syčení turba
Moderátoři: šulda, Moderátoři
syčení turba
čauvec, chci se zeptat, motor auq v octavii I rs 1,8t 132kw, čím to může být že někdy je slyšet turbo a někdy to je krásně tichý? když je slyšet tak to dělá jen při největším plnění kolem tak 2500-3000ot, tlakové hadice od turba k sání jsem prošel, to je těsný. podle logu to plní tak jak má ale jestli realita je ok to ještě nevím, podle budíku to má plnit nejvíc kolem 0,8bar?
další věc je že to někdy jede jak splašený a někdy mi příjde že se to jen táhne, co by to mohlo dělat? turbo na odchodu? I když podle logu vypadá že plní jak má?
Díky za odpovědi
další věc je že to někdy jede jak splašený a někdy mi příjde že se to jen táhne, co by to mohlo dělat? turbo na odchodu? I když podle logu vypadá že plní jak má?
Díky za odpovědi
blow off vadný?
však kde fuči..bude mokro od oleja.
co sa tyka zatahu, na tychto 1.8T odchadzaju regulačné ventilky ktore reguluju pretlak do banky....musis kupit novy!!!
vymenil som ich snad uz 20....proste to občas ide občas nie....alebo nelineárny zaber....drmká v zabere a podobne...
však kde fuči..bude mokro od oleja.
co sa tyka zatahu, na tychto 1.8T odchadzaju regulačné ventilky ktore reguluju pretlak do banky....musis kupit novy!!!
vymenil som ich snad uz 20....proste to občas ide občas nie....alebo nelineárny zaber....drmká v zabere a podobne...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
ohledně toho n75, když by byl vadný tak by se měla o dost lišit požadovaný a aktuální tlak v sání, nebo to tak nemusí být?
zase kdyby byla prasklá litina tak by to fučelo furt, tohle dělá jen občas, někdy to je slyšet v celém spektru, někdy uplně tichu, někdy jen trošku. Většinou to dělá že jeden den to píská a druhej den když nastartuju a jedu tak jakoby nic tomu nebylo.
takže zkusim vyměnit blow, náhrady od jiných výrobců nebrat?
zase kdyby byla prasklá litina tak by to fučelo furt, tohle dělá jen občas, někdy to je slyšet v celém spektru, někdy uplně tichu, někdy jen trošku. Většinou to dělá že jeden den to píská a druhej den když nastartuju a jedu tak jakoby nic tomu nebylo.
takže zkusim vyměnit blow, náhrady od jiných výrobců nebrat?
bow sa da otestovat.... vybrat...
N75 robí to, ze auto nepravidelne akceleruje...zatiahne..potom mierne ubere v tahu...atd... (pritom ty drzis podlahu).
liatinu ma prasknuta kazda jedna...otazkou je ako moc!
syčanie musis identifikovat kadial....
ale zacal by som demontazou dekla motora, toho drziaku kde su podtlakove hadičky, vycistit....vymenit dobabrane hadicky, skontrolovat odvetranie motora....
N75 robí to, ze auto nepravidelne akceleruje...zatiahne..potom mierne ubere v tahu...atd... (pritom ty drzis podlahu).
liatinu ma prasknuta kazda jedna...otazkou je ako moc!
syčanie musis identifikovat kadial....
ale zacal by som demontazou dekla motora, toho drziaku kde su podtlakove hadičky, vycistit....vymenit dobabrane hadicky, skontrolovat odvetranie motora....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 725
- Registrován: 29 říj 2008, 23:41
- Bydliště: SVK - Turčianske Teplice
Nie, ani žiadne "upgrade" "race" verzie !JorgeRs píše:náhrady od jiných výrobců nebrat?
052 a 053 aka k03s na to boli menej háklivejšie, takže to nie je pravidlom ako pri klasike k03 110kw. Každopádne skontrolovať to nie je na škoduoctaviask píše: liatinu ma prasknuta kazda jedna...otazkou je ako moc !
Naposledy upravil(a) adrian_B dne 26 led 2018, 23:01, celkem upraveno 2 x.
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 4625
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5