Auto kolem 100 tis. benzin

co se jinam nevešlo/nehodilo - ohledně aut

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

A6TDI: Ja chapu, ze jsi schopen videt v ramci sve omezenosti jenom penize za material, takze uvahy ve smyslu: "...no, tak naky turbicko, svody si svarim, to samy sani a vyfuk, no a pak se koupi naka ridici jednotka a pak to nekdo naladi".

Uskali vyse uvedeneho je bohuzel jinde. Tohle neni zadna nafta, ktera kdyz je vzduchu nebo paliva malo nebo moc tak se nic nedeje, jen to proste huli, nejede nebo oboji.

Chapu, ze jsi schopen vyrobit z nejakeho ukradeneho materialu na strojich tveho zamestnavatele v pracovni dobe nejake svody ale v tomto pripade to proste takova sranda neni.

Zminujes "turbokit" ale nevim, zda je ti znamo, ze v pripade tohoto motoru nelze ladit OEM ridici jednotku a ta nebyva soucasti dodavky bezneho "turbokitu". Dalsim neopomenutelnym faktem je, ze v moment, kdy to bude nekdo ladit tak predem netusis kolik casu, potazmo penez to bude stat. No a kdyz popravi motor, tak jsi v tom ne za 20 tisic jako v pripade TDI ale se vsim vsudy treba za desetinasobek.

Proto bych se ja uchylil k overenemu prestavbovemu kitu u ktereho bych mel sice vse jasne dane a byl bych si vedom, ze na tomto setupu jezdi stovky aut na svete (otazkou je kolik v CR) ale bylo by to jiste, bezpecne a spolehlive...a pocit z toho plynouci mi stoji za jmenovanou castku.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Z toho v krátkosti plyne že žádný ověřený kit neexistuje , že ?
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

@A6TDI: Marne uvazuji cim premyslis ze jsi schopen vest takto diskuzi a po takovem obsaznem prispevku napsat neco takoveho.

Opet se prokazuje jiz napsane. Prosim, neokradej nas (ale predevsim me) o cas nebot je to velicina protenzivni.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Hlavně si kup kit a protenzivně si ho tam namontuj :)
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Jelikož se úplně změnila situace, tak hledám Alhambru nebo Sharana 1,8T.
Je tady někdo spolehlivý, kdo by dokázal sehnat a přivézt pěkný kus?
Tady toho je málo s touto motorizací. A nechci, aby to byla nějaká kaše. Cena? Ideál do 120tis. Nebo nevíte o nějakém pěkném kusu zde? Díky
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Asi toho moc nebude, nikdy jsem to na dílně neměl
Uživatelský avatar
Rolan
Přispěvovatel
Příspěvky: 508
Registrován: 29 zář 2010, 23:18
Bydliště: Odolena Voda

Příspěvek od Rolan »

Co do výběru zahrnout i VR6?
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Radsi bych volil tu 1,8T. Nebude to na velky streky a tak at se to rychleji ohreje oproti sesti hrnkum. Nejlepe bych volil ASZ, ale to nevyuziju na delsi cesty. Na druhou stranu potrebuju neco velkeho a nic exotickeho.
PS: Prosim, nepiste SZ s tim, at si koupim Lexuse nebo Toyotu. Pokud napisu nejaky pozadavek, tak bych se toho radsi drzel. Dekuji.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

mirek999 píše:Radsi bych volil tu 1,8T. Nebude to na velky streky a tak at se to rychleji ohreje oproti sesti hrnkum. Nejlepe bych volil ASZ, ale to nevyuziju na delsi cesty. Na druhou stranu potrebuju neco velkeho a nic exotickeho.
PS: Prosim, nepiste SZ s tim, at si koupim Lexuse nebo Toyotu. Pokud napisu nejaky pozadavek, tak bych se toho radsi drzel. Dekuji.

Lexuse (LOL) Takovou exotiku nechce nikdo kdo chce jezdit a ne mít plnou palici problémů.
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

mirek999 píše:Radsi bych volil tu 1,8T. Nebude to na velky streky a tak at se to rychleji ohreje oproti sesti hrnkum. Nejlepe bych volil ASZ, ale to nevyuziju na delsi cesty. Na druhou stranu potrebuju neco velkeho a nic exotickeho.
PS: Prosim, nepiste SZ s tim, at si koupim Lexuse nebo Toyotu. Pokud napisu nejaky pozadavek, tak bych se toho radsi drzel. Dekuji.
Já bych si nekomplikoval život ani s tim turbem a volil atmosféru. Na nějaký krátký trasy .
Uživatelský avatar
Vici
Aktivista
Příspěvky: 7509
Registrován: 07 srp 2008, 09:14

Příspěvek od Vici »

vr6 je krám
A6TDI
Aktivista
Příspěvky: 4820
Registrován: 05 říj 2009, 19:33

Příspěvek od A6TDI »

Co je zas na něm tak špatnýho ? Já myslim že pro normální ježdění Ok, ne ?
Uživatelský avatar
mirek999
Přispěvovatel
Příspěvky: 692
Registrován: 22 srp 2011, 13:05
Bydliště: Kousek od Mělníka

Příspěvek od mirek999 »

Tak opet zmena. Jelikoz to jsou fakt sroty, co se tu prodava a nebo za to chtej nesmysl, tak zvazuji trosku jinou cestu. Jen potrebuju vedet nazor vice lidi, co jim ty auta denne projdou rukama. Jelikoz budu potrebovat i neco na popojizdeni pro zenskou kolem komina. Maly objem a benzin. Jak je to s Cliem III 1,2 55kw? Je to relativne mlade, malo jete auto za malo penez. Proste same klady. Ale konci to pouze u nich? Potrebuju aby to rano nastartovalo ujelo 10km a pak zpet. Ne, ze na tom budu resit furt nejake kraviny a nedostatky. Rocni najezd do 10tis. km. A hlavni je, ze to nehnije. Velke plus. Ty O2 jsou nektere kusy celkem ohnile.
Toledo 1L, 1Z. Octavia 1Z, BSE. Caravelle T4, ABL.
Uživatelský avatar
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7023
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

fekálek píše:Lexuse (LOL) Takovou exotiku nechce nikdo kdo chce jezdit a ne mít plnou palici problémů.
Nemel by ses takhle ponizovat a shazovat. Staci to jak tu trolis. Pripadas mi jako male dite se kterym si nikdo nechce hrat.

Lexus GS300 s motorem 2JZ je odolny a bezproblemovy kousek ze stare doby ale se super technologiema. Velky problem je, ze pokud si to uzivas, hori gumy, brzdy nejsou taky nesmrtelny a kdyz to honis jako divej tak je spotreba vyssi (v ten moment dosahuji prumeru 15l/100km) ale zdejsi uzivatel Jim, ktery ten vuz ma a provozuje dlouho tak jezdi tusim do 8,5 aniz by se nejak ukrutne omezoval - u toho neexistuje neco jako podtaceni, spis provoz lehce nad urovni volnobeznych otacek - a diky VVTi je to neuveritelne prirozene.

Ja si kvuli nahradnim dilum poridil soubezne to same ale anglicana. A jedine, co jsem potreboval (krytky ostrikovacu co mi nekdo ukradl) tak na tom chybeji tez.

Uvedom si, ze ten motor je bez turba a pritom se moc od preplnene verze nelisi. Mimochodem, zahriva se dost rychle, pro me, ve srovnani s VW atmosferama neuveritelne rychle.

Jak jsem jiz psal: byt to kombik, necham si ho dokud by mi ho EU nezakazala. Takovy auta navic s takovym potencialem se dnes nevyrabej.
mirek999 píše:Tak opet zmena.
Tohle bude nekonecne. Komu neni rady, tomu neni pomoci. Neuslysis to moc rad, ale na nizkoobjemove atmosfericke zazehove motory jsou nejspis nejlepsi prave Japonci. Mama ma Hondu Jazz a kdyz si uvedomim, ze je to N/A a tak maly objem tak neverim tomu jak to jezdi. Jak je to s korozi se omlouvam ale netusim - parkuje v garazi a auto si opecovava (predchozi Polo 1,0 bylo vyjma koroze vyfuku po temer 20 letech bez koroze).

Pritelkyne ma Fabii 1,4MPi. Pominu-li, ze je to hrozne line (ve srovnani se zminenym Jazzem s mensim objeme) tak skvela volba, drzak s dostupnymi dily jak novymi tak hlavne pouzitymi.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Kup si co chceš, já nemám rad problémy a proto nemám rad tuhle exotiku
Odpovědět

Zpět na „Diskuze o autech“