Karburace MIKUNI - BMW F650 '94

zcela mimo automobilovou tématiku

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1262
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Karburace MIKUNI - BMW F650 '94

Příspěvek od zizalak »

Karburace propouští benzín do sání. Nemáte někdo zkušenost s nějakou repasní sadou? Případně nějaký nápad, kde by mohl být problém? Moje znalosti karburátorů končí u Jawy 559-04. Tyhle moderní stroje, to je mno mě věda.
burton.b22

Příspěvek od burton.b22 »

Vysoká hladina v plovákové komoře jinak se tam ten benzín nemá jak dostat
Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3483
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Asi špína na jehlovym ventilu plovákovky. Nebo vydrolená guma na tom ventilu. Nebo špatně nastavená hladina. To je stejný jak Jawa. Vlastně ne, Jawa to měla namakanější. Měla zaplavovák.
Oct asv 2000, DieselPower
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Zrovna minulý týden povídá kámoš, co má BMW R 60/2 , že má pořád pravou botu špinavou a smrdí benzinem. Moto je voňavka a pak chtěl odjet, pustil benzin a on mu tekl proudem z pravého karboše..Propadl velkému zděšení, tak jsem poté plovák vyndal a byl plný benzinu..Byl na straně popraskaný, tak jsem jej zaletoval , vše ok , byl u mne a chrochtal si a najednou zase/začal se loupat cín zespoda u dírky/..Tak říkám, kup nový/raději oba/, tak sháněl /má Bingy/ a přivezl z D repliku , trochu jinou bez talířku vespod plováku za 2000kč oba...Koukám na plovák a on to je plovák do Greatzinu z válečného BMW R 75..Jsou stejné, takže je tam bude dnes montovat a uvidí..Je to problém "minulosti", která je přeci tak technicky krásná a přímočará... :)
nepropadat panice...
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Pája 19 píše:Asi špína na jehlovym ventilu plovákovky. Nebo vydrolená guma na tom ventilu. Nebo špatně nastavená hladina. To je stejný jak Jawa. Vlastně ne, Jawa to měla namakanější. Měla zaplavovák.
Tole jak to má plastový plovák tak se to rádo zalepí když to vyschne , někde v garáži . Prostě musí být furt zalitej aby nedělal problém . :D
Uživatelský avatar
oktáf
Přispěvovatel
Příspěvky: 742
Registrován: 23 led 2006, 21:24
Bydliště: Loděnice

Příspěvek od oktáf »

buď nečistota v sedýlku jehlového ventilu, nebo vymačkaná špička jehly. v zimě jsem kupoval dvě jehly na keihiny a 200kč i s dopravou z ebay za obě. Jsou z číny (co dneska není), ale těsní super.
CFHC
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19273
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Občas to dělám, nic jinýho ja Keyster neberu...

https://www.ebay.co.uk/itm/KEYSTER-Carb ... Sw3WxaDMKV
Uživatelský avatar
zizalak
Aktivista
Příspěvky: 1262
Registrován: 12 zář 2007, 17:57

Příspěvek od zizalak »

Pánové děkuji všem za vyčerpávající odpovědi, je vidět, že jste odborníci v oboru.
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:Občas to dělám, nic jinýho ja Keyster neberu...

https://www.ebay.co.uk/itm/KEYSTER-Carb ... Sw3WxaDMKV
Tohle je krása, bohužel na poválečná mota tohle asi není. Kámoš tam dal ty nové "náhrady" a motor kouřil, zvedla se hladina..Tak se opravily ty staré a motor šlape...Tuhle firmu si schovám, třeba.... :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Diskuze - MIMO mísu“