Obsah fóra Dieselpower forum
Obsah fóra Dieselpower forum Přihlášení Registrace FAQ Seznam uživatelů Hledat

Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN) » 1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti
Přidat nové téma  Zaslat odpověď Zobrazit předchozí téma :: Zobrazit následující téma 
1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti
PříspěvekZaslal: st červen 13, 2018 9:21 am Citovat
Source
Přispěvovatel
Založen: 15.11.2015
Příspěvky: 716
Bydliště: Bratislava




Ako sú na tom tieto nové 1.0 TSI ?
sú po stránke rovnaké všetky výkonové verzie ? čiže je rovnaká po HW stránke 70kw a 85kw ? samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.

Máte s tým už niekto skúsenosti ? keď tak na čo si dať pozor pri týchto motoroch ? najazdil už na tom niekto aspoň 100K ?

Olej plánujem meniť po 10-12tis km + filtre. čo som zatiaľ tak vypozoroval tak motor do 2000 otáčok je moc nepoužiteľný, od 2000 do 3000 je to preňho úplny raj, od 3000 hore už začína celkom vrčať.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st červen 13, 2018 6:24 pm Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 2942
Bydliště: Praha 5




Nechápu tyto nákupy.

_________________
Simson Enduro S 51 ( 70 ccm )
Lada 1200 S ( 1500 ccm ) 1974,
Seat Cordoba Sdi AEY 1998 Euro 2,
Octavia Combi I TDi ASV 2005 Euro 3 (jednohm.ATD LUK a turbo by. Huml) tubus váhy Euro 2,EGR off,Kat. On
v rodině:ASZ,AKL,BJB,CHHB,AGZ-prodám
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: st červen 13, 2018 7:13 pm Citovat
Source
Přispěvovatel
Založen: 15.11.2015
Příspěvky: 716
Bydliště: Bratislava




No ak by sa dalo zobrať niečo iné tak by som zobral aj niečo iné ale v ponuke nič iné nebolo, bohužial takto to vyšlo
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2018 7:43 am Citovat
roman1648
Aktivista
Založen: 18.9.2009
Příspěvky: 12062
Bydliště: Vysočina




Bóďa Bóďa
jak jako nebylo ?? nejsme za komančů že bys musel brát to co je a nemohl si vybírat ne Oči sem tam
měl sis vzít 1.4tsi a nemusel bys teď mudrovat že to moc nejede...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2018 10:12 am Citovat
Source
Přispěvovatel
Založen: 15.11.2015
Příspěvky: 716
Bydliště: Bratislava




Hej ? a odkedy si môžeš dať do nového POLA 1.4 TSi ? ak by to šlo tak ho tam mám. Bohužial tu na SVK sa nedalo dať 1.4 Tsi, pretože importér tak rozhodol. a dostupný bude od leta 1.5 TSi, ale to bude až od septembra. Neviem ako to máte v CZ možno tam sa dalo. otázka bola úplne niečo iné
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: čt červen 14, 2018 4:26 pm Citovat
martinsidlo
Aktivista
Založen: 6.12.2009
Příspěvky: 2942
Bydliště: Praha 5




No,hlavně,že máš nové auto hned. Za dva roky bude u prodejců už jen šlapací. Co je staré,nebývá špatné,zvláště auta. Objem ničím nenahradíš.

_________________
Simson Enduro S 51 ( 70 ccm )
Lada 1200 S ( 1500 ccm ) 1974,
Seat Cordoba Sdi AEY 1998 Euro 2,
Octavia Combi I TDi ASV 2005 Euro 3 (jednohm.ATD LUK a turbo by. Huml) tubus váhy Euro 2,EGR off,Kat. On
v rodině:ASZ,AKL,BJB,CHHB,AGZ-prodám
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
PříspěvekZaslal: so červen 16, 2018 1:23 pm Citovat
jericho-3
Aktivista
Založen: 16.6.2009
Příspěvky: 16821




Ano, vždy je dobré se podívat ,KDY mají ty motory liliputi ten udávaný výkon a zkusit se s tím rozjet..Brzo budou v autoškole školit, jak se rozjet s liliputem, plně naložen a do kopce..Vždy si vzpomenu na dávné časy, kdy Honda 50ccm pro MS světa měla 15 kvaltů , ohromující otáčky a výkon , a pilot celý závod jen řadil a řadil a řadil, aby mu nespadli otáčky asi pod 10000 ot/ za minutu... Smile

_________________
nepropadat panice...
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
PříspěvekZaslal: st srpen 29, 2018 4:32 pm Citovat
fekálek
Přispěvovatel
Založen: 28.2.2016
Příspěvky: 890




No tady jestli se nepletu tak do nový fobie taky nic než litr nedávaj, je to hrůža, blil bych, nějak mě už auta přestávaji bavit.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Re: 1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti
PříspěvekZaslal: ne září 16, 2018 6:17 pm Citovat
Pawouk
Nováček
Založen: 30.4.2011
Příspěvky: 10




Source napsal:
Ako sú na tom tieto nové 1.0 TSI ?
sú po stránke rovnaké všetky výkonové verzie ? čiže je rovnaká po HW stránke 70kw a 85kw ? samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.


Mají jiné turbo, respektive výkonnější verze má jinou skříň turba s vyšší tepelnou odolností pro teploty výfukových plynů až 1050°C.
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu
Re: 1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti
PříspěvekZaslal: ne září 16, 2018 7:50 pm Citovat
slovacek.milos
Aktivista
Založen: 23.12.2007
Příspěvky: 28510
Bydliště: Strážnice




[quote="Source"] samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.


si kup co ti vyhovuje nač to upravovat? načipovat to de na těch skoro 85

85 jde přej čipnout na sto

já to neřeším máme na koktě 85 kW najeto 11.OOO km jsme spokojení, třeb dnes jsem jel 150 km a spotřeba 4l zpět bylo hodně aut tak jsem moc nepředjéížděl a 3,7 l na sto, hned to topí, nechci nic vychvalovat, beru to jask to je
Zobrazit informace o autorovi Odeslat soukromou zprávu Odeslat e-mail
1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti
 Obsah fóra Dieselpower forum » Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN)
Nemůžete odesílat nové téma do tohoto fóra.
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru.
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru.
Nemůžete hlasovat v tomto fóru.
Časy uváděny v GMT + 1 hodina  
Strana 1 z 1  

  
  
 Přidat nové téma  Zaslat odpověď  


TOPlist    
Copyright (c) 2005-2007 DIESELPOWER.CZ. Vsechna prava vyhrazena.
    Powered by phpBB © 2001-2004 phpBB Group. phpBB Skin by Vjacheslav Trushkin.