Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Francouzské vozy » prartner 2.0 HDi RHY netahne Jdi na stránku 1, 2  Další
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
prartner 2.0 HDi RHY netahne
PříspěvekZaslal: út červen 12, 2018 11:18 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 28251
Bydliště: Strážnice




netáhne až ve vysokých otáčkách, váha vzduchu de za turbem< dáva asi 750, ale tlak turba je pořád nehybný 955 před startem i po startu, hodnota se nemění

čidlo tlaku v sacím potrubí nějak nemohu najít ?? čidlo tlaku nevidím ani nikde v nabídce, já se z toho pos Oči sem tam dík
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út červen 12, 2018 12:19 pm Citovat
Marek001
Přispěvovatel
Založen: 8.10.2009
Příspěvky: 691
Bydliště: Dubnica nad Váhom




Ak je to staré RHY s obtokom tak tie nemajú snímač plniaceho tlaku. To čo vidíš v diag bude len atmosférický tlak. Zameral by som sa na tú váhu.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: út červen 12, 2018 4:38 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 28251
Bydliště: Strážnice




je to tou vahou to dělal učen a jen mi zamotal hlavu, už to lítá dík
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: út červen 12, 2018 7:54 pm Citovat
Marek001
Přispěvovatel
Založen: 8.10.2009
Příspěvky: 691
Bydliště: Dubnica nad Váhom




V pohode Miloši. To už poznám, keď nie je MAP snímač (napr. aj Renault dTi a pod.) tak je váha absolútne kľúčová, bez nej to nejde.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 13, 2018 11:10 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 28251
Bydliště: Strážnice




[quote="Marek001"]V pohode Miloši.

mám ještě jeden takový motor, zdechlo turbo olej valil do výfuku,

dal jsem druhé turbo, 12 km výfuk hulil než se vypálil olej, cca po 20 km když jsi akceleleroval, tak šel černý dým,

pak na místě ti de čistý výfuk ale jakmile sešlápneš plný tak vyledí modrý a motor začne chytat na olej že ho musíš dusit na kvalt, a jak oktáčky podnou ke třem tis je zas všechno OK, při normální jízdě ani na místě motor nekouří jde čistý výfuk, prostě ve vysokých točkách de olej z motoru do sání,
na PC jsem to neměl protože mi v téé době nešla

od majitele se nic nedovím auto má chvilku, jen říkal že než kleplo turbo jelo to lépe
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červen 13, 2018 1:28 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 16391




Tohle mi dělal motor bez turba a byl prasklý píst.Když jsem ho dal na vaříč, tak ukázal prasklinu..Samozřejmě turbo má hodně stránek a variací na toto téma.. Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 13, 2018 3:05 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 28251
Bydliště: Strážnice




[quote="jericho-3"]Tohle


mi třeba jedna audi 8O, jezdila ok ale jak si na ni dupl tak ve větších točkách to začalo chytat na olej, , vyhoněný motor, ne bo eres dvouválec špatně udělaná GO taky chytal na olej
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červen 13, 2018 4:49 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 16391




Jo, propouští při plném zátahu olej nad píst, což se stávalo, když někdo okroužkoval motor , který byl hoodně vyhoněný..První kroužek jaktakž kompresi udržel, ale olej už ne..Po složení se motor někdy musel i roztáhnout, aby to vůbec chytlo.. Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2018 11:44 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 11420
Bydliště: Vysočina




Miloši to turbo nový,repas nebo starší ??
Mám tuhle zkušenost s 1.6hdi, dal jsem jiný turbo z regálu,nemělo žádnou vůli, ale startnul jsem to ještě nenamašlený a když jsem přidal, z tlakový části lítal olej jak z proudnice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2018 12:18 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 28251
Bydliště: Strážnice




[quote="roman1648"]Miloši to turbo

turbo repas prušánky, se zárukou, kdyby chcalo tak přeci furt ne? jenže na volnoběh ani při běžné jízdě to olej nespaluje
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2018 12:19 pm Citovat
Marek001
Přispěvovatel
Založen: 8.10.2009
Příspěvky: 691
Bydliště: Dubnica nad Váhom




Ak to pred smrťou pôvodného turba nerobilo, tak kruhy a piesty snáď budú OK (ak teda motor predtým napr. nevyletel nad max. otáčky na olej...), skôr asi bude chyba v tom menenom turbe, skúsil by som pozrieť hadice/sanie koľko je tam oleja
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2018 3:33 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 28251
Bydliště: Strážnice




Marek001 napsal:
Ak to pred smrťou pôvodného turba nerobil

to právě nikdo neví to borec koupil krátce pojezdil a začalo téct brutalně turbo


kúsil by som pozrieť hadice/sanie koľko je tam oleja


když dáš před hadici do sání bílý papír a třeba dvatisíce tak je čistý jak překročíš 3000 začne z hadice flusat olej, ale není to vždy tak
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červen 15, 2018 10:11 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 11420
Bydliště: Vysočina




to můžou být jen zbytky oleje v tlakovém vedení možná, nebos to proplachoval ?
já jednou z IC na OI vylil snad půl litru oleje,ale bylo ho tam víc páč to první množství mě hrklo na tričko... Bóďa
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červen 15, 2018 10:57 am Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 28251
Bydliště: Strážnice




[quote="roman1648"]to můžou být jen zbytky oleje v tlakovém vedení možná, nebos to proplachoval ?

pokud by to mělo IC tak je to v záručních podmínkách vyčistit a tady nic není jen roura z turba do sání a turbo naprané ve výfuku, odvětrání motoru jsem viděl jen z ventildeklu do sání, to jsme odpojili ohulili tomu a nic z toho neletí
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: pá červen 15, 2018 11:10 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 11420
Bydliště: Vysočina




A jo to je slabé,66kw tak to jo
Tak pak zbývá to turbo...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
prartner 2.0 HDi RHY netahne
 Obsah fóra Dieselpower forum » Francouzské vozy
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 2  
Jdi na stránku 1, 2  Další
  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.