Tiguan 1.4TSI CAVA motor nekomunikuje.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tiguan 1.4TSI CAVA motor nekomunikuje.
Ahojte. VW Tiguan 1.4 TSI 4x4 kód motora CAVA r.2009. Z ničoho nič prestal ísť tempomat. S VCDS sa nejde spojiť s RJ motora. Zvyšok komunikuje OK, RJ sú bez porúch a auto ako také je funkčné. Cez gateway vidno v RJ motora nejakú uloženú poruchu. Samotné gateway ale nehlási nič. Má to LPG. Pred vyše rokom som dorábal práve tempomat a všetko išlo, aj komunikácia s 01. LPG bol už vtedy. Rádio je origo, porucha nastala úplne z ničoho nič, bez servisného zásahu. OBD bolo posledne napichnuté nedávno technikom na STK. Máte nejaké nápady/skúsenosti?
Dík.
Dík.
Podivej se do jednotky volantu co je tam za chyby a co ukazují spínače tempomatu
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57+VR6 přítlačák,převodovka GGU,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Skúšal som hexcan 16v8 - s tou som predtým kódoval motor aj podvolantovku pri montáži tempomatu. Teraz ide všetko okrem motora. Skúšal som hexv2 18v2, to isté. VCDS cez OBD sa spojím, ale tiež nenačíta motor. Idú len údaje z OBD, teplota motora atď. Chyby tiež nenačíta. Ešte mám číňana delphi, toho som neskúšal. Ale vcds predsa musí ísť. Nemohol technik na stk omylom čosi "zamknúť"?
sken auta všetkých jednotiek, ziadna si nepindá na komunikaciu s motorovkou? Skontrolovat LPG jednotky a kabeláž...nie su pripojene niekde na komunikačne vedenie auta?
to ze niektore formy diag idu je dane tym, že komunikuju s motorovkou cez K line.
CAN zrejme nejde.
tempomat nejde preto, že sa ti nevie volantovka dohovoriť s motorovkou..tak isto ako sa nevieš s nou dohovoriť ty.
Keď už by som nevedel čo ďalej, asi sa šupnúť priamo s diag na vedenie z jednotky, nie cez gw.
to ze niektore formy diag idu je dane tym, že komunikuju s motorovkou cez K line.
CAN zrejme nejde.
tempomat nejde preto, že sa ti nevie volantovka dohovoriť s motorovkou..tak isto ako sa nevieš s nou dohovoriť ty.
Keď už by som nevedel čo ďalej, asi sa šupnúť priamo s diag na vedenie z jednotky, nie cez gw.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Aj som na to zabudol, teraz mi to pripomenulo, lebo má problémy s rozvodom. Bola to vtedy blbosť - stačilo prepnúť prepínač LPG na benzín a komunikácia sa rozbehla.
Tempomat nešiel preto, lebo bol precviknutý jeden káblik priamo v páčke - bol zacviknutý medzi plastami a časom sa predral. Meyle, výrobná vada. Nemalo to súvis s komunikáciou motora.
Tempomat nešiel preto, lebo bol precviknutý jeden káblik priamo v páčke - bol zacviknutý medzi plastami a časom sa predral. Meyle, výrobná vada. Nemalo to súvis s komunikáciou motora.