Včera jsem při běžné kontrole auta, sundal při nastartovaném motoru víčko na víku motoru a zjistil jsem, že je v motoru podtlak. Zkoušel jsem základní nastavaní klapky, vyndat vzduchový filtr ale výsledek by beze změny. Chtěl bych se prosím zeptat zda je tento stav normální nebo mam někde hledat chybu. Na VAGU žádná chyba není.
Děkuji za rady.
Podlak v motoru FABIA II 1,4, 63 kW, rv. 2010
Moderátoři: šulda, Moderátoři
V každém moderním motoru je řešený odvětrání klikovky a spol. podtlakem a tyto páry jsou po odloučení oleje přivedeny do sání, tady to nebude jinak, ekologie nedovoluje odvětrání ven, navíc řízení motoru je tomu přízpůsobeno. Ten podtlak je ale daný, pokud je jiný než konstruovaný, je tam problém na odlučovači ...
Ale jak zjistíš jestli je ten podtlak správný?Rayx píše:V každém moderním motoru je řešený odvětrání klikovky a spol. podtlakem a tyto páry jsou po odloučení oleje přivedeny do sání, tady to nebude jinak, ekologie nedovoluje odvětrání ven, navíc řízení motoru je tomu přízpůsobeno. Ten podtlak je ale daný, pokud je jiný než konstruovaný, je tam problém na odlučovači ...
Jediné co mě napadlo vyzkoušet to najiném autě se stejným motorem. Protože jak jsem již psal dříve, VAG nic nehlásí motor při podtlaku také běží, jediné co je tak když tam víčko dám nazpátek dostatečně rychle tak motor zhasne.
Bugi