go.vojta píše:Biimbo píše:akorát já o hlouposti neřekl ani slova , to si zas viděl jeden film a tohle bylo jediný co si zapamatoval viď?
Mě není líto obětovat 800 Kč a každý tři roky si nechat okno vyměnit i když není rozbitý, protože i tak je omlácený od kamenů že proti slunci nic nevidíš.
Nevím jak kdo má problém s Pilkingtonem, ale spíš záleží jak ho kdo nalepí a zrovna v jaký chvíli dostane okno ránu kamenem. Pokud je kastle napnutá třeba při přejezdu nerovnosti , v zatáčce apod, tak může prasknout jakýkoliv sklo. U liftbackových OI byla serie někdy 98 rok špatných 5 dveří a praskaly okna při křížení karoserie, hlavně na železničních přejezdech. Akorát se o tom moc nemluví
o těch 5 dveřích máš špatné info.. to praskání nemělo s kroucením karosérie nic společného.. problém byl ve špatně řešeném napojením vyhřívacího kontaktu na sklo.. okno pak klidně prasklo přes noc když bylo auto v klidu.. dodneška sem tam to okno měním..
s kontaktem byly problémy taky ale u nás ho jeden pán mechanik měnil na třech autech někdy z konce 97 myslím a na jednom dokonce 3x. A pokaždý prasklo na železničním přejezdu kterej je hodně navýšenej a ještě se za ním silnice hned láme a všichni přes něj lítají skoro vzduchem. Až potom vyměnil vrata i s oknem z vraku a byl klid. Tenkrát zkoušel okna od různých výrobců a stejně praskaly až do výměny vrat..