1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti
Ako sú na tom tieto nové 1.0 TSI ?
sú po stránke rovnaké všetky výkonové verzie ? čiže je rovnaká po HW stránke 70kw a 85kw ? samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.
Máte s tým už niekto skúsenosti ? keď tak na čo si dať pozor pri týchto motoroch ? najazdil už na tom niekto aspoň 100K ?
Olej plánujem meniť po 10-12tis km + filtre. čo som zatiaľ tak vypozoroval tak motor do 2000 otáčok je moc nepoužiteľný, od 2000 do 3000 je to preňho úplny raj, od 3000 hore už začína celkom vrčať.
sú po stránke rovnaké všetky výkonové verzie ? čiže je rovnaká po HW stránke 70kw a 85kw ? samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.
Máte s tým už niekto skúsenosti ? keď tak na čo si dať pozor pri týchto motoroch ? najazdil už na tom niekto aspoň 100K ?
Olej plánujem meniť po 10-12tis km + filtre. čo som zatiaľ tak vypozoroval tak motor do 2000 otáčok je moc nepoužiteľný, od 2000 do 3000 je to preňho úplny raj, od 3000 hore už začína celkom vrčať.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4643
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
No,hlavně,že máš nové auto hned. Za dva roky bude u prodejců už jen šlapací. Co je staré,nebývá špatné,zvláště auta. Objem ničím nenahradíš.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Ano, vždy je dobré se podívat ,KDY mají ty motory liliputi ten udávaný výkon a zkusit se s tím rozjet..Brzo budou v autoškole školit, jak se rozjet s liliputem, plně naložen a do kopce..Vždy si vzpomenu na dávné časy, kdy Honda 50ccm pro MS světa měla 15 kvaltů , ohromující otáčky a výkon , a pilot celý závod jen řadil a řadil a řadil, aby mu nespadli otáčky asi pod 10000 ot/ za minutu...
nepropadat panice...
Re: 1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti
Mají jiné turbo, respektive výkonnější verze má jinou skříň turba s vyšší tepelnou odolností pro teploty výfukových plynů až 1050°C.Source píše:Ako sú na tom tieto nové 1.0 TSI ?
sú po stránke rovnaké všetky výkonové verzie ? čiže je rovnaká po HW stránke 70kw a 85kw ? samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32868
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Re: 1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti
[quote="Source"] samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.
si kup co ti vyhovuje nač to upravovat? načipovat to de na těch skoro 85
85 jde přej čipnout na sto
já to neřeším máme na koktě 85 kW najeto 11.OOO km jsme spokojení, třeb dnes jsem jel 150 km a spotřeba 4l zpět bylo hodně aut tak jsem moc nepředjéížděl a 3,7 l na sto, hned to topí, nechci nic vychvalovat, beru to jask to je
si kup co ti vyhovuje nač to upravovat? načipovat to de na těch skoro 85
85 jde přej čipnout na sto
já to neřeším máme na koktě 85 kW najeto 11.OOO km jsme spokojení, třeb dnes jsem jel 150 km a spotřeba 4l zpět bylo hodně aut tak jsem moc nepředjéížděl a 3,7 l na sto, hned to topí, nechci nic vychvalovat, beru to jask to je
Re: 1.0 TSI CHZ úprava/skúsenosti
slovacek.milos píše:a neni to stejni jak u 1,2 TSI?Source píše: samozrejme okrem prevodovky, tie sa líšia. Jedná sa mi o to, že pribudla mám 70kw verziu a chcel by som ju neskôr dať upraviť.
si kup co ti vyhovuje nač to upravovat? načipovat to de na těch skoro 85
85 jde přej čipnout na sto
já to neřeším máme na koktě 85 kW najeto 11.OOO km jsme spokojení, třeb dnes jsem jel 150 km a spotřeba 4l zpět bylo hodně aut tak jsem moc nepředjéížděl a 3,7 l na sto, hned to topí, nechci nic vychvalovat, beru to jask to je
tam byla jen jina prevodovka
a slabsi motor sle nachipovat uplnes stejne jak silenejsi na 96 kw
prave to bych pak chtel do budoucna i kdyz i tak to nebude mit zrychleni pod 8,5 s na 100,ale predjet se s tim bude dat
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm