1.4Tsi 2017, nepoučia sa asi nikdy...

Technická řešení specifických problémů benzíňáků, včetně LPG i CNG pohonu.

Moderátoři: šulda, Moderátoři

octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

nedozvieme sa už nič..nestalo sa to na SK....opravuju to smerom na juhovychod od SK...

buď to sa natopil piest až tak že sa niečo totálne poškodilo...a zomlelo, alebo diera. info nie sú uplne presné.

bolo to ale teplotou....dam na to krk
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Počkej, jako že se vlastník auta nedozví od servisu detaily, že mu třeba ani nedají několik fotogafií? A to má být jako VW autorizovaný servis, přestože někde v HU, RO nebo kdoví jaké tramtárii? Začínám si o tom myslet své ...
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

A ako vies co sa vlastne stalo? Ako vies ze diera v pieste? Nevies ani kod motora rozobrate si to nevidel nevies o tom nic len tapanie do vetra a nakoniec sa nedozvieme uz nic .
BMW 330 ix
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

bude viac info neskor ;) hlavne keď vyriešia kto to ide platit.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
eazy20
Aktivista
Příspěvky: 2377
Registrován: 03 zář 2007, 19:07

Příspěvek od eazy20 »

Konkretne tento motor s dierou v pieste som nevidel, servisujem to kazdy den, to musela byt vyrobna vada alebo nieco podobne..
Golf mk2 1,8T 20V 210kw
Seat Leon Top Sport TDI edicia Supercopa v original stave
rudy5
Aktivista
Příspěvky: 2935
Registrován: 04 pro 2007, 15:36

Příspěvek od rudy5 »

To ze je diera v pieste je len domienka nic ine
BMW 330 ix
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

vyčkajte času ;)
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

Čau pohnulo se to někam ? Toto přece musejí na záruku uznat...nebo alespoň převážnou část ne...
Bohužel syndrom oněch řidičů ( aut ) jezdím opatrně a nehuntuju to.. (noteeth)
Dělávali jsme HTP co měly najeto třeba 20tis.km, dalo se to do kupy - říkám dědovi ať mě jde svézt jak jakože jezdí, no děda jel 50 a už tam cpal pětku,do kopca motor podtočenej že třískal i novej rozvoďák...to je pak těžký
fekálek
Aktivista
Příspěvky: 1878
Registrován: 28 úno 2016, 18:46

Příspěvek od fekálek »

Už se ví něco ? Mám tenhle sráč doma, tak mě zajímá co mě čeká (wallbash)
octaviask
Aktivista
Příspěvky: 4112
Registrován: 06 pro 2011, 00:03
Bydliště: SK

Příspěvek od octaviask »

Odštiepené z piesta, taký oblúčik cca 2-3cm nad krúžkami.

Výmena polomotora a nasledne katu.

žiadne foto ani vysvetlenie ani popis...VW nedodal. Možno preto, že leasing? Opravu preplatili komplet.
"The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing." Edmund Burke
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 19313
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od roman1648 »

No,tak aspoň že tak
Uživatelský avatar
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 32861
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="octaviask"]

s benzinom tazko povedat....klasicke slovenske benzinky,


já osobně bych do tsi nenatankoval nic jiného než slovnaft nebo OMV
u nás ve strážnici jen EO optimal, pokud jedu kolem OMV dám omv


nějak rok zpět jsem řešil vadné palivo, motor štěkl a konec mokré svíčky, vylil jsem na zem trochu paliva a trochgu dobrého benálu a hořelo to na oko stejně, tehdy bylo asi deset poškozených a jedno auto po ujetí 20 km zadřel se motor

co jsme měli 1,2 tsi tak manželka brrala palivo kde se ji chtělo, jednou jsme najeli 500 km na nádrž (wallbash) tak stop a pouze palivo optimal a nejeli jsme každý měsíc 900 km pokud se jezdili tratě klidně i tisíc,


tím chci říct že se dá natankovat i pěkný hajzl ;)
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

roman1648 píše:Čau pohnulo se to někam ? Toto přece musejí na záruku uznat...nebo alespoň převážnou část ne...
Bohužel syndrom oněch řidičů ( aut ) jezdím opatrně a nehuntuju to.. (noteeth)
Dělávali jsme HTP co měly najeto třeba 20tis.km, dalo se to do kupy - říkám dědovi ať mě jde svézt jak jakože jezdí, no děda jel 50 a už tam cpal pětku,do kopca motor podtočenej že třískal i novej rozvoďák...to je pak těžký
Já teď budu sundavat hlavu na C4 1,4 16V , najeto 80000km , voňavka, která jede jako s hnojem na vleku, po ránu koktá , pak se probere , vše bez závady, po STK na jedničku, majitel byl dokonce v autorizáku, kde řekli asi zasrané ventily..Děda s tím jezdil přesně takhle , olej měnil předpisově , tak pokud nic nezjistím jiného /zasraná hydra/, tak to musím rozebrat..Auto už se patrně rozjezdit nedá..Čert aby to vzal... :(
nepropadat panice...
Rayx
Aktivista
Příspěvky: 2674
Registrován: 23 led 2006, 20:00
Bydliště: jz

Příspěvek od Rayx »

Nezměříš napřed komprese? Tenhle motor neznám, ale ventily se snad nechaj čistit i jen ze strany po sundání sání, ne? To je přímovstřik?
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46

Příspěvek od jericho-3 »

Jasně, to bude první, co udělám a ještě jej zkusím bez tlumiče výfuku a sundám klapku a víko, zda něco neuvidím..Ale mám pořád v hlavě to, že ty 1,6 16v co byly v Partneru špatně chytaly zastudena a to proto, že měly zajebaná-zatuhlá hydra...Jen mi matou ty malé km a ten pečlivě měněný olej, nynější majitel bývalého majitele zná a on mimo hlemýždí jízdy byl pečlivka...Ten nynější mění olej v 10000km..To vím určitě.. :)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba a zvyšování výkonu (BENZÍN, LPG, CNG)“