrobci budou jako u Passata třeba Lemförder.
Jinak jsem rozhodnut vyřešit to také kompletní výměnou všeho, protože nějaké úvahy, že tahle guma je po deseti letech ještě dobrá a tak ušetříme 1000 kč asi k dobrému konci nevede.
Oc1 81kw, kategorie veterán. Už není mezi námi.
Oc2 BKD.
Oc2 BKD.