ta technix

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

funkční, spolehlivé = HP sporting! http://www.hpsporting.cz/ můžu se ti poptat na lepší cenu...

měl jsem je na Favoritech, Felicii.. na Oktávce najeto 50tkm a nic než spokojenost po více než 15 let (noteeth) .
bojuš
Sběrač informací
Příspěvky: 27
Registrován: 23 led 2014, 18:43
Bydliště: Jablunkovský průsmyk

Příspěvek od bojuš »

Já jezdil na starším stavítku FK Automotive co jsem pořídil na netu za pár korun. Měl jsem ho v Audi A4 b5 a naprostý luxus! Snížení jsem měl jednou dobou na max a pořád to fungovalo jak mělo, ale na tu tvrdost se mi časem těžko zvykalo. Nerovnosti to bralo slušně, ale dostalo to docela slušný kopanec na příčných nerovnostech.
Auto pak šlo na sériové tlumiče a pružiny TA -60mm, decentně snížené a přitvrzené, za mě super! (Znám ty fámy, že vytečou tlumiče a nefungují jak by měly. Tohle jsem nepocítil)
Teď je Audi opět osazené stavítkem od FK, ale jiný typ. Jaký nevím. Určitě jiný, protože mi přijde co se komfortu týče lepší, auto snížené a přitom komfortní, né tak tvrdé.
Nebál bych se koupit FK.
Čtyři válce stačí, když turbo tlačí.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

mal som v plane kupit Ta technix na octaviu ASZ hm.... co sa im stane? vytecu za 2 roky? alebo co?....
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

je to šrot.to radši KW či Weitec.a nebo opravdu HP
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2374
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

TA vydrzi dost,problem je,ze je strasne tvrdy,cize kto potrebuje brutal tvrdy podvozok tak nie je problem
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

TA technix na octavii nic moc,,weitec na pohodu,,je tvrdý a funguje parádně..mluvim z vlastní zkušenosti..
Octavia II RS
r.martinec
Aktivista
Příspěvky: 1512
Registrován: 24 kvě 2010, 19:26
Bydliště: Mladá boleslav -okolí

Příspěvek od r.martinec »

RudisTDic píše:TA technix na octavii nic moc,,weitec na pohodu,,je tvrdý a funguje parádně..mluvim z vlastní zkušenosti..
:D
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

r.martinec píše:
RudisTDic píše:TA technix na octavii nic moc,,weitec na pohodu,,je tvrdý a funguje parádně..mluvim z vlastní zkušenosti..
:D
No nesměj se,,na dvojce taky nic moc :D
Octavia II RS
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

co to znamena nic moc? Pokazi sa? vytečie?
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
RudisTDic
Aktivista
Příspěvky: 3287
Registrován: 02 dub 2009, 20:13
Bydliště: Jiříkov

Příspěvek od RudisTDic »

octaviask píše:co to znamena nic moc? Pokazi sa? vytečie?
Jezdil jsem s ním 12tis km,takže výdrž nevím..ale prostě nefunguje,auto je sice tvrdé a nehoupe se,ale pocitově mi série přišla daleko bezpečnější na průjezd zatáčkou..ve stejné rychlosti..
Octavia II RS
chipmann
Aktivista
Příspěvky: 1110
Registrován: 01 říj 2008, 07:56
Bydliště: Ustecký kraj

Příspěvek od chipmann »

HP sporting výborná varianta můžu vřele doporučit něco jsem na něm nalital
OII RS 2.0TFSI chip,podvozek eibach, výfuk Miltek, bloff forge Motorsport, kola Thomason atd Kompletní diagnostika VAG 12.12.3
Rouballik
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 06 kvě 2007, 17:38

Příspěvek od Rouballik »

