Co to je za turba v Audi a6 biTdi r.v 2012
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Co to je za turba v Audi a6 biTdi r.v 2012
Čus chlapi pohrávám si z myšlenkou na zástavbu biturba do svého Touarega 3.0 tdi r.v 2007 chci dělat rozvody tak že bych to tam narouboval. Pripadne náhradu za stávající. Chci zachovat i dpf. Případně zkušenosti s úpravou tohoto motoru mám ještě 165kw ten starší typ. Diky
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 609
- Registrován: 19 dub 2008, 20:52
Jasan. To beru. Ale někdo to měl prekopany. Případně jaký jiný Turbo použít? Ani nevím strop turba co tam je teď.parik píše:kravina:) tvoje stara jendotka edc16 ti nedovoli regulaci mezi obema turbama.
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
mas tam kkk bv50, jde tam treba todle
https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... arger.html
nebo levnejsi hybridni varianta gt2260vk z polska, najdes to ne ebay.
https://www.darksidedevelopments.co.uk/ ... arger.html
nebo levnejsi hybridni varianta gt2260vk z polska, najdes to ne ebay.
- Forest
- Aktivista
- Příspěvky: 7023
- Registrován: 16 bře 2006, 18:26
- Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)
Jake Audi, bud konkretni - jaka verze, kod motoru, vykon? CGQB 230kW/313k nebo CVUA 235/320 pripadne CVUB 240/326? U nejslabsi, prvni verze by to mela byt GTB1749VK a GT3067S (regulace pres REA a dve vakuovky).
Jde o to, ze VNT mechanismus u GTD turbodmychadel je proste (jak spravne oni sebevedomym stylem uvadeji) nekde uplne jinde ve srovnani s predchozima generacema. Jednim z nich je, ze maji pruzne se v zavislosti na teplote spalin menici stator VNT systemu takze nemuze dojit k zadirani z duvodu malych vuli nebo naopak horsimu nabehu z duvodu "dostatecnych" vuli.
Paklize se nejedne o originalni vyrobek od dodavatele Garrettu a pokud "okopirovali" v DSD pouze design, nikoliv i podstatu (pouzite materialy), obavam se, ze se to mine ucinkem.
... ale znate to, velice rad bych se mylil
Dovolim si jen "hlasite" vyjadrit moje myslenkove pochody: velice by me zajimalo, kde vzali tak velky VNT mechanismus z GTD, kdyz nejvetsi (me znamy, rad bych se mylil) co se "rodiny" tyce, tak je GTD2355VZ (mimo rodinu je s nejvetsim compressorem osazovanym u GTD2060VZK).parik píše:...
Jde o to, ze VNT mechanismus u GTD turbodmychadel je proste (jak spravne oni sebevedomym stylem uvadeji) nekde uplne jinde ve srovnani s predchozima generacema. Jednim z nich je, ze maji pruzne se v zavislosti na teplote spalin menici stator VNT systemu takze nemuze dojit k zadirani z duvodu malych vuli nebo naopak horsimu nabehu z duvodu "dostatecnych" vuli.
Paklize se nejedne o originalni vyrobek od dodavatele Garrettu a pokud "okopirovali" v DSD pouze design, nikoliv i podstatu (pouzite materialy), obavam se, ze se to mine ucinkem.
... ale znate to, velice rad bych se mylil
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)