syčení turba

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

JorgeRs
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 zář 2015, 21:08

syčení turba

Příspěvek od JorgeRs »

čauvec, chci se zeptat, motor auq v octavii I rs 1,8t 132kw, čím to může být že někdy je slyšet turbo a někdy to je krásně tichý? když je slyšet tak to dělá jen při největším plnění kolem tak 2500-3000ot, tlakové hadice od turba k sání jsem prošel, to je těsný. podle logu to plní tak jak má ale jestli realita je ok to ještě nevím, podle budíku to má plnit nejvíc kolem 0,8bar?
další věc je že to někdy jede jak splašený a někdy mi příjde že se to jen táhne, co by to mohlo dělat? turbo na odchodu? I když podle logu vypadá že plní jak má?
Díky za odpovědi
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

blow off vadný?

však kde fuči..bude mokro od oleja.

co sa tyka zatahu, na tychto 1.8T odchadzaju regulačné ventilky ktore reguluju pretlak do banky....musis kupit novy!!!

vymenil som ich snad uz 20....proste to občas ide občas nie....alebo nelineárny zaber....drmká v zabere a podobne...
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 dub 2017, 08:37

Příspěvek od Ohvecko »

Prosimte co mas presne na mysli regulacni ventil myslis n75?
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

Ano n75 + DV (blow off ventil) musia byť v 100% stave a hlavne originál VW.
Následne treba popozerať podtlakové hadičky, hadicu od váhy do turba či tam nie je netesnosť. + zvykne byť popraskaná liatina na turbe, treba skontrolovať :)
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 dub 2017, 08:37

Příspěvek od Ohvecko »

Ano klasika u 1.8t popraskana vyfukova komora na turbu.
JorgeRs
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 zář 2015, 21:08

Příspěvek od JorgeRs »

ohledně toho n75, když by byl vadný tak by se měla o dost lišit požadovaný a aktuální tlak v sání, nebo to tak nemusí být? :o

zase kdyby byla prasklá litina tak by to fučelo furt, tohle dělá jen občas, někdy to je slyšet v celém spektru, někdy uplně tichu, někdy jen trošku. Většinou to dělá že jeden den to píská a druhej den když nastartuju a jedu tak jakoby nic tomu nebylo. :o
takže zkusim vyměnit blow, náhrady od jiných výrobců nebrat?
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

bow sa da otestovat.... vybrat...

N75 robí to, ze auto nepravidelne akceleruje...zatiahne..potom mierne ubere v tahu...atd... (pritom ty drzis podlahu).

liatinu ma prasknuta kazda jedna...otazkou je ako moc!

syčanie musis identifikovat kadial....

ale zacal by som demontazou dekla motora, toho drziaku kde su podtlakove hadičky, vycistit....vymenit dobabrane hadicky, skontrolovat odvetranie motora....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
adrian_B
Přispěvovatel
Příspěvky: 725
Registrován: 29 říj 2008, 23:41
Bydliště: SVK - Turčianske Teplice

Příspěvek od adrian_B »

JorgeRs píše:náhrady od jiných výrobců nebrat?
Nie, ani žiadne "upgrade" "race" verzie !
octaviask píše: liatinu ma prasknuta kazda jedna...otazkou je ako moc !
052 a 053 aka k03s na to boli menej háklivejšie, takže to nie je pravidlom ako pri klasike k03 110kw. Každopádne skontrolovať to nie je na škodu
Naposledy upravil(a) adrian_B dne 26 led 2018, 23:01, celkem upraveno 2 x.
Ohvecko
Přispěvovatel
Příspěvky: 172
Registrován: 06 dub 2017, 08:37

Příspěvek od Ohvecko »

Dej 710N a mas klid
JorgeRs
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 07 zář 2015, 21:08

Příspěvek od JorgeRs »

ještě se chci zeptat, nikde nemohu dohledat kolik má u auq tlačit turbo, někdo píše 0,6bar někdo 0,8bar v serii. Kolik teda by mělo tlačit? podle budíku chvilku 0,7bar a ustálí se to na 0,6bar.

Díky
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4625
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Příspěvek od martinsidlo »

Kolik má tlačit máš ve VAGu.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
DDDD
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2008, 19:09
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od DDDD »

AUQ nevím,ale 1.8t 150 hp má tlačit 0,6 respektive 1,6, takže AUQ asi těch víc.
octa 1.8t
DDDD
Přispěvovatel
Příspěvky: 109
Registrován: 23 pro 2008, 19:09
Bydliště: České Budějovice

Příspěvek od DDDD »

duplicita
Naposledy upravil(a) DDDD dne 18 čer 2018, 19:59, celkem upraveno 1 x.
octa 1.8t
jozef9
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Registrován: 24 bře 2016, 10:51
Odpovědi: 1

Příspěvek od jozef9 »

Obrázek
RAPIDmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 556
Registrován: 18 lis 2013, 22:01
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od RAPIDmen »

to je vivid ten screen?
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“