RudisTDic píše:
octaviask píše:co to znamena nic moc? Pokazi sa? vytečie?
Jezdil jsem s ním 12tis km,takže výdrž nevím..ale prostě nefunguje,auto je sice tvrdé a nehoupe se,ale pocitově mi série přišla daleko bezpečnější na průjezd zatáčkou..ve stejné rychlosti..
To je taky diskuze o koze a o voze. Nedá mi než reagovat. Stavíky obecně bez stavění průtoku oleje jsou tvrdé. Správně nastavený podvozek neodskakuje a je bezpečný - mluvim o těch co prošli TÜV a maj ho. Stavíky jsou ideální na štelování výšky a doladění vzhledu na top. Neni to úplně to co by jste měli kupovat na závodění. Jízdní vlastnosti nezhoršují, ale jste níže a k tomu se nesou určitá omezení. O 7cm níže lítat na dírách moc nejde.

Kupovat tedy stavík TA, AP, H&R na prasení autem po dírách a okreskách je šáhnutí vedle. K tomu se kupují pevné sporty AP, TA, H&R, Weitec.
Například TA: https://tatechnix.cz/32989-sportovni-po ... 46238.html
AP: https://vwshop.cz/70463-sportovni-podvo ... werke.html
atd.. Pitomý tačko za čtyřku nadělá kupu muziky. Spousta lidí to ani nepozná od řádové dražšího. Bavíme se ale o pevných podvozcích. Což jsou komplety na jízdu bez zbytečné mrtvé váhy stavítka.

Tačko je z hlediska stavíka to nejkvalitnější mezi podvozky v cenové relaci kolem 5-6 tis. Nic lepšího tam neni. Za ty peníze to samozřejmě neni ten nejlepší podvozek na trhu, ale neskáče a funguje.

Je ho potřeba nastavit a umět montovat. Zásada je
- povolit silentbloky a ramena,
- udělat geo,
- odstranit áčka pokud vzniknou,
- namontovat ho celý,
- nekřížit nápravy,
- použít kratší tyčky..

Spousta joudů to montuje:
- bez pružin ( jedněch ) a matek. Pak to hopsá.
- Nepovolujou silentbloky a pak se to mlátí a uskakuje.
- Nedaj tyčky a pak se mlátěj o poloosy.
- Skřížej nápravy hlavně zadek pod nádrží a hned to vyteče.
- Geo - odchází do stran..

Každá tahle stížnost nic neříká o podvozku ale o montérovi.. :)
Naposledy upravil(a) Rouballik dne 20 lis 2018, 15:02, celkem upraveno 3 x.
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ
karluci2
Přispěvovatel
Příspěvky: 228
Registrován: 17 kvě 2012, 17:51
Bydliště: Boleslavsko

Příspěvek od karluci2 »

Oživím starší téma o tlumičích, má někdo zkušenost s tlumiči bilstein B6?
Chtěl bych je dát komplet včetně pružin bilstein na octavii I combi.
Předem díky za info.
octavia 1,9 TDI ex
honda CR 250 ex
octavia 1,9 TDi combi ASZ
Rouballik
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Registrován: 06 kvě 2007, 17:38

Příspěvek od Rouballik »

Bilstein byl i je velmi slušný výrobce akorát to má jednu vadu. Dříve šlo všechno jednou distribuční cestou a elit sem tahal německou výrobu. Pak se pár chytrých hlav dalo dohromady a bilstein i eibach začali tahat všichni. Bilstein jde z polska v jiné výrobní kvalitě. Musím říct, že jsme od nich museli odstoupit. Cena dobrá. Reklamací moc. Koukám na to čistě z pozice autoservis, kdy nechceme reklamace. Nahrazujeme je jinými značkami.

Takže jinak řečeno ano kup si je ale ty drahé made in germany. Otázkou je proč ale potřebuješ sportovní tlumiče? Pokud by ti vytekly tlumiče tak se neptá na jejich kvalitu. Pokud chceš sportovní pevný podvozek tak je nesmysl kupovat si pružiny a tlumiče zvlášť, protože je to zajedno nelegální řešení bez TUV a za druhé to stojí ranec a TAčko funguje lépe..
ZZZzzzzZZZZzzzzzzZZZZZ
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“