prartner 2.0 HDi RHY netahne

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

prartner 2.0 HDi RHY netahne

Příspěvek od slovacek.milos »

netáhne až ve vysokých otáčkách, váha vzduchu de za turbem< dáva asi 750, ale tlak turba je pořád nehybný 955 před startem i po startu, hodnota se nemění

čidlo tlaku v sacím potrubí nějak nemohu najít ?? čidlo tlaku nevidím ani nikde v nabídce, já se z toho pos :roll: dík
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ak je to staré RHY s obtokom tak tie nemajú snímač plniaceho tlaku. To čo vidíš v diag bude len atmosférický tlak. Zameral by som sa na tú váhu.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

je to tou vahou to dělal učen a jen mi zamotal hlavu, už to lítá dík
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

V pohode Miloši. To už poznám, keď nie je MAP snímač (napr. aj Renault dTi a pod.) tak je váha absolútne kľúčová, bez nej to nejde.
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="Marek001"]V pohode Miloši.

mám ještě jeden takový motor, zdechlo turbo olej valil do výfuku,

dal jsem druhé turbo, 12 km výfuk hulil než se vypálil olej, cca po 20 km když jsi akceleleroval, tak šel černý dým,

pak na místě ti de čistý výfuk ale jakmile sešlápneš plný tak vyledí modrý a motor začne chytat na olej že ho musíš dusit na kvalt, a jak oktáčky podnou ke třem tis je zas všechno OK, při normální jízdě ani na místě motor nekouří jde čistý výfuk, prostě ve vysokých točkách de olej z motoru do sání,
na PC jsem to neměl protože mi v téé době nešla

od majitele se nic nedovím auto má chvilku, jen říkal že než kleplo turbo jelo to lépe
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Tohle mi dělal motor bez turba a byl prasklý píst.Když jsem ho dal na vaříč, tak ukázal prasklinu..Samozřejmě turbo má hodně stránek a variací na toto téma.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="jericho-3"]Tohle


mi třeba jedna audi 8O, jezdila ok ale jak si na ni dupl tak ve větších točkách to začalo chytat na olej, , vyhoněný motor, ne bo eres dvouválec špatně udělaná GO taky chytal na olej
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jo, propouští při plném zátahu olej nad píst, což se stávalo, když někdo okroužkoval motor , který byl hoodně vyhoněný..První kroužek jaktakž kompresi udržel, ale olej už ne..Po složení se motor někdy musel i roztáhnout, aby to vůbec chytlo.. :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Miloši to turbo nový,repas nebo starší ??
Mám tuhle zkušenost s 1.6hdi, dal jsem jiný turbo z regálu,nemělo žádnou vůli, ale startnul jsem to ještě nenamašlený a když jsem přidal, z tlakový části lítal olej jak z proudnice...
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="roman1648"]Miloši to turbo

turbo repas prušánky, se zárukou, kdyby chcalo tak přeci furt ne? jenže na volnoběh ani při běžné jízdě to olej nespaluje
Marek001
Aktivista
Příspěvky: 1776
Registrován: 08 říj 2009, 09:23
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvek od Marek001 »

Ak to pred smrťou pôvodného turba nerobilo, tak kruhy a piesty snáď budú OK (ak teda motor predtým napr. nevyletel nad max. otáčky na olej...), skôr asi bude chyba v tom menenom turbe, skúsil by som pozrieť hadice/sanie koľko je tam oleja
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Marek001 píše:Ak to pred smrťou pôvodného turba nerobil

to právě nikdo neví to borec koupil krátce pojezdil a začalo téct brutalně turbo


kúsil by som pozrieť hadice/sanie koľko je tam oleja
když dáš před hadici do sání bílý papír a třeba dvatisíce tak je čistý jak překročíš 3000 začne z hadice flusat olej, ale není to vždy tak
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

to můžou být jen zbytky oleje v tlakovém vedení možná, nebos to proplachoval ?
já jednou z IC na OI vylil snad půl litru oleje,ale bylo ho tam víc páč to první množství mě hrklo na tričko... (noteeth)
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32832
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="roman1648"]to můžou být jen zbytky oleje v tlakovém vedení možná, nebos to proplachoval ?

pokud by to mělo IC tak je to v záručních podmínkách vyčistit a tady nic není jen roura z turba do sání a turbo naprané ve výfuku, odvětrání motoru jsem viděl jen z ventildeklu do sání, to jsme odpojili ohulili tomu a nic z toho neletí
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

A jo to je slabé,66kw tak to jo
Tak pak zbývá to turbo...
Odpovědět

Zpět na „Peugeot“