Regenerace DPF A6 2007 6V 2.7CR BPP

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
pepenovak
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 05 pro 2009, 17:41
Bydliště: Karlovarský kraj

Regenerace DPF A6 2007 6V 2.7CR BPP

Příspěvek od pepenovak »

Podařilo se někomu spustit regeneraci DPF přes VCDS? Zkoušel jsem login 10016 i 27971, podmínky spuštění byly splněny a nikdy ŘJ nepřijme login. Zkusil jsem i nejnovější beta verzi VCDS 18.2.0 a taky nic, aspoň už má popisky u měřených dat. Poradí někdo fungující login, nebo to s VCDS opravdu nejde. Dík za rady :)
Uživatelský avatar
karel4
Aktivista
Příspěvky: 1306
Registrován: 07 dub 2008, 17:15
Bydliště: Nový Jičín a okolí

Příspěvek od karel4 »

Zkus login 21295
pepenovak
Sběrač informací
Příspěvky: 21
Registrován: 05 pro 2009, 17:41
Bydliště: Karlovarský kraj

Příspěvek od pepenovak »

Tak ani login 21295 ŘJ nepřijme. Zkusil jsem i spustit přes diag. Delfi (stejný login 10016) a taky nefunguje.
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

odis
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
yary1
Aktivista
Příspěvky: 1050
Registrován: 08 říj 2007, 21:56
Bydliště: ZL

Příspěvek od yary1 »

¨Cislo se vklada do 16: bezpecnostni pristup ,ne do login. tos zkousel?

Motory Common-Rail (4V a 6V)

Zadat login 10016  (nebo oprávnění přístupu).
Nepanikarim,v tichosti prihlizim.
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

To stejné řeším na Touareg 3.0 tdi. Už mě stoho jebe. Když dáš kódování 2 a dáš 10016 tak to přijme. Když dáš bezp. Přístup tak to nejde. Pak ti nejde vyvolat zakl. Nastavení pro vyvolání regenerace. Takže asi fakt ODIS. Na ten nemám patch pac mam k němu čínskou hlavu.
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

Kolik ti to ukazuje gramů v bloku 104 třetí okýnko a kolik km čtvrtý okynko?
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

Teď se mi asi na 5 pokus podařila pustit regenerace přes kódování 2. Zkus zda se pustí zadej kód 10016
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

Musim se podělit. Minimálně dva dny jebani a přemýšlení a nacvicovani. Podařilo se mi to tak že jsem si ve vcds dal blok 102 pozoroval teplotu. Plnej pln dokud tam nebylo alespoň 300 stupňů čím víc tím líp. Pustit úplně všechno co jde vytápění sedaček světla rádio plný kule. Vytápění okna. Jak dosáhla teplota 320cca vyplývá jsem zapalování znovu start kódování 2 zadat 10016 a už to regeneruje v bloku 101 v okynku 4 je prvně 001 a jak se preklopi na 010 máš vyhráno teplota na filtru je cca 580 stupňů a tak to běží klidně 40minut
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

sikovný ;) ODIS to má v postupoch, zastaví ťa a bude čakať na teplotu..VCDS ti nepovie nič.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Tunningkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 609
Registrován: 19 dub 2008, 20:52

Příspěvek od Tunningkiller »

Ve visu je v podmínkách pro regeneraci mimo jine teplota 300 a vic pokud to není tak se pustí fáze ohřívání ale v otáčkách 1500 te teploty nedosahne a ukončí to nucenou regeneraci. Teprve až jsem tomu nandal na volnobeh a dosáhl teploty tak se to rozbehlo. Už jsem nucenou regeneraci pouštěl všude možně at už . Honda crv, kia, fiat croma 08 nebo různý citrony , a vždy si to řídí jednotka nebo program píše co chce. Je pravda že u některých aut jsem měl pocit že to musí zhoret nebo chcipnout motor.
Touareg 7L 3.0 set up 300PS
Passat B6 2.0 CR 103kw + chip Haldex, executive
Pašík AFN,syncro,S764, turbo 96kw,EGR off,Kat off, 11mm hlava, , chip.
Skoda Rapid 4,2 220kw
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“