Co to je za turba v Audi a6 biTdi r.v 2012

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Co to je za turba v Audi a6 biTdi r.v 2012

Příspěvek od Tunningkiller »

Čus chlapi pohrávám si z myšlenkou na zástavbu biturba do svého Touarega 3.0 tdi r.v 2007 chci dělat rozvody tak že bych to tam narouboval. Pripadne náhradu za stávající. Chci zachovat i dpf. Případně zkušenosti s úpravou tohoto motoru mám ještě 165kw ten starší typ. Diky
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
parik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 14 pro 2008, 02:29

Příspěvek od parik »

kravina:) tvoje stara jendotka edc16 ti nedovoli regulaci mezi obema turbama.
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

parik píše:kravina:) tvoje stara jendotka edc16 ti nedovoli regulaci mezi obema turbama.
Jasan. To beru. Ale někdo to měl prekopany. Případně jaký jiný Turbo použít? Ani nevím strop turba co tam je teď.
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
parik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 14 pro 2008, 02:29

Příspěvek od parik »

mas tam kkk bv50, jde tam treba todle

https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... arger.html

nebo levnejsi hybridni varianta gt2260vk z polska, najdes to ne ebay.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Jake Audi, bud konkretni - jaka verze, kod motoru, vykon? CGQB 230kW/313k nebo CVUA 235/320 pripadne CVUB 240/326? U nejslabsi, prvni verze by to mela byt GTB1749VK a GT3067S (regulace pres REA a dve vakuovky).

parik píše:...
Dovolim si jen "hlasite" vyjadrit moje myslenkove pochody: velice by me zajimalo, kde vzali tak velky VNT mechanismus z GTD, kdyz nejvetsi (me znamy, rad bych se mylil) co se "rodiny" tyce, tak je GTD2355VZ (mimo rodinu je s nejvetsim compressorem osazovanym u GTD2060VZK).

Jde o to, ze VNT mechanismus u GTD turbodmychadel je proste (jak spravne oni sebevedomym stylem uvadeji) nekde uplne jinde ve srovnani s predchozima generacema. Jednim z nich je, ze maji pruzne se v zavislosti na teplote spalin menici stator VNT systemu takze nemuze dojit k zadirani z duvodu malych vuli nebo naopak horsimu nabehu z duvodu "dostatecnych" vuli.

Paklize se nejedne o originalni vyrobek od dodavatele Garrettu a pokud "okopirovali" v DSD pouze design, nikoliv i podstatu (pouzite materialy), obavam se, ze se to mine ucinkem.

... ale znate to, velice rad bych se mylil 8-)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“