Výkon 81kw TDI

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3496
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

roman84 píše: golf IV 81kw, bez chipu, žádná úprava, jediné egr off.
Tak jak teda? Máš tam malý trysky nebo je to bez úprav?
Oct asv 2000, DieselPower
Uživatelský avatar
roman84
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 13 črc 2016, 09:56
Bydliště: Bánov

GOlfes

Příspěvek od roman84 »

Mám trysky z ASV 300bar, žádná úprava tam není žádný chip nic. Je to origo rotačka 81kw AHF jen ty trysky. Jinak po tom všem co jsem napsal a co se dělalo, tak už mě jen napadá vývěva u ní to začíná. Jelikož je malý podtlak na turbo.... Prosím o radu kolik má dávat vývěva podtlaku?
Jinak už nevím co by to mohlo bejt.. Váhy se měnili ale nikam to nevedlo :)
romissek, golf IV 81kw AHF, egr off, chip 140hp, 305Nm, trysky 764 sprint
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

0,9 má byť hneď za vývevou, pri 0,65 má byt zavreté turbo
jirKaTM
Nováček
Příspěvky: 8
Registrován: 14 dub 2018, 19:24

Příspěvek od jirKaTM »

mel sem stejny trable s avantem, a4b5afn81,
koupil sem ojezdenou mrdku z italie, ale auto jelo jak pila, bohuzel do prvniho predjizdeni, pak ubrani a zas pridani..slo do nouzaku, jelo jak sdi..i po nasazeni sprintu 764plusu jelo,hulenice,3ka 110, pak 4,5 pridas,uberes a lempl...

...u 81cek je to dle me turbo/je tam ta vyjebana regulace/, kdyz ho vyndas-turbo- vypucujes, chytnes do ruky a otocis vzuhuru nohama, tak musis slyset "cinknuti" tej packy, za kterou taha podtlakovy tahlo..

..jako turbo by melo bejt tesny ale mne se paradoxne osvedcilo, kdyz sem zbrousil ty pohyblivy "kanoe" , lestil sem je na skle a na tom 500smirgl

audina jede ok, s 81vstrikama, splichtim stk a pak jdou znova polsky sprchy 764plusy, auto sice trochu huli, ale jede celkem jak fest a to fakt nemam zadnej soft, jen otevreny sani /kn kos rovnej/
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

roman84: Co furt špekuluješ..Maš tam trysky s mensima dirama,tak tomu asi chybi nafta,ne?
ASV ma tohle osetrene v softu (nejspis delku vstriku),AHF soft počítá s vetsima tryskama,ci-li je delka vstriku kratsi..
Tak ze si nech upravit soft nebo dej trysky co tam patří..
Neco k nepochopení?
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Nikdy to nebude raketa, jestli od toho nečekáš víc než máš
Uživatelský avatar
roman84
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 13 črc 2016, 09:56
Bydliště: Bánov

golfees

Příspěvek od roman84 »

Nemyslím si. Měl jsem to na vagu a trysky dávají malinko více než dávali ty moje staré takže trysky jsou naprosto v pořádku a ničemu to vůbec nevadí. Je vidět malinké zlepšení, než když tam byli mé origo AHF. Pořád se to točí kolem regulace. Dle vagu jde zřejmě malý podtlak na turbo tím pádem auto nemá zátah. A jelikož už jsem tu psal xxkrát, že byli dělány podtlak. hadičky, turbo repas, trysky, N75 tak doufám, že když teď pohneme a zkusíme vývěvu tak to pomůže. Potom napíšu. ;)
romissek, golf IV 81kw AHF, egr off, chip 140hp, 305Nm, trysky 764 sprint
Uživatelský avatar
roman84
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 13 črc 2016, 09:56
Bydliště: Bánov

Příspěvek od roman84 »

fekálek: to auto má potenciál, a když už do něho člověk nějaké prachy dá, tak chce aby jelo :). A nebo je už jen druhá možnost to prodat.
romissek, golf IV 81kw AHF, egr off, chip 140hp, 305Nm, trysky 764 sprint
prka
Aktivista
Příspěvky: 1144
Registrován: 18 pro 2007, 18:16
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od prka »

