prartner 2.0 HDi RHY netahne
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
prartner 2.0 HDi RHY netahne
netáhne až ve vysokých otáčkách, váha vzduchu de za turbem< dáva asi 750, ale tlak turba je pořád nehybný 955 před startem i po startu, hodnota se nemění
čidlo tlaku v sacím potrubí nějak nemohu najít ?? čidlo tlaku nevidím ani nikde v nabídce, já se z toho pos dík
čidlo tlaku v sacím potrubí nějak nemohu najít ?? čidlo tlaku nevidím ani nikde v nabídce, já se z toho pos dík
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Marek001"]V pohode Miloši.
mám ještě jeden takový motor, zdechlo turbo olej valil do výfuku,
dal jsem druhé turbo, 12 km výfuk hulil než se vypálil olej, cca po 20 km když jsi akceleleroval, tak šel černý dým,
pak na místě ti de čistý výfuk ale jakmile sešlápneš plný tak vyledí modrý a motor začne chytat na olej že ho musíš dusit na kvalt, a jak oktáčky podnou ke třem tis je zas všechno OK, při normální jízdě ani na místě motor nekouří jde čistý výfuk, prostě ve vysokých točkách de olej z motoru do sání,
na PC jsem to neměl protože mi v téé době nešla
od majitele se nic nedovím auto má chvilku, jen říkal že než kleplo turbo jelo to lépe
mám ještě jeden takový motor, zdechlo turbo olej valil do výfuku,
dal jsem druhé turbo, 12 km výfuk hulil než se vypálil olej, cca po 20 km když jsi akceleleroval, tak šel černý dým,
pak na místě ti de čistý výfuk ale jakmile sešlápneš plný tak vyledí modrý a motor začne chytat na olej že ho musíš dusit na kvalt, a jak oktáčky podnou ke třem tis je zas všechno OK, při normální jízdě ani na místě motor nekouří jde čistý výfuk, prostě ve vysokých točkách de olej z motoru do sání,
na PC jsem to neměl protože mi v téé době nešla
od majitele se nic nedovím auto má chvilku, jen říkal že než kleplo turbo jelo to lépe
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
když dáš před hadici do sání bílý papír a třeba dvatisíce tak je čistý jak překročíš 3000 začne z hadice flusat olej, ale není to vždy takMarek001 píše:Ak to pred smrťou pôvodného turba nerobil
to právě nikdo neví to borec koupil krátce pojezdil a začalo téct brutalně turbo
kúsil by som pozrieť hadice/sanie koľko je tam oleja
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32832
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="roman1648"]to můžou být jen zbytky oleje v tlakovém vedení možná, nebos to proplachoval ?
pokud by to mělo IC tak je to v záručních podmínkách vyčistit a tady nic není jen roura z turba do sání a turbo naprané ve výfuku, odvětrání motoru jsem viděl jen z ventildeklu do sání, to jsme odpojili ohulili tomu a nic z toho neletí
pokud by to mělo IC tak je to v záručních podmínkách vyčistit a tady nic není jen roura z turba do sání a turbo naprané ve výfuku, odvětrání motoru jsem viděl jen z ventildeklu do sání, to jsme odpojili ohulili tomu a nic z toho neletí