1.4Tsi 2017, nepoučia sa asi nikdy...
Moderátoři: šulda, Moderátoři
nedozvieme sa už nič..nestalo sa to na SK....opravuju to smerom na juhovychod od SK...
buď to sa natopil piest až tak že sa niečo totálne poškodilo...a zomlelo, alebo diera. info nie sú uplne presné.
bolo to ale teplotou....dam na to krk
buď to sa natopil piest až tak že sa niečo totálne poškodilo...a zomlelo, alebo diera. info nie sú uplne presné.
bolo to ale teplotou....dam na to krk
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Čau pohnulo se to někam ? Toto přece musejí na záruku uznat...nebo alespoň převážnou část ne...
Bohužel syndrom oněch řidičů ( aut ) jezdím opatrně a nehuntuju to..
Dělávali jsme HTP co měly najeto třeba 20tis.km, dalo se to do kupy - říkám dědovi ať mě jde svézt jak jakože jezdí, no děda jel 50 a už tam cpal pětku,do kopca motor podtočenej že třískal i novej rozvoďák...to je pak těžký
Bohužel syndrom oněch řidičů ( aut ) jezdím opatrně a nehuntuju to..
Dělávali jsme HTP co měly najeto třeba 20tis.km, dalo se to do kupy - říkám dědovi ať mě jde svézt jak jakože jezdí, no děda jel 50 a už tam cpal pětku,do kopca motor podtočenej že třískal i novej rozvoďák...to je pak těžký
- slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 32861
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="octaviask"]
s benzinom tazko povedat....klasicke slovenske benzinky,
já osobně bych do tsi nenatankoval nic jiného než slovnaft nebo OMV
u nás ve strážnici jen EO optimal, pokud jedu kolem OMV dám omv
nějak rok zpět jsem řešil vadné palivo, motor štěkl a konec mokré svíčky, vylil jsem na zem trochu paliva a trochgu dobrého benálu a hořelo to na oko stejně, tehdy bylo asi deset poškozených a jedno auto po ujetí 20 km zadřel se motor
co jsme měli 1,2 tsi tak manželka brrala palivo kde se ji chtělo, jednou jsme najeli 500 km na nádrž tak stop a pouze palivo optimal a nejeli jsme každý měsíc 900 km pokud se jezdili tratě klidně i tisíc,
tím chci říct že se dá natankovat i pěkný hajzl
s benzinom tazko povedat....klasicke slovenske benzinky,
já osobně bych do tsi nenatankoval nic jiného než slovnaft nebo OMV
u nás ve strážnici jen EO optimal, pokud jedu kolem OMV dám omv
nějak rok zpět jsem řešil vadné palivo, motor štěkl a konec mokré svíčky, vylil jsem na zem trochu paliva a trochgu dobrého benálu a hořelo to na oko stejně, tehdy bylo asi deset poškozených a jedno auto po ujetí 20 km zadřel se motor
co jsme měli 1,2 tsi tak manželka brrala palivo kde se ji chtělo, jednou jsme najeli 500 km na nádrž tak stop a pouze palivo optimal a nejeli jsme každý měsíc 900 km pokud se jezdili tratě klidně i tisíc,
tím chci říct že se dá natankovat i pěkný hajzl
Já teď budu sundavat hlavu na C4 1,4 16V , najeto 80000km , voňavka, která jede jako s hnojem na vleku, po ránu koktá , pak se probere , vše bez závady, po STK na jedničku, majitel byl dokonce v autorizáku, kde řekli asi zasrané ventily..Děda s tím jezdil přesně takhle , olej měnil předpisově , tak pokud nic nezjistím jiného /zasraná hydra/, tak to musím rozebrat..Auto už se patrně rozjezdit nedá..Čert aby to vzal...roman1648 píše:Čau pohnulo se to někam ? Toto přece musejí na záruku uznat...nebo alespoň převážnou část ne...
Bohužel syndrom oněch řidičů ( aut ) jezdím opatrně a nehuntuju to..
Dělávali jsme HTP co měly najeto třeba 20tis.km, dalo se to do kupy - říkám dědovi ať mě jde svézt jak jakože jezdí, no děda jel 50 a už tam cpal pětku,do kopca motor podtočenej že třískal i novej rozvoďák...to je pak těžký
nepropadat panice...
Jasně, to bude první, co udělám a ještě jej zkusím bez tlumiče výfuku a sundám klapku a víko, zda něco neuvidím..Ale mám pořád v hlavě to, že ty 1,6 16v co byly v Partneru špatně chytaly zastudena a to proto, že měly zajebaná-zatuhlá hydra...Jen mi matou ty malé km a ten pečlivě měněný olej, nynější majitel bývalého majitele zná a on mimo hlemýždí jízdy byl pečlivka...Ten nynější mění olej v 10000km..To vím určitě..
nepropadat panice...