Všichni Ti tady dobře radí, tak je poslouchej. Nejlepší je poslední rada od NOVONa. Jen tam nemusel psát, že to software ošetřuje asi délkou vstřiku. Množství paliva reguluje regulační objímka na rozdělovacím pístu, u kterého uzavírá a nebo otevírá příčný průvrt, kterým se palivo vrací zpět do tělesa čerpadla.
Jak Ti tady kluci píšou, tak ASV má menší "díry" 0,197/0,205 a také má vyšší potřebný tlak pro otevírání prvního stupně -"předvstřik" 220/190.
Z toho jasně vyplývá, že motor nemá dostatek paliva při stejném softwaru.
Tvoje komunikace však není správná. Místo toho abys, sem dal log, tak píšeš, že váha je už tam konečně dobrá a vymýšlíš další možné příčiny, proč to nejede. Například slabá podtlaková pumpa. Pokud by zde byl log, z něhož by bylo zřejmé, že turbo dává dostatečný tlak dle požadavku, tak není třeba kontrolovat podtlakovou pumpu.
Buď tedy poslouchej co Ti radíme nebo to dej odborníkovi.
Octavia I 1.9TDI 81Kw AHF r.v.2000
Octávia I 1,9TDI ASV r.v. 2003 chip
Source
Aktivista
Příspěvky: 1860
Registrován: 15 lis 2015, 22:43
Odpovědi: 1
Bydliště: Trnava

Příspěvek od Source »

Zober auto k niekomu na brzdu a uvidíš koľko tam reálne máš, zbytočne budeš špekulovať
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Já to nemyslel zle, jen jde o to v čem jel naposled, 81kw v oktě bez ůprav zase není taková raketa, líp jede dnes kdejaké 1.2 tsi
Uživatelský avatar
roman84
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 13 črc 2016, 09:56
Bydliště: Bánov

Příspěvek od roman84 »

Já vím že nee. V pohode. Jinak 81 jede jak pila vím to, měli jsme jí doma.
A jelikož už dál si nevím rady, tak je potřeba to dát odborníkovi :)
Dál už to tady pitvat nebudu zdarec.
romissek, golf IV 81kw AHF, egr off, chip 140hp, 305Nm, trysky 764 sprint
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

Prka: Díky za potvrzení.Ja to bral tak nejak logicky,ze kdyz das mensi trysky,tak auto nepojede.Kdyz das naopak vetsi oproti serii,tak auto ožije..Jak to funguje v čerpadle přesně nevim-zatim jsem nemel duvod to zkoumat :-)
Kamarad dal jednou trysky z ALH (Euro 3,menší díry) na AHU (Euro 2) a auto nejelo-nemelo vykon,daly se zpatky ty spravne,byť ukapavaly a auto citelne ožilo..Z teto zkusenosti jsem pravě vycházel.
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1235
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Zdravím všechny,

dostal jsem přes soukromou zprávu stížnost na uživatele toho fóra. Přijde mi to dosti irelevantní, proto jsem se rozhodl odpovědět veřejně a přidat svůj postřeh níže. A to z toho důvodu, že tu může být více lidí s podobným názorem.
(stížnost přes SZ) roman84 píše:Já tady normálně hledím na některé "odborníky". Pořád po mě někdo chce log a přitom ten log u mého příspěvku tam je. Jedná se o Výkon 81kw to je můj příspěvěk. Jen mě fakt mrzí, že tu není nikdo kdo by opravdu poradil co s tím ...
Mám 81 a vím, že to má jezdit jak pila měli jsme to doma...
Psali mi tam obě váhy špatný, jenže já zkoušel dalších 5 vah bosch jo a nezměnilo se to.... Tak musí být problém někde jinde...
Ono může to být i hned za vývěvou ta hadička, co jsem si našel na netu psalo to dost lidí...
Jenže nejsem mechoš takže se do ničeho už nechci po hlavě pouštět :)
Píšu ti jen, abys měl přehled, jací jsou tady někteří lidé rádoby chytří :-)
A to že mám AHF a mám tam trysky ASV to vůbec na nic nemá vliv, to auto jede pořád stejně jako dříve možná malinko lépe je tam větší dávka malinko ale to mi říkal na diagno, že nevadí, naopak.
No sorry moc jsem se rozepsal. ČAO Roman.
(odpověď na stížnost) reesha píše: Ahoj Romane,

z tvojí zprávy jsem pochopil, že nejde o to, abych ti poradil.
Pochopil jsem to tak, že si stěžuješ na zdejší uživatele, popř. na kvalitu fora.

Nemohu napsat nic jiného, než že mě to mrzí, ale těžko můžu kontrolovat příspěvky všech uživatelů.

Docela mě to zajímalo a podíval jsem se na tvoje téma. Docela mě potěšilo, že ti zdejší uživatelé dobře radili.

I přesto, že to vnímáš negativně, já to vnímám velmi pozitivně a napadá mě snad je to, že ti asi neřekli přesně to, co chceš slyšet/číst. Chápu, že to někoho může naštvat, nicméně já jsem zvyklý pracovat s fakty a postupovat systematicky. Většina názorů je naprosto korektních, a to že někteří uživatelé tomu nerozumí úplně do hloubky (ani nemohou), se snad dá u rad zadarmo akceptovat a musí se s tím počítat. Stěžovat si můžeš v servisu, že ti něco špatně diagnostikovali, když za to platíš.

Držím palce při laboraci
ahoj Richard
Můj postřeh k logům, které jsou za mě nedostatečně provedené k určení jasné diagnózy.
Něco z toho ale přecijen vidět je.

Vstřikovací trysky z ASV jsou skutečně menší, než z AHF. Znamená to, že auto bude mít tak o 15hp méně, než s originálními tryskami.
Téměř s jistotou mohu říci, že trysky v tomto případě nezpůsobují nízký průtok vzduchu motorem. Průtok vzduchu téměř nemohou ovlivnit (resp. množství spalin z důvodu množství paliva ano, ale je to nepravděpodobné).

Z logů je jasné příliš nízké množství nasávaného vzduchu do motoru hlavně ve vyšších otáčkách. Nízké množství nasávaného vzduchu = nízké množství spalin ve výfuku. Problém může být jak v elektrice, tak v mechanice, kdekoliv na cestě, která je několik metrů dlouhá.
Je tedy potřeba podrobnější systematická diagnostika.

Jak zde již někdo napsal, roman84 skutečně občas píše, jako kdyby si krapet přihnul. Ale i přesto jsem asi pochopil (a nevím jestli správně, protože to nebylo správně napsané), že auto prošlo nějakým servisem, který zahrnoval čištění sacích parohů, které měly sníženou světlost z důvodu zakarbonování. Bohužel není vůbec jasné, k jak důkladnému čištění došlo, zda-li někdo sundal hlavu motoru, aby vyčistil i sací kanály kolem ventilů (kde bude naprosto shodný problém jako v parohách).

Tedy pokud je velmi snížená světlost potrubí, může to opravdu způsobovat snížení průtoku vzduchu motorem a to hlavně ve vyšších otáčkách, kdy je jeho spotřeba opravdu vysoká. To by, po zběžném prohlednutí logu, mohlo s naměřenými hodnotami korespondovat.

Ale jaká je skutečnost? To nikdo z nás neví a nemůže vědět.

S pozdravem
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
NOVON
Aktivista
Příspěvky: 1784
Registrován: 09 zář 2009, 20:10
Odpovědi: 1
Bydliště: Kopr

Příspěvek od NOVON »

No ten týpek má vskutku "ryzí charakter"..
VW Touran 1.6 MPI BSE 75 kw,LPG
Octavia 2 Combi 1.6 MPI BSE 75kw
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“